Fitness Seller

Alcohol schade beperken.

Mitchyx

Cool Novice
Waardering
5
Lengte
1m77
Massa
85kg
Dag allen,

Ik zat met het volgende; Ik heb de laatste tijd bijna geen behoefte meer aan rasechte cheatmeals. Echter zit ik nog met één ''zonde''; (Flink) alcohol drinken tijdens het uitgaan. Aangezien deze vloeistof zo katabool als de pest is ben ik op zoek naar manieren om toch nog een paar jaar te genieten van m'n jeugd en uit te gaan zónder dat ik al te veel massa inlever en vet aankom.
Op het moment reduceer ik dat op deze manieren;
1) Amino's meenemen tijdens het stappen.
2) Van tevoren 200-300 gram kwark of een caseïne-shake om niet katabool te staan.
3) Paar uur voor het stappen en de dag erna cardio > in totaal 800 kCal verbranden.

Nu was mijn vraag; wat zou ik nog meer kunnen doen (behalve stoppen/minderen) of wat doe jij om alcoholschade te verminderen?

Bij voorbaat dank. :)

niet bieren!
cola light-vodka zit bijna niks in
of sterke dranken puur

bekend probleem bro..

Niet, gewoon zuipen en lol hebben

• Topic Starter Topic Starter
Dit,

Als je wilt zuipen, niet zo huilen en de 'gevolgen' ervan accepteren. Wil je dat niet, dan niet drinken.

Ik snap je antwoord volledig. Maar met de punten die ik hierboven heb genoemd, heb ik al veel verschil gemerkt. Het stadium ''accepteren'' ben ik al gepasseerd en ben dus nu op zoek naar meerdere manieren waardoor ik het niet hóef te accepteren.

niet bieren!
cola light-vodka zit bijna niks in
of sterke dranken puur

bekend probleem bro..

Ah bedankt man, brengt me op een prima idee > Vodka - redbull light.

Ik snap je antwoord volledig. Maar met de punten die ik hierboven heb genoemd, heb ik al veel verschil gemerkt. Het stadium ''accepteren'' ben ik al gepasseerd en ben dus nu op zoek naar meerdere manieren waardoor ik het niet hóef te accepteren.

De hoeveelheid stress die deze voorzorgsmaatregelen opleveren en het besef van spier afbraak bij elke slok alcohol zorgt al voor genoeg kataboolheid waar alcohol niet eens tegen op kan.

Oftewel minder denken, en meer doen. Alcohol is slecht, klaar. 1 of 2 biertjes maakt niet uit, als je dronken wilt worden zal dit gevolgen hebben jammer ontkom je er niet aan geniet er gewoon van.

Waar will jij tijdens t uitgaan redbull light vinden?

Doe zelf altijd jenever-cola light, goed te doen :D

• Topic Starter Topic Starter
De hoeveelheid stress die deze voorzorgsmaatregelen opleveren en het besef van spier afbraak bij elke slok alcohol zorgt al voor genoeg kataboolheid waar alcohol niet eens tegen op kan.

Oftewel minder denken, en meer doen. Alcohol is slecht, klaar. 1 of 2 biertjes maakt niet uit, als je dronken wilt worden zal dit gevolgen hebben jammer ontkom je er niet aan geniet er gewoon van.

Ja vooral in je eerste stukje zie ik een kern van waarheid. Ik heb blijkbaar nog nooit echt het besef gehad dat stress behoorlijk katabool werkt. Als dat echt het geval is, dan vrees ik toch echt voor diegenen die een drukke baan en kids erbij hebben..

Dat 1ste is natuurlijk niet waar, geen idee hoeveel stress dat oplevert laat staan of stress te meten is in samenhang met spierafbraak.

Je snapt iig wat ik bedoel.

ach ik doe eigenlijk gewoon wat jij zegt, casein vantevoren etc, de rest van de volgen gewoon accepteren

gewoon niet drinken,

karakter hebben en gewoon niet drinken :) ik ben zelf nu bijna een half jaar gestopt met drinken en alleen in het begin was het ff tanden bijten .
of ga uit waar ze devotion vodka hebben :D

Is alcohol daadwerkelijk spierafbrekend? De een zegt van wel en de ander zegt dat het slechts de eiwitsynthese stopt (of belemmert).

En ach wat zijn een paar pintjes tegenover een jaar strikt eten en hard werken

Is een keertje overslaan niet een optie? Ik zelf drink meestal niet. Maar heb zo nu en dan van die periodes dat ik wat meer drink. Maar hou het max bij twee keer (in het weekend) per maand.

Zorg dat jij de BOB bent, heb je gelijk een goede reden om niet te drinken.

Mariadistel kopen om de lever te ondersteunen.

Terug
Naar boven