- Waardering
- 840
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 66kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De spits bij Ajax staat er niet alleen voor de goalsAls aanspeelpunt voorin kan Dembele zeer nuttig zijn. Bij AZ wordt hij misbruikt aan de rechterkant, ik vind het absoluut geen vleugelspits. Hij komt bijna nooit in de positie om te scoren.

De spits bij Ajax staat er niet alleen voor de goalsAls aanspeelpunt voorin kan Dembele zeer nuttig zijn. Bij AZ wordt hij misbruikt aan de rechterkant, ik vind het absoluut geen vleugelspits. Hij komt bijna nooit in de positie om te scoren.

fysiek sterk - goeie dribbelaar - rendement 0.0 - dus ik zou het zeer toejuichen als ze hem naar ajax halen
heb je wel eens gelet op zijn manier van spelen
kaatsen doet hij bijna nooit , wat niet onbelangrijk is in het ajax-systeem
meestal na zijn aanname loopt mij met zijn kop naar beneden op zoek naar de actie ( die vaak sterft in schoonheid ) absoluut geen oog voor medespelers
halen die speler![]()
Bekijk dit filmpje eens even:
http://www.ajaxf-side.nl/shownews.asp?id=12925
Martin Jol blijft bij Ajax omdat hij het contractueel moet, niet omdat hij het wil. Ik vind dit nogal verontrustend eigenlijk.
fixedZo slecht is Ajax nou ook weer niet. Ik hou het op 6-0.
Ajax was inderdaad met de de beste ploeg.Vaste basisspelers als Zegelaar, Sarpong, Oleguer en Lindgren.