MuscleMeat

Aleksey Lesukov *nieuwe foto's*

Deze gast verdient gewoon dikke respect.
Het is onzin om hem te gaan bashen voor z'n AAS-gebruik, die jongen is een topatleet en wil de top bereiken. Daar komen ook risico's bij kijken en die jongen neemt dat risico gewoon, net als alle andere pro's.
En dit geldt niet alleen voor BB maar voor heel veel topsporten.

Als iemand alleen recreatief af en toe een sportschool bezoekt en er verder op los leeft en zich dan volpompt met AAS dan mag je die bashen ja, maar dit is andere koek.

Sommige k*treacties hier, ik dacht dat dit een bodybuildingboard was? Er is ook nog dutchfitness voor de geïnteresseerden

hahaha inderdaad man.

"all drugs" "anabolen zijn echt slecht" "hij spuit zich helemaal vol"

altijd dezelfde nutteloze reacties.

• Topic Starter Topic Starter
Ik vind zijn 'bronzen' tanning wel goed gedaan op die foto's van een tijd geleden :)

ik bash hem niet echt ik heb wel respect voor hem voor al het zware werk dat ie er in heeft gestoken . weet je , ik kijk ook graag naar de monsters en de big freaks maar ik weet het niet ik vind het hele anabolen gedoe een beetje genoeg zo het gaat gewoon echt te ver. Vind ik dan

en zoals je zelf al zei ik vind het al echt dom van die kereltjes die vlug eve big willen worden en dan maar wat shit gaan pakken . echt 0 respect voor

en eigenlijk weten ze nog altijd niet heel juist wat de effecten van anbolen om je lichaam zijn enzo dus dat vind ik nog zo een goede reden om het niet te doen

Tja, de ene keer bashen we 17-jarige ventjes die kuuradviezen vragen.
En de andere keer hemelen we 21-jarige gastjes die ****ing buff zijn, best raar toch.. Aangezien die gasten toch ook echt vroeg beginnen met kuren?

Daarom vind ik BB als naturel zijnde gewoon een k*tsport. All drugs.

Mja, who cares eigenlijk toch? Waarom zou je je afgunst laten blijken? Alsof dat ervoor zorgt dat een of andere pro zal zeggen: "goh, kneusje van dbb, je hebt toch wel gelijk, weetje wat? ik stop er gelijk mee, **** die miljoenen die ik win, ik ga wel productie werk doen!! thnx":thumbup:

of dat een 17 jarige al zo gefixeerd is op AAS dat hij er van af gaat zien.. mensen doen uiteindelijk toch wat ze willen, wat die gasten met hun lichaam doen zal mij of enkele hier een worst wezen, zolang er maar enige vorm van resultaat in zit en enige vorm van verdieping. Het is daarnaast wel erg stom als je ergens aan begint en je weet niet waar je aan begint.

Geef ik je zeker gelijk in.

BinnenKORT kan ie naast Lee Priest gaan staan.

respect voor de fysiek man, echt brute massa en dat op die leeftijd, ze worden steeds jonger steeds groter.

wel vraag ik me af waar dit heen gaat kwa gezondheid etc. ik denk niet dat zulke jongens oud zullen worden, dat is wel zonde. uiteraard wel hun keuze, zoals ruhl het zou zeggen, 'ik train niet om gezond te worden maar om groot te worden'

hahaha inderdaad man.

"all drugs" "anabolen zijn echt slecht" "hij spuit zich helemaal vol"

altijd dezelfde nutteloze reacties.

Al gebruikt hij die shit, nog heeft hij er hard voor moeten werken en heeft hij beter resultaat dan andere vind ik zelf.

Niet normaal gewoon :D Ik kick hier op om dit te zien, kan er uren naar kijken en met volle respect... maar niet om zelf er zo uit te zien :)
Wat eet zo'n gast allemaal wel niet weg op een dag... Ik bedoel hij zal vast op school hebben gezeten (nog niet zo lang geleden) en denk dat hij aan alleen een trommeltje met brood en een banaantje niet genoeg had :roflol:

hoe oud is die nu?lengte/gewicht?

Terug
Naar boven