XXL Nutrition

Akira's rippetoe log

Waarom geen trainingen meer als de operatie pas donderdag is?
Heb zelf ook een operatie aan gyno gehad, de wonde herstelde bij mij niet zo goed en moest langer wachten om terug te starten met trainen.
Maar dat is natuurlijk bij iedereen anders! Succes ermee!

veel succes met je herstel na operatie!

• Topic Starter Topic Starter
Waarom geen trainingen meer als de operatie pas donderdag is?
Heb zelf ook een operatie aan gyno gehad, de wonde herstelde bij mij niet zo goed en moest langer wachten om terug te starten met trainen.
Maar dat is natuurlijk bij iedereen anders! Succes ermee!

Morgen zit ik in het buitenland, dinsdag of woensdag mss nog wel training.
Mijn wijsheidstanden worden echter ook operatief verwijderd. Ze zitten bij mij half ingegroeid in mijn kaakbeen, dus die worden eruit gekapt. Dit betekent veel vloeibare voeding voor mij de eerste 2 weken...

veel succes met je herstel na operatie!

Bedankt;)

Laatst bewerkt door een moderator:
Succes met je herstel, vervelend is dat, dat je niet kan kauwen.

Idd suc6 met je herstel en mag je snel weer met ijzer gooien

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt mannen.

Even een update. 4 dagen post operatie.
Plastisch chirurg kwam me op de recovery zeggen dat de operatie naar wens verlopen was. Gyno weggehaald en liposuctie van de borst. Wijsheidstanden ook weggehaald ( 2 in onderkaak), zeer pijnlijk. Basishandelingen kan ik nu al wel, maar weinig kracht zetten. Mond is erg gezwollen en leg zoveel mogelijk ijs. Over 3 dagen wordt mijn verband rond mijn chest verwisseld, en over 10 dagen mogen de draadjes eruit. Maar dan moet ik nog gedurende 4 weken mijn "korset" blijven dragen (buisverband) om alles strak te houden en een optimale genezing te verkrijgen. Hoop dat de zwelling in mijn mond snel afneemt want ik word gek van vloeibare voeding en van de pijn. Tot over een paar dagen

^^ beterschap man!

Beterschap Akira! Hoop voor je dat het resultaat mooi is!

Terug
Naar boven