Fitness Seller

Ajax en Bayern bereiken akkoord over Vd Wiel

Ik hoop nog steeds dat Braafheid naar Ajax gaat. Fysieke sterke vleugelverdediger, die ook nog eens in het centrum kan spelen. Als hij naar Ajax gaat krijgt hij veel minuten en hebben we in Oranje de opvolger van Gio.

Van Aanholt moet de nieuwe links back van oranje worden.

Hopen dat ashley cole snel voor de centjes van real kiest dan kan hij daar gaan spelen (als die zhirkov achter zich kan houden en ze geen nieuwe back kopen :D)

De spits bij Ajax staat er niet alleen voor de goals ;) Als aanspeelpunt voorin kan Dembele zeer nuttig zijn. Bij AZ wordt hij misbruikt aan de rechterkant, ik vind het absoluut geen vleugelspits. Hij komt bijna nooit in de positie om te scoren.

Is ook zo. Dembele is inderdaad geen afmaker en wordt verkeerd gebruikt bij Az. Ajax kan alleen met miljoenen gaan smijten als er spelers vertrekken ofniet?

Jammer trouwens dat de transfermarkt nog tot 31 augstus open is. Kan zo zijn dat je na de eerste paar wedstrijden met een totaal ander team speelt.

Ben echt benieuwd hoe Janko het bij ons gaat doen. Verwacht toch wel 15-20 doelpunten van hem. Van mij mag het seizoen wel weer beginnen :D

Laatst bewerkt:
De spits bij Ajax staat er niet alleen voor de goals ;) Als aanspeelpunt voorin kan Dembele zeer nuttig zijn. Bij AZ wordt hij misbruikt aan de rechterkant, ik vind het absoluut geen vleugelspits. Hij komt bijna nooit in de positie om te scoren.

fysiek sterk - goeie dribbelaar - rendement 0.0 - dus ik zou het zeer toejuichen als ze hem naar ajax halen

heb je wel eens gelet op zijn manier van spelen
kaatsen doet hij bijna nooit , wat niet onbelangrijk is in het ajax-systeem
meestal na zijn aanname loopt mij met zijn kop naar beneden op zoek naar de actie ( die vaak sterft in schoonheid ) absoluut geen oog voor medespelers

halen die speler :)

fysiek sterk - goeie dribbelaar - rendement 0.0 - dus ik zou het zeer toejuichen als ze hem naar ajax halen

heb je wel eens gelet op zijn manier van spelen
kaatsen doet hij bijna nooit , wat niet onbelangrijk is in het ajax-systeem
meestal na zijn aanname loopt mij met zijn kop naar beneden op zoek naar de actie ( die vaak sterft in schoonheid ) absoluut geen oog voor medespelers

halen die speler :)

Ik snap ook niet dat ze hem opstellen bij onze nationale ploeg, we hebben beter materiaal rondlopen.

Bekijk dit filmpje eens even:

http://www.ajaxf-side.nl/shownews.asp?id=12925

Martin Jol blijft bij Ajax omdat hij het contractueel moet, niet omdat hij het wil. Ik vind dit nogal verontrustend eigenlijk.

Tsja, wat had je dan verwacht? Jol is een topcoach. Hij heeft Ajax in een seizoen drie klassen beter gemaakt. En de spelers waarmee hij zo hard heeft gewerkt, worden een voor een onder z'n neus weggekaapt. En hij kan geen versterking halen, omdat er geen geld is. Tsja..

ajax - chelsea word een nulletje of 8 denk ik

Zo slecht is Chelsea nou ook weer niet. Ik hou het op 2-0.

De Ridder is in Amsterdam;)

Kunnen we niet beter een apart ajax topic aanmaken ?

pict005.jpg

Lekker.

3-1.

sjelcee B

Ajax was inderdaad met de de beste ploeg. :roflol: Vaste basisspelers als Zegelaar, Sarpong, Oleguer en Lindgren.

Terug
Naar boven