XXL Nutrition

Aleksey Lesukov *nieuwe foto's*

dit is echt een kk bruut fysiek, niet normaal zeg...prachtig.......

lijkt me heerlijk om een keer met die massa rond te lopen....

ze rug is gewoon 1 ****ing beenham.

Ubervet fysiek ben benieuwd hoeveel massa daar nog bijkomt!

Zeker zeer bruut! Off-season heeft hij gigantische tepels en on-season helemaal niet :p

Denk je nu werkelijk dat tepels on season kleiner worden haha. Er zit een donkere tanning op, vandaar dat je het niet zo goed ziet ;)

hehe ik kan zo'n fysiek moelijk geloven. Als je deze gast tegenkomt krijg je vast last van je nek van het nakijken! unbelieveble!

hij is heel jong??

dit is toch fokking niet normaal

anabole bodybuilding is echt te ver aan het gaan ! jonge kereltjes die die shit nu al pakken het is gewoon dom dom dom , Dat is teminste mijn mening , de meeste lijken wel mutants van de turtles ofzo

haha mutanten van de "Teenage Mutant Ninja Turtles" ?

Ik dacht dat die al mutanten van de schildpadden waren ;)

Maaruh beter dan moet ik maar snel beginnen ik wilde altijd al een Teenage Mutant Ninja Turtle worden.:D

On:
Iedereen doet nét alsof het abnormaal is dat iemand die veel bereikt heeft in zo'n korte periode, en (denk ik) weet waar hij mee bezig is, anabolen gebruikt.

Maar je kunt ook overdrijven. Je leest toch ook genoeg hier in de anabolen-sectie 17 jarigen die nét komen kijken die ook "voor de zomer breed" willen worden en er ene spuit in de aarsch willen stoppen om dat doel te bereiken?

Laat staan van die apen die het als uitgaansdrugs gebruiken of AS gebruiken zonder te trainen. Wat je ook de laatste tijd meer ziet volgens mij. En dat begint volgens mij ook al vanaf jongs af aan.

Dat vind ik pas te ver gaan.

anabole bodybuilding is echt te ver aan het gaan ! jonge kereltjes die die shit nu al pakken het is gewoon dom dom dom , Dat is teminste mijn mening , de meeste lijken wel mutants van de turtles ofzo

Jong of oud zijn vind ik niet echt een indicatie of je nu wel of niet mag kuren.

Er zijn er inderdaad die al kuren op 20 jaar maar die een k*tmentaliteit hebben, ze kuren om vlugger vooruitgang te boeken omdat ze denken dat het vanzelf gaat. Dát is dom.

Hier zie je tenminste dat hij/zij de nodige kennis hebben. Niet van die gastjes die ook effectief wedstrijden draaien een beest van een fysiek hebben.

Terug
Naar boven