MuscleMeat

Ajax en Bayern bereiken akkoord over Vd Wiel

Hmm, de Mul en de Ridder.

Ik snap dat er weinig geld is, maar zullen we anders ook Tom Soetaers en Wesley Sonck terug halen?

Wesley zit zonder club :p

De mul heeft bij genk ook maar weinig potten gebroken, of dat een versterking is betwijfel ik.

Gistere stond er trouwens nog iets grappigs in de belgische krant over een ex ajaxied, davids dacht aan een comeback en dan bij Lierse, haha :p

Net op teletekst stond het bericht dat Pantelic 2 jaar heeft bijgetekend bij Ajax, maar dat bericht is er nu weer af. Vast een leuk grapje van een stageloper bij de NOS.

Ajax faalt zo hard, het lijkt bijna of ze het express doen
Mischien verdienen ze het ook wel met dit soort mismanagement:roflol:

:mad: **** you

Scheld wat je wil, als het op deze manier doorgaat bij Ajax hebben ze het puur aan zichzelf te danken, terwijl ze zo ver kunnen geraken met wat SIMPELE LOGICA

Hoeft niet eens een topmanager aan te stellen, maar gewoon logisch na te denken. Ik ga echt keihard lachen als Ajax uit elkaar kruimelt:roflol:

Als jij logisch nadenkt, wat moet Ajax dan wel doen?

Jij kan makkelijk praten van achter je computer. Maar zo simpel zit het niet in elkaar bij ajax.

Het bestuur wilt terug naar de jeugd, waar ik het volledig mee eens ben.
Maar de jeugd is er nu gewoon niet, geld is er ook niet.

Er is wel jeugd, maar de stap van jeugd naar CL-niveau is gewoon te groot. En al helemaal als je meerdere posities moet invullen.

loopt best aardige jeugd rond hoor bij Ajax.

Moah niet zo als vroeger. Jeugd opleiding is niet zo best meer als vroeger. Echte vleugel spelers worden niet meer opgeleid.

Over een week begint de CL voorrondes al. Dus het moet deze week allemaal gebeuren. En dat zie ik niet 123 gebeuren. En het wordt nog erger als Jol inderdaad naar Fulham gaat. Want dan neemt Blind het over. En die heeft geen enkel verstand van voetbal en heeft Ajax een paar seizoenen terug al ver onder de grond getrapt toen hij er een zooitje van maakte.[/QUOTE]

Je weet niet waar over je lult man!

• Topic Starter Topic Starter
Je weet niet waar over je lult man!

Man hou toch je mond. Hij maakte ruzie met Heitinga, De Jong, Vd Vaart etc. etc.

Heel veel goede spelers wilden niet meer spelen onder hem en zijn toen ook vertrokken.

Een 4e plaats in 2005/2006. Een hoop slechte resultaten. Als er toen geen play-offs was, dan was er geen voorronde CL gehaald. Maar zelfs daar ging het fout. Blind doet zijn naam eer aan. Als Blind wordt aangesteld, dan staat er een seizoen te wachten zoals de Feyenoorders dat al jaren beleven.

Man hou toch je mond. Hij maakte ruzie met Heitinga, De Jong, Vd Vaart etc. etc.

Heel veel goede spelers wilden niet meer spelen onder hem en zijn toen ook vertrokken.

Een 4e plaats in 2005/2006. Een hoop slechte resultaten. Als er toen geen play-offs was, dan was er geen voorronde CL gehaald. Maar zelfs daar ging het fout. Blind doet zijn naam eer aan. Als Blind wordt aangesteld, dan staat er een seizoen te wachten zoals de Feyenoorders dat al jaren beleven.

True story. Ik zeg: legendes Winston Bogarde en Stanley Menzo aan het roer. Daar zal Jesaja het ongetwijfeld mee eens zijn.

• Topic Starter Topic Starter
Het lijkt erop dat Man UTD en Ajax een akkoord hebben over Suarez.
Manchester United is bereid om 35 miljoen neer te leggen voor de aanvoerder van Ajax, volgende week wil Man UTD met Ajax aan de tafel.

De Engelse kranten melden dat áls Jol naar Fulham gaat, Suarez makkelijk haalbaar zou zijn voor buitenlandse clubs. Suarez meld zelf ook, mocht Jol gaan dan stap ik ook op bij Ajax.

Volgens de populaire krant bereidt Manchester United een bod van zo'n 35 miljoen euro voor.
Trainer Alex Ferguson liet eerder deze week weten dat zijn formatie in aanvallend opzicht te veel afhankelijk is van Wayne Rooney.

Manchester United zou aanvankelijk aan Karim Benzema van Real Madrid hebben gedacht. Deze spits zou echter aanmerkelijk duurder zijn dan Suarez

Echt relaxed weer. Dan heeft Ajax dus straks zo'n 60 miljoen in kas dankzij alle transfers om vervolgens de CL niet te halen, en negende te worden in de competitie om het jaar erop een of andere koekebakker weer negentien nieuwe Kennedy's, Sulejmani's en Luque's te laten halen.

Echt relaxed weer. Dan heeft Ajax dus straks zo'n 60 miljoen in kas dankzij alle transfers om vervolgens de CL niet te halen, en negende te worden in de competitie om het jaar erop een of andere koekebakker weer negentien nieuwe Kennedy's, Sulejmani's en Luque's te laten halen.

++

Ik zeg, gewoon even investeren nu in een rechterspits en centrum spits.
Jol blijft -> CL halen = minimaal 15 miljoen krijgen. Meer als je verder komt.
Goed meedraaien in de competitie en volgend jaar weer CL afdwingen.
Dan heb je ook je verlies weggewerkt.

Mooi, goed om te zien dat Suarez eindelijk weg is.

Terug
Naar boven