AndroidHealthClinic

Ajax en Bayern bereiken akkoord over Vd Wiel

Volg jij het wel?

Hij wilde een contract voor 2 seizoenen. Maar hij kreeg maximaal 1 jaar aangeboden. Vandaar dat hij verder is gaan kijken.

Verder zou ajax zich gemeld hebben voor Altidore. Dat zou echt een topaankoop zijn voor ajax. Maar ik betwijfel heel erg of hij naar ajax zal komen. Hij is pas 20 jaar, dus hij zal behoorlijk wat kosten. En daarbij wil hij natuurlijk ook veel salaris. Hij was 1 van de smaakmakers van amerika dit wk.

Altidore zou ik geen topaankoop voor Ajax vinden. Niet doeltreffend, weinig techniek en brengt zijn mede-aanvallers niet instelling. Is een spits die alles voornamelijk doet op kracht. Ajax heeft naar mijn mening meer een kaatsende spits nodig die een balletje vast kan houden. Als Suarez blijft heeft Ajax geen doelpuntenmachine nodig, maar alleen een spits die gaten kan trekken voor de Jong en die Suarez in stelling brengt.

• Topic Starter Topic Starter
Altidore zou ik geen topaankoop voor Ajax vinden. Niet doeltreffend, weinig techniek en brengt zijn mede-aanvallers niet instelling. Is een spits die alles voornamelijk doet op kracht. Ajax heeft naar mijn mening meer een kaatsende spits nodig die een balletje vast kan houden. Als Suarez blijft heeft Ajax geen doelpuntenmachine nodig, maar alleen een spits die gaten kan trekken voor de Jong en die Suarez in stelling brengt.

Altidore is snel en wendbaar. Iets wat pantelic miste. En met Suarez om zich heen, zou hij er behoorlijk wat in kunnen trappen denk ik. In ieder geval geen Morientes. Die gast heeft al 5 jaar niet meer op niveau gespeeld. Verder zou El Hamdaoui gewoon een goede optie zijn. Ik denk dat hij en Suarez het wel goed met elkaar zouden kunnen vinden op het veld. Ik denk dat er dinsdag/woensdag meer duidelijkheid komt als Vd Wiel verkocht is. Dan kan ajax wat geld gaan uitgeven. Het liefst zie ik een rechts en linksback komen. Maar liever geen Stam. Van Rhijn en Kappelhof zijn in potentie beter dan hem.

Verder snap ik niet waarom ajax Pranjic zou willen halen. Zou natuurlijk een goede speler voor ajax, maar ze hebben Lodeiro al gehaald. Dus neem aan dat het een gerucht van niets is.

Volg je het wel?

Als het aan Rommedahl lag, was hij gewoon bij Ajax gebleven.
Dat het bestuur zo moeilijk deed, ligt niet aan hem of zijn uitspraken.

denk je dit nou echt ??? het zijn voetballers joh
dennis bergkamp heeft jaren geleden wel telloze malen verteld dat hij niet naar inter ging - rommeldaal is gewoon een volgende in de rij van leugenaars - voetballers en waarheden zijn twee verschillende dingen

Altidore :roflol:

Altidore is snel en wendbaar. Iets wat pantelic miste. En met Suarez om zich heen, zou hij er behoorlijk wat in kunnen trappen denk ik. In ieder geval geen Morientes. Die gast heeft al 5 jaar niet meer op niveau gespeeld. Verder zou El Hamdaoui gewoon een goede optie zijn. Ik denk dat hij en Suarez het wel goed met elkaar zouden kunnen vinden op het veld. Ik denk dat er dinsdag/woensdag meer duidelijkheid komt als Vd Wiel verkocht is. Dan kan ajax wat geld gaan uitgeven. Het liefst zie ik een rechts en linksback komen. Maar liever geen Stam. Van Rhijn en Kappelhof zijn in potentie beter dan hem.

Verder snap ik niet waarom ajax Pranjic zou willen halen. Zou natuurlijk een goede speler voor ajax, maar ze hebben Lodeiro al gehaald. Dus neem aan dat het een gerucht van niets is.

Ajax zoekt volgens mij geen wendbare/snelle spits. Jol heeft meerdere malen aangegeven dat hij een aanspeelpunt zoekt in de spits. Dus geen Altidore of El Hamdaoui. El Hamdaoui loopt dezelfde lijnen als Suarez, en beiden gaan alleen maar voor de goal. Ajax heeft juist iemand nodig voorin met een assist, die een kopduel kan winnen en een balletje kan vasthouden. Dembele zou dat kunnen, al moet hij dan wel beter leren kaatsen, maar ik denk dat hij dat zou kunnen leren. Een spits die sterker aan de bal is vind je niet in de eredivisie.

'Ajax en Fulham onderhandelen over komst Jol'

Martin Jol lijkt op weg te zijn naar Fulham. Delegaties van Ajax en de Premier League-club onderhandelen over de komst van Jol.
Door Guus Hetterscheid
18 jul. 2010 20:57:00

Jol zat zondagavond mogelijk voor het laatst op de bank bij Ajax. De Amsterdammers ging in Portugal onderuit tegen FC Porto (1-0). De trainer van Ajax is de grootste kandidaat om Roy Hodgson op te volgen bij Fulham.

Hodgson vertrok na een succesvol seizoen met Fulham naar Liverpool. Naast Jol zouden ook Ottmar Hitzfeld, Bob Bradley en Sven-Göran Eriksson kandidaten zijn. Maar volgens Goal.com is Eriksson reeds afgevallen voor de vacature.

Ajax en Fulham zijn volgens Sky Sports de onderhandelingen gestart over een transfer van Jol. De Hagenaar maakte vorig seizoen zijn entree in Amsterdam en eindigde met Ajax als tweede achter landskampioen FC Twente.

Van goal.com.

Die is dus zo goed als weg. Erg jammer, continuïteit is wat Ajax nodig heeft. Ik ben benieuwd wat er nu gaat gebeuren. Zal er een trainer aangetrokken worden (Morten Olsen?) of zullen Blind en de Boer door worden geschoven? Mocht Jol vertrekken dan hoop ik het laatste. Ik heb erg veel vertrouwen in de Boer als trainer.

Het kan zomaar op een drama uitlopen bij Ajax. Als Jol vertrekt en het aanstaande vertrek van vd Wiel kan er zomaar een enorme leegloop plaatsvinden. Dan zijn Suarez en Stekelenburg ook weg. Maar dan zie ik Vertonghen ook makkelijk vertrekken. En dat zou ik ook doen, want zonder die spelers en ook zonder Pantelic (die het gewoon goed gedaan heeft) en de nodige vervanging, gaat Ajax gewoon voor plek 5 tm 9 spelen.

De oefenwedstrijd tegen Porto was echt niet om aan te zien trouwens.

Hoop toch echt een keer op rust. Keek verdomme al tijdens het wk uit naar ajax. De voorronde CL. Hopenlijk CL halen. Weer kippevel krijgen als ze beginnen aan een CL wedstijd.

Nu lijkt mijn droom weer in duige te gaan valle:(

Jol: 'Ik heb niet veel van de berichten over Fulham meegekregen'
Zondag, 18 juli 2010 om 22:35

Martin Jol weigert zich uit te spreken over een mogelijke overgang naar Fulham. De coach van Ajax zag zijn ploeg zondagavond met een nipte marge verliezen van Porto en vertelde na afloop niet of hij inderdaad benaderd is door de Londenaren. “We zitten hier afgezonderd in ons hotel hier in Portugal, daarom heb ik er niet veel van meegekregen”, zei Jol op de website van Ajax.

De coach is volgens Engelse media de belangrijkste kandidaat om Roy Hodgson op te volgen bij Fulham. Jol zou zelfs al gesproken hebben met de Engelse middenmoter, maar weigert dit bericht te bevestigen of te ontkrachten. “Als ze in Engeland gaan speculeren, dan krijgt de Nederlandse pers daar ook wat van mee”, was het enige dat Jol over de situatie kwijt wilde.

De oefenmeester was verder niet ontevreden over het duel: “Dit was een goede oefenwedstrijd voor ons. Na het eerste kwartier, waarin we op achterstand kwamen hebben we de rest van de wedstrijd goed meegedaan. Het is jammer dat de scheidsrechter de goal goedkeurde, want de bal was over de achterlijn.

Van voetbalzone.nl

Hij ontkend het niet, dus er speelt zeker iets. Misschien nog niet helemaal rond, maar dat er serieus wat speelt is wel duidelijk. Erg jammer, Ajax leek vorig jaar eindelijk weer eens een kampioensploeg. Het vertrek van Pantelic en van der Wiel zou nog op te vangen zijn, maar als Jol vertrekt gaan er meer. Plus dat er een nieuwe trainer komt met waarschijnlijk een nieuwe visie. De meeste Ajacieden zullen nog een "tussenjaar" echt niet accepteren.

Toch zonde dat ze Dost niet hebben gehaald. En Beerens was een mooie rechtsbuiten voor Ajax geweest.

Het kan zomaar op een drama uitlopen bij Ajax. Als Jol vertrekt en het aanstaande vertrek van vd Wiel kan er zomaar een enorme leegloop plaatsvinden. Dan zijn Suarez en Stekelenburg ook weg. Maar dan zie ik Vertonghen ook makkelijk vertrekken. En dat zou ik ook doen, want zonder die spelers en ook zonder Pantelic (die het gewoon goed gedaan heeft) en de nodige vervanging, gaat Ajax gewoon voor plek 5 tm 9 spelen.

De oefenwedstrijd tegen Porto was echt niet om aan te zien trouwens.

Precies waar ik ook bang voor ben. Je ziet dat Jol afgelopen seizoen de belangrijkste man was bij Ajax. Als ze er de eerste helft niet uitkwamen op het veld kon hij in de kleedkamer zo omgooien dat ze wel wisten een tegen antwoord te geven. Waarbij de wedstrijden met MvB alleen nog maar erger werden na rust.

Spelers als Suarez vertrekken nog sneller op het moment dat de trainer weg gaat.

Zal mij benieuwen of Ajax achter de schermen al met (Top) aankopen bezig is. Want die zullen we hard nodig hebben aankomend seizoen.

Vandaag is de dag. We gaan het horen

Jol en Fulham openen onderhandelingen
Martin Jol, zijn broer c**k Jol en zaakwaarnemer Mino Raiola onderhandelen momenteel met Fulham over een overstap naar Engeland. Volgens AT5 is het drietal aan het begin van de middag gestart met de onderhandelingen.
Jol moet bij Fulham de opvolger worden van de naar Liverpool vertrokken Roy Hodgson. De huidige oefenmeester van Ajax onderhandelt momenteel op een onbekende locatie over een terugkeer naar Engeland.

Toch is het niet te verwachten dat Ajax en Fulham al vandaag openheid van zaken zullen geven. Aangezien Ajax een beursgenoteerd bedrijf is, en de beurs om 17.00uur zal sluiten, zal vermoedelijk gewacht worden tot dinsdag.

Ajax-woordvoerder Miel Brinkhuis hoopt dat er zo spoedig mogelijk uitsluitsel komt over de toekomst van Jol. In een verklaring zegt Brinkhuis dat 'dit het beste is voor beide clubs.'

Eerder stond de geboren Hagenaar in Engeland al onder contract bij Tottenham Hotspur. Jol is bezig aan zijn tweede seizoen bij Ajax.

Jol is dus weg.

Danny Blind neemt het stokje over.

Wacht nog maar even tot de officele berichten. Ik lees nu veel berichten.

Nu blijkt ajax Berg te huren ipv van PSV.

Dus ja even wachten:)

"c**k Jol". Wat een geweldige naam.

Het is ook gewoon waardeloos dat ajax een beurs genoteerd bedrijf is. Ze moeten met alle bericht geving wachten om naar buiten te brengen.

ajax begint verdomme steeds meer te lijken op die lelijke club uit 010.

de c**k met ceeoooceekaaa:)

---------- Toegevoegd om 14:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:26 ----------

Het is ook gewoon waardeloos dat ajax een beurs genoteerd bedrijf is. Ze moeten met alle bericht geving wachten om naar buiten te brengen.

ajax begint verdomme steeds meer te lijken op die lelijke club uit 010.

hehehe - welkom in de hedendaagse wereld mijn vriend - ajax zal dit jaar voor de troostprijzen moeten gaan - fairplaycup of zoiets:D

Terug
Naar boven