- Waardering
- 2.490
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 91kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jesaja heeft een hekel aan Suarez na zijn keeperskwaliteiten op het WK
Hahaha oke. Sorry bro, maar ik vond dat echt een geweldige actie.
Ik ben ook tegen hulpmiddelen, ik vind dat het charme van het voetbal.
Ajax en Bayern staken gesprekken over Van der Wiel
21/07/2010 14:19
De overgang van Gregory van der Wiel naar Bayern München lijkt van de baan. De 22-jarige rechtsback van Ajax was dichtbij een transfer, maar de Duitse Rekordmeister reageerde niet op het voorstel van de Amsterdammers.
Naar verluidt zou de verliezend WK-finalist voor drie jaar tekenen bij Bayern. Met betrekking tot de overgang was een transferbedrag van zeventien miljoen euro overeengekomen en daar kon een miljoen euro per landstitel en zelfs drie miljoen euro als de Champions League gewonnen zou worden, bijkomen.
De regerend Duits kampioen liet echter de deadline - woensdag 12.00 uur - waarop zij bekend zouden maken tot koop over te gaan, verlopen.
http://www.vi.nl/Nieuws-item/184050/Ajax-en-Bayern-staken-gesprekken-over-Van-der-Wiel.htm
Ben toch benieuwd wat er van over blijft volgend jaar... wanneer sluit de transferperiode? 1 september toch?
Jesaja heeft een hekel aan Suarez na zijn keeperskwaliteiten op het WK
Toen is het natuurlijk niet begonnen. Ik plaatste al jaren daarvoor anti-Suarez berichten.

Ik las vanochtend dat Real Madrid 22 miljoen heeft geboden voor Maicon van Inter. Ik zou dan liever Vd Wiel hebben, die is 7 jaar jonger en die kan je voor dat bedrag ook wel krijgen.
Probleem is dat vd Wiel bij Real waarschijnlijk geen basisplaats krijgt. Vd Wiel moet lekker iedere week kunnen ballen.
Als ze Maicon halen, dan halen ze die voor de basis. Veel minder dan Maicon vind ik Vd Wiel niet. Die gast is ook pas het afgelopen jaar echt bekend geworden, terwijl hij al 29 is. Vd Wiel is een talent van 22.
Ik snap trouwens niet dat ze Maicon willen, want Ramos is goed genoeg op de rechtsback, of moet hij naar het centrum dit jaar? Anders zou ik er inderdaad ook niet heen willen als ik Vd Wiel was, hij moet wel een goede kans op een basisplaats krijgen.

Haha idd, de haat zit diep bij Jesaja, volgens mij had je al een hekel aan hem voordat ie begon te voetballen in de Eredivisie.Toen is het natuurlijk niet begonnen. Ik plaatste al jaren daarvoor anti-Suarez berichten.
Kaka halen als je Sneijder hebt
Benzema halen als je Higuian hebt
Ronaldo halen als je Robben hebt
etc. etc. etc.
Real = epic fail![]()
Indien Martin Jol er toch voor kiest om Ajax deze zomer te verlaten, wil Ajax met een grote naam te voorschijn komen. Manuel Pellegrini zou volgens diverse Chileense media in de belangstelling staan van Ajax, aldus Voetbalzone.nl.
De coach was afgelopen seizoen in dienst van Real Madrid en daarvoor trainde hij onder meer Villarreal en River Plate.
Uitstekende trainer. Alleen denk ik niet dat ajax zijn salaris kan betalen. En daarbij wil ik dat Jol blijft. Maar goed wat heb je aan een ongemotiveerde trainer die het liefst weg wil.
De man die elke club in een puinhoop achterlaat.