AndroidHealthClinic

alcohol op trainingsdagens

mdv

Cool Novice
Waardering
3
Ik zat even met het volgende mannen, op vrijdag train ik normaal altijd. S´avonds ga ik soms nog wel eens uit en drink ik 3-4 biertjes. Stel je eet voordat je uitgaat 500 gram kwark en je gaat daarna aan de alcohol. Was het niet zo dat de toevoer van eiwit naar je spieren dan stopte ? In dat geval kan ik denk ik beter zaterdagochtend gaan trainen, zodat ik vrijdag af en toe nog es een biertje kan drinken

lekker schijt aan hebben.

Alcohol is sowieso katabool dus dat moet je dan maar voor lief nemen. Tuurlijk kan je af en toe een biertje drinken, zoals corpaul al zij 'soms moet je er schijt aan hebben en blijven leven'

Amen.

• Topic Starter Topic Starter
Alcohol is sowieso katabool dus dat moet je dan maar voor lief nemen. Tuurlijk kan je af en toe een biertje drinken, zoals corpaul al zij 'soms moet je er schijt aan hebben en blijven leven'

Amen.

dat het katabool is snap ik ja, maar mn vraag was meer van wat gebeurd als ik trage eiwitten , kwark dus, voor het stappen neem en dan gedurende de avondjes paar biertjes drink

geen probleem en lekker blijven leven;)

Idd gewoon lekker blijven doen. Maar bij alcohol consumptie stop je wel je spierherstel. Dat begint pas weer als de alcohol uit je lichaam is. Ik zou lekker op zaterdag gaan in jouw geval;)

Gewoon lekker de hele dag door zuipen :rolleyes:
dat gelul over of je wel of niet een biertje (alcohol) mag drinken....

let wel dat alcohol dehydrateert en dat is nergens goed voor. Wel goed blijven drinken dus.

Er vanuit gaande dat je toch alcohol wilt drinken, probeer de drankjes op niet trainingsdagen te nemen.

ik zou het niet doen man, als je er echt heel serieus mee bezig wilt zijn toch tenminste,ik heb er spijt van dat ik die lange nachten tot smorgens vroeg heb liggen zuipen en erna telkens 2 kilo moest inleveren en dan telkens met minder kracht (de eerste 2dagen toch ) mijn trainingen moest doen. Had ik niet zoveel gefeest gehad toen ,dan was ik nu zeker 8 kilo zwaarder geweest

3 pinten gaat nix uitmaken

Terug
Naar boven