- Waardering
- 2.502
- Lengte
- 1m85
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mocht Suarez weg gaan, wie wil Ajax dan halen als vervanger en wat moet die kosten?

Rene van Rijswijk heeft afgelopen week twee keer een hartstilstand gehad. No joke.Koeman, hahaha. Die kerel degradeerde zowat met Valencia, terwijl het jaar erop de nieuwe coach de CL haalde met dezelfde spelersgroep.
Ik lach me trouwens dood om al die namen die voorbij komen. Daniel de Ridder scoorde in de afgelopen zeven jaar iets van drie goals. Moussa Dembele heeft in de afgelopen vier seizoenen ongeveer twee doelpunten gemaakt.
Om dit tweetal te completeren denk ik dat het tijd wordt om Rene van Rijswijk te overtuigen om zijn schoenen uit de spreekwoordelijke wilgen te halen. Met deze drie geweldenaren, kan er een nieuwe dynastie gecreëerd worden, die zijn weerga niet zal kennen. Ajax zal een aanvallende grootmacht worden. Manchester United, Barcelona, Real Madrid, Bayern Munchen, Internazionale. Niets zullen ze kunnen doen tegen de aanvallende overmacht van Ajax.
Hopelijk kunnen we Wamberto overtuigen voor een terugkeer als breekijzer.

Moussa Dembele heeft in de afgelopen vier seizoenen ongeveer twee doelpunten gemaakt.

El Hamdaoui zou ik kunnen snappen maar Dembele
Dembele heeft echt een dramatisch rendement. Kan maar zo zijn dat Ajax van de meest scorende ploeg in eens verandert in de minst scorende ploeg met Dembele erbij
Leeft de JC schaal trouwens ook zo erg bij jullie als bij ons
Kaartverkoop is inmiddels bij ons gestopt omdat de treincombi wordt geboycot door de supportersverenigingen en er daardoor maar 350 kaarten zijn verkocht (wat nog teveel is).
Als aanspeelpunt voorin kan Dembele zeer nuttig zijn. Bij AZ wordt hij misbruikt aan de rechterkant, ik vind het absoluut geen vleugelspits. Hij komt bijna nooit in de positie om te scoren.Dembele w g
2008-2009 23 10
Bovendien gaat Dembele misschien naar Galatasaray
'Rijkaards 'Gala' wil praten over Dembélé'
AZ-aanvaller Moussa Dembélé mag zich in de belangstelling weten van Galatasaray. De Turkse topclub zou volgens diverse media in het land wel iets zien in de Belgische aanvaller.
Volgens diverse kranten reist Adnan Sezgin, bestuurder van de Galatasaray, deze week af naar Nederland om te praten over een transfer van de Belg naar Turkije. Hij hoopt snel te kunnen beginnen met de onderhandelingen rondom de overstap van Dembélé.
Dembélé zint op een vertrek bij AZ en wordt daarom door trainer Gertjan Verbeek voorlopig buiten de wedstrijdselectie van AZ gehouden. Hij krijgt, net als Mounir El Hamdaoui en Sergio Romero, de tijd om een nieuwe club te vinden. Wanneer dit niet lukt voor het verstrijken van de transferdeadline, sluiten zij weer aan bij de Alkmaarse eerste selectie.
Eerder was er ook vanuit Engeland al interesse voor Dembélé. Birmingham City zou graag in zee willen met de Belg.