Fitness Seller

al mijn kameraden zijn gek geworden!

Xtreme_BODY

Freaky Bodybuilder
Foto Contest
R.I.P.
Waardering
134
het is nou 5 maand geleden dat ik voor het laasts gebruikt. was vanplan dat het ook nog weer behoorlijk lang zal duren voordat ik weer ga bebruiken. maar nou hoor ik vankameraden 1 traint net 1 jaar en wil nou al aan de anabolen om groter te worden dan mij. groter dan mij word hij wel maar blijft een vetz*k hij wil alleen massa maar de vorm erin is veel belangrijker. hij is trouwens 16 en kan hem niet ompraten hij wil het perzee doen terwijl hij nog heeveel kan groeien als naturel. wat een gek! nog een ander die is 25 gaat 26 i.e. hgh per dag gebruiken omdat hij groter dan mij wil worden. met de opmerking erbij jarno harms gebruikt ook zon hoeveelheid! licht het nou aan mij maar kan hem niet overtuigen dat 6-8 i.e. meer dan genoeg is voor de eerste keer. hij wou dat gaan doen omdat hij van kuren met as zo depri werd jah combi deca oxy is ook niet echt slim. tenzij je gyno wilt. wat een gekken he nog iemand een id hoe ik ze kan overtuigen.

heb zelf 2 kuurtjes gedaan naar ongeveer 3 jaar training.was zelf naderhand nog liever een poos naturel gebleven. die kuuren z jn niet echt gegaan hoe ik het wou omdat ik er nog niet genoeg van af wist. hoe kan ik ze nou duidelijk maken niet de zelfde fout te maken als mij en zomaar wat te doen. en veel te weinig resultaat er uit te halen omdat je er te weinig van wist

Meestal kun je ze niet van mening laten veranderen, ik persoonlijk zou me er niet al te druk over maken. Het is hun lichaam en zij beslissen wat ze er mee doen.

aan de ene kant is t natuurlijk wel vleiend dat ze groter dan jou willen worden maar is en blijft natuurlijk een domme zet. Ik zou gewoon nadruk leggen op de neveneffecten en de eventuele gevolgen die ermee gepaard gaan. als ze echt koppig zijn en niet naar jou ervaringen (iemand die er dus verstand van heeft) willen luisteren dan zou ik echt de nadruk leggen op de schadelijke gevolgen als ze zich nie gaan verdiepen in de materie.

btw, Arno Hams is denk ik ook niet zo groot geworden zonder een geode naturel basis. Hoe eerder je kuurt hoe minder profijt je hebt op langer termijn lijkt mij. Je lichaam zal dan gewend zijn en misshcien afhankelijk zijn van de hulpmiddelen dat t daarna enkel gefrustreerder zal worden om groter te willen worden en dus naar meer middelen zal gaan grijpen met nog meer schadelijke gevolgen van dien.

en 16 jaar??? zullen heus genoeg mensen zijn die enkel kijken naar de financiele gevolgen om t aan zon jong te verkopen maar erg triest om op zn leeftijd al aan AAS te denken laat staan te doen. Denken is ok, mits je dan dat over een evt langer termijn overweegt zoals Juriaan zich goed in de stof verdiept heeft alvorens t in de praktijkt te brengen:thumb: maar die maat van je zit nu in een leeftijd dat hij waarschijnlijk versteld staat hoeveel hij door enkel goed te trainen en eten al behoorlijke resultaten zal halen.

Maar ja, ze zullen ook wel geen zin hjebben om flink te eten en dus veel dingen moeten opofferen. tja, dan is de AAS een snel en makkelijk doch minder gezond alternatief.

ken je vrienden niet maar ik zou aanraden om ze echt in de materie te late verdiepen (evt op dit forum) eer ze de grote stap zetten

daarbij kan je denk ik, nu ze eenmaal dat in hun hoofd hebben en dus ook een groter lichaam in hun hofd hebben die ze snel en makkelijk unnen halen, moeilijk op andere gedachte zetten. te hopen is dat ze er zelf achterkomen dat t n onverstandige keus was en er zodoende hun lering uit zullen trekken

ten eerste vind ik het vet onnozel om je te vergelijken met jarno hams. als je zo groot wilt worden als hij, moet je gewoon heel de dag in de mcdonalds gaan zitten. Die man ziet er niet uit, zo vet is hij. Al is dat geen probleem het is immers geen bodybuilder. Hij is sterk en dat is zijn sport.
Als die gasten dan tóch willen kuren, zet ze dan aan de test, dit schaadt ze immers het minst, mits goed nagekuurd ed. Het zal je toch niet lukken om ze ervan af te praten, zo'n goed voorbeeld ben je zelf immers ook niet.
En die sicko met zn hgh, probeer em dan fatsoenlijk te leren nakuren, zal imo een stuk minder depressief werken.
Maar die ene dude als ie lekker jarno harms wil worden, lekker een watervasthoudend kuurtje maken, laat em veel vreten en dan is-ie zo een varken. Hoef je je lichaam niet eens extreem te vernken. Al is met je 16e aan de roids natuurlijk nooit goed te keuren.

BTW 26 iu??? Waar werkt die gast als ik het vragen mag?

• Topic Starter Topic Starter
26 per dag ongeveer 20€ per 4 iu dat is duzz al 130€ per dag hij wou volgens mij 3 maand doen duzz dat komt neer op zon €10.920. het geld heeft hij wel maar hij blijft gek!!!

en D. hoe de mensen er tegen overstaan van die gene van 16 zijn vader gaat bij hem injecteren dat zecht al genoeg denk ik. zijn vader vond het alleen maar mooi! ben ik nou de eningste die dit gestoord vind!!!!

!!BarmaN!! zei:
26 per dag ongeveer 20€ per 4 iu dat is duzz al 130€ per dag hij wou volgens mij 3 maand doen duzz dat komt neer op zon €10.920. het geld heeft hij wel maar hij blijft gek!!!

en D. hoe de mensen er tegen overstaan van die gene van 16 zijn vader gaat bij hem injecteren dat zecht al genoeg denk ik. zijn vader vond het alleen maar mooi! ben ik nou de eningste die dit gestoord vind!!!!

Succes met ze 26 iu per dag, zorg dat ie er nog een zooitje test bij stackt kun je hem in het ziekenhuis opzoeken. Dat jij ingaat op die onzinnige praatjes

http://www.ergogenics.org/groeihormoon16.html

Enne als hij denkt 26 iu te moeten nemen om jou in te halen, dan ben jij zeker de nieuwe Jay Cuttler :eek:

Wie wil er net zo groot cq lelijk als Jarno Harms worden dan, kerel....

Terug
Naar boven