Fitness Seller

Ahmed Marcouch over het Marokkanendrama

Bezoekers in dit topic

Ahmed Marouch is echt mijn held, ik heb hem weleens gesproken bij een bijeenkomst
Hele sympathieke man, en weet precies waar die over praat
Hij is een voorbeeld voor Marokkanen en voor Moslims, veel mensen zeggen dat hij de perfecte balans heeft tussen oost en west
Ik vind het alleen zo jammer dat ie sjeik Fawaz zo afkraakt beetje jammer, mjah dat er verder niets aan af van wat ie probeert te bereiken

Maar zoals ik al zei, en wat ik EricR al heel lang duidelijk probeer te maken, is dat in de afgelopen jaren Marokkanen niks meer met Nederland hebben, ook de gematigden zoals die wel eens in de mond wordt genomen, gewoonweg het schijtziek zijn dat Nederlanders iedereen over een kam scheren.
Want je ziet het vaak genoeg gebeuren, ook hier op dbb en in real life
Als ik je goed begrijp hebben veel Marokkanen niks met Nederland omdat ze toch op 1 hoop geveegd worden met de rotte appels. Kortom, het is toch weer de schuld van Nederland. Dan is het de hoogste tijd voor wat kritische reflectie. Waar er 2 vechten hebben er 2 schuld.

Verder ben ik hoogstverbaast dat je Ahmed Marouch een sympathieke man vind. Zo radicaal ben je dus toch ook weer niet (gelukkig maar!!). Nou ja, gewoon lekker verder blijven trollen, dat geeft tenminste leuke discussie's. :D
 
Als ik je goed begrijp hebben veel Marokkanen niks met Nederland omdat ze toch op 1 hoop geveegd worden met de rotte appels. Kortom, het is toch weer de schuld van Nederland. Dan is het de hoogste tijd voor wat kritische reflectie. Waar er 2 vechten hebben er 2 schuld.

Verder ben ik hoogstverbaast dat je Ahmed Marouch een sympathieke man vind. Zo radicaal ben je dus toch ook weer niet (gelukkig maar!!). Nou ja, gewoon lekker verder blijven trollen, dat geeft tenminste leuke discussie's. :D

Ik ben zowieso niet radicaal en wat als jij vindt dat ik wat ik echt meen en hier verkondig trollen vindt, Fine no probs with me
Mijn vader kent Marcouch ook nog van vroeger, het is een beetje onrespectvol als ik hem ga beledigen
Maar voor de rest doet hij alles goed, hij is een eerzame oosterling en een goede moslim
Daarom steun ik hem ook zo, veel meer andere marokkannen zouden een voorbeeld moeten nemen in hoe hij gelooft
 
Ik vind dat Ahmed Marcouch groot gelijk heeft.
Marokkanen wonen in Marokko (okay, de eerste generatie en de medewerkers van de Marokkaanse ambassade zijn wel Marokkaans omdat zij daar geboren zijn en hun jeugd hebben doorgebracht)
Als mensen niet vinden dat je Nederlander bent (en die zijn er) moet je je daar niks van aantrekken. Want zoals niet alle Nederlanders van Marokkaanse afkomst criminelen zijn, zijn ook alle Nederlanders niet zoals wilders.

Mijn vader is allochtoon, en volgens sommige autochtoon ben ik daarom ook een allochtoon.
 
"Als je die Marokkanen vraagt of ze met vakantie naar Marokko gaan, dan antwoorden ze: we gaan niet op vakantie naar Marokko, nee, we gaan naar huis.”

Triest.

Lijkt me een goede kerel, die Marcouch.
 
"Als je die Marokkanen vraagt of ze met vakantie naar Marokko gaan, dan antwoorden ze: we gaan niet op vakantie naar Marokko, nee, we gaan naar huis.”

Triest.

Lijkt me een goede kerel, die Marcouch.


dat kun je zeggen ja als je daar ook een huis hebt :D overigens kan ik best begrijpen dat eerste generatie-mocoro's marokko nog steeds als hun thuis zien, lijkt me ook niks mis mee.
sommige stukjes lijken me lichtelijk overdreven en er zijn inderdaad ook genoeg marokkanen die meer gestudeerd hebben als velen van dit board, maar inderdaad. men moet wel willen, zo niet, ga dan ergens heen waar men dat niet vervelend vind. al kom je dan denk ik overal voor een gesloten deur te staan
 
dat kun je zeggen ja als je daar ook een huis hebt :D overigens kan ik best begrijpen dat eerste generatie-mocoro's marokko nog steeds als hun thuis zien, lijkt me ook niks mis mee.
sommige stukjes lijken me lichtelijk overdreven en er zijn inderdaad ook genoeg marokkanen die meer gestudeerd hebben als velen van dit board, maar inderdaad. men moet wel willen, zo niet, ga dan ergens heen waar men dat niet vervelend vind. al kom je dan denk ik overal voor een gesloten deur te staan
Komt er eens zelfkritiek vanuit de probleemgroep krijgen we weer zon linkse roze bril reactie die totaal naast de kwestie is. Die eerste generatie is verantwoordelijk voor alle ellende waar men nu mee zit. Ze lieten hun kinderen maar op straat rondhangen en brachten ze niets bij. Toen ze naar school moesten waren het al halve boefjes en de gevolgen eens ze tiener werden kennen we nu allemaal. Maar het is niet de fout van de allochtonen hoor, nee het zijn die stoute werkgevers die maar blijven discrimineren, en die racistische Nederlanders die gewoon een aangeboren haat hebben jegens alles wat het land binnenkomt, ja dat moet het zijn...(:rolleyes:)
 
linkse roze bril.
Frankrijk heeft jaren een rechtse regering gehad en daar is de situatie veel erger dan hier.
 
Waar is de karmaknop van die man?
 
Back
Naar boven