- Waardering
- 3.208
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
de leeuw zei:
Socrates zei:Dat hij niet op deze aardkloot thuis hoort ben ik 1000000000000% met je eens.. maar een triest figuur is hij (helaas) niet.. het is zelfs een hele pienter figuur en dat maakt hem zo gevaarlijk... Het is iemand die veels te intelligent is voor iemand die zijn ideën op na houd.. Hij kan z´n mensen laten doen wat hij wil en met zijn brein kan je deze wereld heel veel schade aanrichten..
11 september was natuurlijk ook voor mij een trieste gebeurtenis (zoals voor iedereen) maar ik moet wel toegeven dat het een hele pientere en goed doordachte actie was en het klinkt mischien raar maar een actie waarvoor ik toch respect moet hebben... dus zo triest vind ik hem niet.. integendeel...
Maar hoe eerder de wereld van dit soort gastn verlost is hoe betr..dit geld ook voor mensen als Bush.... Deze twee terroristen zijn in mijn ogen een bedrijging voor de wereldbevolking....
Juriaan zei:Dus als iemand die zo geniaal is dat ie gestoord is, een plan maakt, vliegtuigen kaapt en duizenden mensen het leven ontneemt het jij daar respect voor. Aparte manier van respect hebben.
Dan vraag ik me af of we bang moeten zijn voor mens als osama bin laden of mensen als jou.
wat zeg je allemaal man... omg!sanniejj zei:Damn wat een sicko, hoop volgende keer voor je dat je halve familie erin zit. Kijken of je er dan nog respect voor hebt..
sanniejj zei:Damn wat een sicko, hoop volgende keer voor je dat je halve familie erin zit. Kijken of je er dan nog respect voor hebt..
TylW zei:Ik begrijp echt niet hoe mensen nog in Bush kunnen geloven hoor, na alles wat er gebeurd is, hoe hij het aangepakt heeft. Dat Bush een "leider" is en Kerry niet, pure BS.
Het is niet omdat je je niets aantrekt van de rest van de wereld, je enkel denkt aan macht, olie, oorlog en rijker maken van de rijken, dat je een leider bent. Integendeel, een goede leider neemt beslissingen doordacht en houdt rekening met anderen en andere meningen.
Je kan zeggen van BL wat je wil, maar op 1 punt heeft hij gelijk: Amerika heeft voor een deel haar eigen veiligheid in handen. Als je steeds weer kant kiest van bepaalde landen in een oorlog (denk aan Israel), als je andere landen binnenvalt zonder voldoende Internationale steun (Irak) en telkens weer arrogant denkt de baas van de wereld te kunnen zijn, dan vraag je om problemen. Dit moedigd eerder terrorisme aan dan het te doen afnemen.
Amerika moet gaan beseffen dat ze een leider nodig hebben die verder denkt dan puur oorlog voeren, zonder meer.
Socrates zei:11 september ... ik moet wel toegeven dat het een hele pientere en goed doordachte actie was en het klinkt mischien raar maar een actie waarvoor ik toch respect moet hebben... dus zo triest vind ik hem niet.. integendeel...

vertel dan ook het hele verhaal, namelijk waar die druk uit zou bestaan.... of noemden ze dat nou net niet in The Daily Republican...Homer17 zei:Dan is Kerry ook niet echt een goede kanditaat voor Presidentschap...
Kerry zei letterlijk dat landen zoals : Noord-Korea, Irak, Iran, Afghanistan en een paar andere, te slap zijn aangepakt door Bush, en Kerry zou ze juist harder aan gaan pakken, door meer druk te zetten op die landen. (dat heb ik echt letterlijk in één van zijn interviews meegekregen).

je verzetten tegen een in jou ogen slechte macht is 1 ding waar je respect voor kunt hebben, maar de manier waarop het tot uiting komt toont een gebrek aan respect voor het leven op aarde in het algemeen... en daarom is hij het leven ook niet waard, en moet hij in mijn ogen sterven... no doubt.dj_phreak zei:En voor de simpele zielen: dat betekent niet dat ik het met Bin Laden's akties eens ben. Nou, eigenlijk wel. Maar dat doet er niet toe.
Socrates zei:Wie zeg dat ik het GOEDKEUR.... Ik heb geen respect voor de man zelf want wat ie gedaan heeft keur ik NIET ALLEEN AF maar van mij mag ie van deze aardbodem geveegd worden (hoe dat gebeurt maakt mij niet veel uit..ALS het maar gebeurd)... denk dat dat duidelijk was in mijn commentaar...
Wat ik zei is dat WAT ie heeft gedaan heeft ie goed gedaan.. Als je goed bestudeert wat ie gedaan heeft en hoe ie dat gedaan heeft (ja.. ik heb het bestudeert) dan zal je tot de conlusie dat die man geniaal is....
Ik moet bekennen dat Ossama zijn actie gewoon uitmuntend heeft uitgevoerd en daar heb ik respect voor.. hij heeft zijn doel bereikt.. maar dat wil niet zeggen dat ik net als jou en ieder weldenkend mens zijn acties NATUURLIJK AFKEUR en net zo een hekel aan hem heb als jij hebt....
Dus volgende keer even goed lezen voordat je meteen in "de aanval" gaat...
Denk dat je dat ietwat verkeerd hebt begrepen, hij gaat het anders aanpakken, maar dat betekend niet passief toekijken natuurlijk. Vergeet ook niet dat de interviews die hij nu geeft belangrijk zijn om kiezers te lokken, zowel Bush als Kerry weten maar al te goed dat scherpe uitspraken dan nodig zijn. Maar uit wat ik heb gelezen zal hij het veel verstandiger/effectiever aanpakken.Homer17 zei:Dan is Kerry ook niet echt een goede kanditaat voor Presidentschap...
Kerry zei letterlijk dat landen zoals : Noord-Korea, Irak, Iran, Afghanistan en een paar andere, te slap zijn aangepakt door Bush, en Kerry zou ze juist harder aan gaan pakken, door meer druk te zetten op die landen. (dat heb ik echt letterlijk in één van zijn interviews meegekregen).
dj_phreak zei:dat betekent niet dat ik het met Bin Laden's akties eens ben. Nou, eigenlijk wel. Maar dat doet er niet toe.