MuscleMeat

Akira's rippetoe log

Een man naar mijn hart, het bewijs dat je ook met veel karma niet sterk hoeft te zijn!

Veel succes. Ikzelf zit trouwens net weer in een periode dat ik niet train :roflol:
Binnenkort begin ik ook weer met "een schone lei" :p

Wie zitten er in ''Team Bascross'' dan? Ik heb trouwens ook al een tijdje niet getraind. :D
Jij uiteraard. Ik hoor er volgens mij ook bi; Akira...
Verder weet ik niemand. Jesaja?

Heb er wel vertrouwen in dat vooral mijn squat weer omhoog zal gaan, 3 keer per week is niet niks. Hoe zit dat met het herstel, mensen die er ervaring mee hebben?
Rippetoe gaat er vanuit dat je zo zwak en onervaren bent dat je niet eens in staat bent te overtrainen, en herstelt+sterker wordt op 2 dagen tijd, voor de volgende training.

• Topic Starter Topic Starter
Ok deal, maar moet ik nu echt warm-ups sets doen voor ELKE work set die ik doe? Of alleen voor de eerste (bv ik heb een kleine squat warm up gedaan)

Volhouden en hoop dat je van de vele adviezen gebruik kan maken.
Zie het als beginnen met een schone lei!

Succes en houdt plezier in de trainingen.

Groet Friso

Dus eigenlijk alleen voor de squat dan? Want die moet je toch altijd als eerste doen?

Nee. Je moet natuurlijk voor ALLE oefeningen die je doet een warm-up doen. Je moet gewoon 4-5 setjes (zoals de vliegende vos zei) doen voordat je aan je WERK-SET begint. Dus als je bent wezen squatten zul je daarna bij bijvoorbeeld bankdrukken ook gewoon weer een paar warming up setjes moeten doen.

4-5 sets opwarmen als je met 60kg begint? :o

True animal!! :thumbs:

Gewichten gaan wel weer omhoog hoor ;)

Lets hope so :p

Waar laat je je gyno verwijderen en hoeveel kost het je? Heb er namenlijk zelf ook last van.

Een man naar mijn hart, het bewijs dat je ook met veel karma niet sterk hoeft te zijn!

Veel succes. Ikzelf zit trouwens net weer in een periode dat ik niet train :roflol:
Binnenkort begin ik ook weer met "een schone lei" :p

Jij bent echt typisch die gast met die bril van Guido and Luigi! :roflol: Prachtige praatjes over hoe het allemaal moet, maar zelf heb je ruk stats en train je vaak hele periodes niet. :o

blijven knallen en posten!

Jij bent echt typisch die gast met die bril van Guido and Luigi! :roflol: Prachtige praatjes over hoe het allemaal moet, maar zelf heb je ruk stats en train je vaak hele periodes niet. :o
idd, die kerel is op mij gebaseerd. Maar men praatjes zijn prachtig, dus dat is al positief.

Ik heb een onsteking aan de ellenboog trouwens, vandaar.

Kom op man! houd jezelf eens gemotiveerd... Met die lengte en een gewicht flink boven de 100 kg word je echt een ****ing groot beest.

Training vandaag (25/10/2008)

Vandaag de voorlaatste training voor mijn operatie op donderdag 30 oktober.

Squat
3x5x80

Benchpress
3x5x65

Deadlift
1x5x100

Dips
2x8

Weighted Decline Sit-Ups
2x8x20

Gewicht op de squat direct met 20 verhoogd, ging goed. Op SQ BP en DL goede warm-up gedaan, work sets gingen nog net. Ik weet nog niet hoeveel weken rust ik ga moeten nemen door mijn operatie. Dat wordt weer vanaf 0 beginnen ...

Terug
Naar boven