XXL Nutrition

Akira's rippetoe log

Akira

Huge Freak
Elite Member
20 jaar lid
Waardering
116
Na veel te lang kloten, stoppen, weer beginnen & repeat ga ik toch maar eens een logje openen om motivatie en advies uit te putten. Ik train dus volgens het rippetoe principe (maar met dips en bb curls). Het heeft veel te lang geduurd om eindelijk eens normaal te trainen, oude stats haal ik belange niet meer, dus alles is weer vanaf nul. Op 31 oktober staat mijn gynecomastie operatie op het programma, dus daarna zal ik nog een rustperiode moeten inlassen (weet echter nog niet hoe lang). Voeding is nog niet op punt.

1m 98
92 kg
vet% ?

Gisteren mijn eerste training afgewerkt, voelt goed om weer tussen het ijzer te zitten met andere buffels. Hier mijn eerste zielige training:

Maandag 20/10:
Training 1
Warming up
Squat 20 x 20

Squat 3 x 5 x 60

Military Press 3 x 5 x 40

Barbell Rows 3 x 5 x 60

Chin-ups 2 x 8

Barbell Curls 3 x 5 x 26

Weighted decline Sit-Ups 2 x 10 x 20

Hanging Leg Raises 2 x 8

Ik weet het, het zijn bascross weights, lach me uit, dat motiveert me eens te meer.

gegroet vrienden

Dikke squat! :D

• Topic Starter Topic Starter
:roflol:

Succes met de trainingen en voeding!

Je bent sinds aug 2005 hier lid, dus ik neem aan dat je rond die periode bent gaan trainen?

Hoe kan het dat je dan maar 60kg squat?

Je bent sinds aug 2005 hier lid, dus ik neem aan dat je rond die periode bent gaan trainen?

Hoe kan het dat je dan maar 60kg squat?

Ik ben idd rond die periode begonnen met trainen. Woog toen een goede 62 kilo bij een paar centimeters minder dan nu. Ik zeg het toch in mijn openingspost, geen motivatie. In het begin vertikte ik het ook benen te trainen, daarna sporadisch en begin dit jaar de 110 squat aangetikt. Toen echter gestopt met trainen, voeding was nooit in orde, trainingszin was er niet meer. Ik probeer nu met een schone lei te beginnen, en kan beter een log bijhouden voor die motivatie die mij zo zwaar valt.

Laatst bewerkt:
Met alle respect maar ik blijf het prachtig vinden hoe veel mensen hier op het forum die een nogal grote mond hebben naar anderen vaak zulke trieste stats blijken te hebben.
Zo motivatie genoeg? :D

Oh broeder.. is er iemand in "Team Bascross" die wel gewoon blijft doortrainen? Jullie stoppen allemaal constant.

Wie zitten er in ''Team Bascross'' dan? Ik heb trouwens ook al een tijdje niet getraind. :D

Hehe ja momenteel heb je wel gelijk,
vroegere stats:
BP 90
DL 120
SQ 110 (90 ATTG)

Succes hans, dat je een beest mag worden.

Zieke barbell curls...

Succes! :D

Heb er wel vertrouwen in dat vooral mijn squat weer omhoog zal gaan, 3 keer per week is niet niks. Hoe zit dat met het herstel, mensen die er ervaring mee hebben?

Laatst bewerkt:
Heb er wel vertrouwen in dat vooral mijn squat weer omhoog zal gaan, 3 keer per week is niet niks. Hoe zit dat met het herstel, mensen die er ervaring mee hebben?

Als je verder geen sport doet kan het prima, las wel een light day in op dag 2.

Terug
Naar boven