Flying Fox
Huge Freak
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jij uiteraard. Ik hoor er volgens mij ook bi; Akira...Wie zitten er in ''Team Bascross'' dan? Ik heb trouwens ook al een tijdje niet getraind.![]()
Rippetoe gaat er vanuit dat je zo zwak en onervaren bent dat je niet eens in staat bent te overtrainen, en herstelt+sterker wordt op 2 dagen tijd, voor de volgende training.Heb er wel vertrouwen in dat vooral mijn squat weer omhoog zal gaan, 3 keer per week is niet niks. Hoe zit dat met het herstel, mensen die er ervaring mee hebben?
Alleen voor de eerste natuurlijk, zoals altijd...opbouwen in een set of 4-5 naar het werkgewicht.Ok deal, maar moet ik nu echt warm-ups sets doen voor ELKE work set die ik doe? Of alleen voor de eerste (bv ik heb een kleine squat warm up gedaan)
Alleen voor de eerste natuurlijk, zoals altijd...opbouwen in een set of 4-5 naar het werkgewicht.
Dus eigenlijk alleen voor de squat dan? Want die moet je toch altijd als eerste doen?

Een man naar mijn hart, het bewijs dat je ook met veel karma niet sterk hoeft te zijn!
Veel succes. Ikzelf zit trouwens net weer in een periode dat ik niet train
Binnenkort begin ik ook weer met "een schone lei"![]()
Prachtige praatjes over hoe het allemaal moet, maar zelf heb je ruk stats en train je vaak hele periodes niet. 
Lets hope so![]()
Waar laat je je gyno verwijderen en hoeveel kost het je? Heb er namenlijk zelf ook last van.
idd, die kerel is op mij gebaseerd. Maar men praatjes zijn prachtig, dus dat is al positief.Jij bent echt typisch die gast met die bril van Guido and Luigi!Prachtige praatjes over hoe het allemaal moet, maar zelf heb je ruk stats en train je vaak hele periodes niet.
![]()
Waarom niet?