Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik zal het volgende keer eens proberen ik ben begonnen met veel machine oefeningen te doen om de beweging gewoon te worden en zodat men spieren er wat aan konden wennen maar in de voorbije 2-3 maanden heb ik al veel van die oefeningen vervangen met dumbbell/barbell oefeningen
Close Grip Chin-up:
11x eigen gewicht - 25
10x eigen gewicht - 25
(hoger opgetrokken dan vorige keer)
Torso Rotation:
4x12x85
Dumbbell Incline Curl:
12x10
10x10
Ik voelde me echt zwak en vrij slecht tijden de training, dit komt waarschijnlijk omdat ik wat ziekjes ben ik ben blij dat ik ondanks dat toch met elke oefening ongeveer evenveel reps heb kunnen doen als vorige week
Seated Hip Abbuction(naar buiten duwen):
3x12x152.5
Standing Calf Raise:
3x12x85
Voelde me weer vrij k*t tijdens de training maar ook tijdens de dag. Ben gvd ziek ik krijg amper men eten binnen waardoor ik volgens mij nu te weinig eet, nu hopen dat ik snel terug genees en er weer vollledig voor kan gaan!
Ik train nu al ongeveer 3 maanden en ik vind dat het tijd is om een beetje verandering aan te brengen in mijn schema, daarom ga ik vanaf nu met alle oefeningen voor 5-8 reps ipv 12.
Benchpress:
3x7x50
Assisted Chest Dip:
3x7xeigen gewicht - 20
Machine Fly:
3x8x65
Cable Pushdown:
3x7x40 (nu met juiste uitvoering)
Shoulder Press:
3x7x14
Dumbbell Lateral Raise:
3x8x12
Ik vond de training echt geweldig ik voel me nietmeer ziek en kan er weer volledig voor gaan. Door 5-8 reps te doen herstel ik precies beter tussen sets en kan ik met de volgende set weer evenveel reps doen terwijl mijn spieren achteraf meer 'pijn' doen dan met 12 reps.