Christophvermei
Novice
- Waardering
- 0
Hey iedereen,
Ben 24 jaar en weeg momenteel 103 kilo (1.82 m). Was een 2 maand geleden met ducan dieet begonnen maar heb dit niet kunnen volhouden... (Ik houd gwn teveel van lekker eten
).
Ben sinds vorige week terug met een licht trainingsschema begonnen + start to run.
(elke spiergroep 1* per week, 2 oefeningen per spiergroep, 3 herhalingen per oefening (10,8 en 6 reps waarbij tussen de reps het gewicht telkens wat wordt verhoogt, alle oefeningen worden met losse gewichten uitgevoerd)
(de training en de start to run zijn na het avond eten)
Mijn week ziet er als volgt uit
maandag: - benen + rug + direct erna start to run les
dinsdag : - rustdag
woensdag: - schouders + triceps + erna start to run les
donderdag: - rustdag
vrijdag: - buik + borst + biceps + erna start to run les
wat eet ik : (geen voedingsschema)
smorgens: havermout pap/boterhammen/gebakken eitje ... soms geen ontbijt
smiddags: waar ik zin in heb (broodje of gebakken eitje of boterhammen met beleg...)
savonds: wat de pot schaft (op dagen dat ik niet train probeer ik bepaalde dingen (zoals aardappelen weg te laten en ook in het algemeen wat minder te eten door de dag)
Sinds ik ben begonnen ben ik 1,5 kilo kwijtgeraakt (kwam van 104,5) (vrees dat dit echter watergewicht is)
Men vraag is nu : Gaat dit licht schema mij verder kunnen helpen (doel = 85 kilo met een beetje spieren tegen....)
Hebbe jullie misschien nog (algemene) opmerkingen of advies voor mij?
Hartelijk bedankt
Ben 24 jaar en weeg momenteel 103 kilo (1.82 m). Was een 2 maand geleden met ducan dieet begonnen maar heb dit niet kunnen volhouden... (Ik houd gwn teveel van lekker eten
).Ben sinds vorige week terug met een licht trainingsschema begonnen + start to run.
(elke spiergroep 1* per week, 2 oefeningen per spiergroep, 3 herhalingen per oefening (10,8 en 6 reps waarbij tussen de reps het gewicht telkens wat wordt verhoogt, alle oefeningen worden met losse gewichten uitgevoerd)
(de training en de start to run zijn na het avond eten)
Mijn week ziet er als volgt uit
maandag: - benen + rug + direct erna start to run les
dinsdag : - rustdag
woensdag: - schouders + triceps + erna start to run les
donderdag: - rustdag
vrijdag: - buik + borst + biceps + erna start to run les
wat eet ik : (geen voedingsschema)
smorgens: havermout pap/boterhammen/gebakken eitje ... soms geen ontbijt
smiddags: waar ik zin in heb (broodje of gebakken eitje of boterhammen met beleg...)
savonds: wat de pot schaft (op dagen dat ik niet train probeer ik bepaalde dingen (zoals aardappelen weg te laten en ook in het algemeen wat minder te eten door de dag)
Sinds ik ben begonnen ben ik 1,5 kilo kwijtgeraakt (kwam van 104,5) (vrees dat dit echter watergewicht is)
Men vraag is nu : Gaat dit licht schema mij verder kunnen helpen (doel = 85 kilo met een beetje spieren tegen....)
Hebbe jullie misschien nog (algemene) opmerkingen of advies voor mij?
Hartelijk bedankt

).