XXL Nutrition

Ajax en Bayern bereiken akkoord over Vd Wiel

Komt allemaal goed broeders. Komt allemaal goed.

Eerlijk gezegd denk ik dat Jol blijft. Die hagenaar wilt gewoon wat druk uit oefenen op het bestuur:P

Koeman, hahaha. Die kerel degradeerde zowat met Valencia, terwijl het jaar erop de nieuwe coach de CL haalde met dezelfde spelersgroep.

Ik lach me trouwens dood om al die namen die voorbij komen. Daniel de Ridder scoorde in de afgelopen zeven jaar iets van drie goals. Moussa Dembele heeft in de afgelopen vier seizoenen ongeveer twee doelpunten gemaakt.

Om dit tweetal te completeren denk ik dat het tijd wordt om Rene van Rijswijk te overtuigen om zijn schoenen uit de spreekwoordelijke wilgen te halen. Met deze drie geweldenaren, kan er een nieuwe dynastie gecreëerd worden, die zijn weerga niet zal kennen. Ajax zal een aanvallende grootmacht worden. Manchester United, Barcelona, Real Madrid, Bayern Munchen, Internazionale. Niets zullen ze kunnen doen tegen de aanvallende overmacht van Ajax.

Hopelijk kunnen we Wamberto overtuigen voor een terugkeer als breekijzer.

Laatst bewerkt:
Dembele w g
2008-2009 23 10

:)
Bovendien gaat Dembele misschien naar Galatasaray

'Rijkaards 'Gala' wil praten over Dembélé'
AZ-aanvaller Moussa Dembélé mag zich in de belangstelling weten van Galatasaray. De Turkse topclub zou volgens diverse media in het land wel iets zien in de Belgische aanvaller.

Volgens diverse kranten reist Adnan Sezgin, bestuurder van de Galatasaray, deze week af naar Nederland om te praten over een transfer van de Belg naar Turkije. Hij hoopt snel te kunnen beginnen met de onderhandelingen rondom de overstap van Dembélé.

Dembélé zint op een vertrek bij AZ en wordt daarom door trainer Gertjan Verbeek voorlopig buiten de wedstrijdselectie van AZ gehouden. Hij krijgt, net als Mounir El Hamdaoui en Sergio Romero, de tijd om een nieuwe club te vinden. Wanneer dit niet lukt voor het verstrijken van de transferdeadline, sluiten zij weer aan bij de Alkmaarse eerste selectie.

Eerder was er ook vanuit Engeland al interesse voor Dembélé. Birmingham City zou graag in zee willen met de Belg.

Koeman, hahaha. Die kerel degradeerde zowat met Valencia, terwijl het jaar erop de nieuwe coach de CL haalde met dezelfde spelersgroep.

Ik lach me trouwens dood om al die namen die voorbij komen. Daniel de Ridder scoorde in de afgelopen zeven jaar iets van drie goals. Moussa Dembele heeft in de afgelopen vier seizoenen ongeveer twee doelpunten gemaakt.

Om dit tweetal te completeren denk ik dat het tijd wordt om Rene van Rijswijk te overtuigen om zijn schoenen uit de spreekwoordelijke wilgen te halen. Met deze drie geweldenaren, kan er een nieuwe dynastie gecreëerd worden, die zijn weerga niet zal kennen. Ajax zal een aanvallende grootmacht worden. Manchester United, Barcelona, Real Madrid, Bayern Munchen, Internazionale. Niets zullen ze kunnen doen tegen de aanvallende overmacht van Ajax.

Hopelijk kunnen we Wamberto overtuigen voor een terugkeer als breekijzer.
Rene van Rijswijk heeft afgelopen week twee keer een hartstilstand gehad. No joke. :(

El Hamdaoui en Dembele worden genoemd.

Moussa Dembele heeft in de afgelopen vier seizoenen ongeveer twee doelpunten gemaakt.

El Hamdaoui zou ik kunnen snappen maar Dembele :roflol:
Dembele heeft echt een dramatisch rendement. Kan maar zo zijn dat Ajax van de meest scorende ploeg in eens verandert in de minst scorende ploeg met Dembele erbij ;)

Leeft de JC schaal trouwens ook zo erg bij jullie als bij ons :D
Kaartverkoop is inmiddels bij ons gestopt omdat de treincombi wordt geboycot door de supportersverenigingen en er daardoor maar 350 kaarten zijn verkocht (wat nog teveel is).

El Hamdaoui zou ik kunnen snappen maar Dembele :roflol:
Dembele heeft echt een dramatisch rendement. Kan maar zo zijn dat Ajax van de meest scorende ploeg in eens verandert in de minst scorende ploeg met Dembele erbij ;)

Leeft de JC schaal trouwens ook zo erg bij jullie als bij ons :D
Kaartverkoop is inmiddels bij ons gestopt omdat de treincombi wordt geboycot door de supportersverenigingen en er daardoor maar 350 kaarten zijn verkocht (wat nog teveel is).

De spits bij Ajax staat er niet alleen voor de goals ;) Als aanspeelpunt voorin kan Dembele zeer nuttig zijn. Bij AZ wordt hij misbruikt aan de rechterkant, ik vind het absoluut geen vleugelspits. Hij komt bijna nooit in de positie om te scoren.

Dembele w g
2008-2009 23 10

:)
Bovendien gaat Dembele misschien naar Galatasaray

'Rijkaards 'Gala' wil praten over Dembélé'
AZ-aanvaller Moussa Dembélé mag zich in de belangstelling weten van Galatasaray. De Turkse topclub zou volgens diverse media in het land wel iets zien in de Belgische aanvaller.

Volgens diverse kranten reist Adnan Sezgin, bestuurder van de Galatasaray, deze week af naar Nederland om te praten over een transfer van de Belg naar Turkije. Hij hoopt snel te kunnen beginnen met de onderhandelingen rondom de overstap van Dembélé.

Dembélé zint op een vertrek bij AZ en wordt daarom door trainer Gertjan Verbeek voorlopig buiten de wedstrijdselectie van AZ gehouden. Hij krijgt, net als Mounir El Hamdaoui en Sergio Romero, de tijd om een nieuwe club te vinden. Wanneer dit niet lukt voor het verstrijken van de transferdeadline, sluiten zij weer aan bij de Alkmaarse eerste selectie.

Eerder was er ook vanuit Engeland al interesse voor Dembélé. Birmingham City zou graag in zee willen met de Belg.

Als dat moest doorgaan, zal hij uit zijn pijp mogen komen, dan zou hij de vervanger van harry kewel moeten gaan worden en die scoorde aan de lopende meter ginder (iets wat moussa niet kan).

• Topic Starter Topic Starter
Martin Jol zal deze week nog een contract tekenen bij Fulham, mits Ajax en Fulham tot een akkoord komen. De Ajax-trainer is met de Londense club tot een akkoord gekomen over een driejarig contract

Ik word hier als Ajax fan zo ziek van he...altijd hetzelfde liedje:mad:
Wanneer komt er bij ons is een keer een oliesjeik langs die ons financieel komt helpen??

Mooi bericht op AFCA.nl

De van de harde kern van ajax mag Jol dus nu oprotten.

Jol blijft gewoon!

Slim spelletje gespeeld door Jol. Hij heeft zijn zin gekregen. Hij is zelf zo ver gegaan dat hij een akkoord had met Fulham. Suarez speelt naar eigen zeggen tegen Paok. Maar met de nieuwe regeling kan een speler nog elders CL spelen. Dus dat zegt nog niets.

Arsenal is concreet voor Stekelenburg. Dus ik zou zeggen strik eromheen. En van dat geld een aantal versterkingen halen.

West Ham United wil haar geleden voor komend seizoen versterken met Miralem Sulejmani. De Engelsen meldden zich eerder bij Ajax om de Serviër te huren, maar kreeg geen medewerking van Martin Jol. De club is bereidt ruim zeventien miljoen euro te betalen,

Avram Grant ziet in de 21-jarige Sulejmani een toekomstige ster. De Amsterdammers werken echter niet mee aan een overgang omdat de aanvaller een eventueel vertrek van Luis Suarez op moet vangen. West Ham heeft nu de hoop gevestigd op een vertrek van de oefenmeester, zo meldt The Mirror.

De Serviër zelf heeft wel oren naar een avontuur in de Premier League. “Ik snap niet waarom Jol niet wil meewerken. Het lijkt alsof hij mijn carrière wil verpesten. Ik keek er naar uit om met aan nieuwe start te beginnen bij West Ham. Avran Grant ziet een groot talent in me en ik wil een nieuwe start maken,” liet Sulejmani optekenen nadat de interesse bekend werd.

En dit is natuurlijk gelul:roflol:

Hahahaha, 17 miljoen voor Sulejmani. Dan gaat Rik vd Boog hem hoogstpersoonlijk met het vliegtuig brengen denk ik.

hahaha 17 millie. No way hahaha.

ik las het ook al.
no waiiii dat ze 17 miljoen willen neertellen voor iemand die vorig jaar in Jong Ajax heeft gevoetbald.

Bedoelen ze niet 1,7 miljoen?

Sulejmani is zelfs geen 1,7 euro waard.

Denk ook 1.7 ja:D

Terug
Naar boven