Leviathan aka Jordi Elite Member R.I.P. 10 media-items Lid sinds 7 jan 2004 Berichten 9.350 Waardering 2 9 dec 2004 #21 Iedereen heeft recht op een eerlijke leven Lijkt erop dat Ali de basiskennis van de Nederlandse taal nog niet geheel onder de knie heeft Ik vindt hem toch maar een Jip en Janneke rapper......daarna zou het nog dicht bij de Nijntje verhalen in de buurt komen qua taalgebruik.
Iedereen heeft recht op een eerlijke leven Lijkt erop dat Ali de basiskennis van de Nederlandse taal nog niet geheel onder de knie heeft Ik vindt hem toch maar een Jip en Janneke rapper......daarna zou het nog dicht bij de Nijntje verhalen in de buurt komen qua taalgebruik.
Jopie Ripped Bodybuilder Lid sinds 19 mrt 2003 Berichten 3.835 Waardering 1 9 dec 2004 #22 Luister naar Radio veronica, en daar is hij nog nooit gedraait
KRZA Advanced Bodybuilder Lid sinds 29 sep 2003 Berichten 874 Waardering 1 10 dec 2004 Topic Starter Topic Starter #23 Brutez zei: Tja, mailen met Gorden is ook niet echt zuivere koffie Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... hahahaha nee inderdaad, maar ja ik moest er toch iets aan doen!!!
Brutez zei: Tja, mailen met Gorden is ook niet echt zuivere koffie Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... hahahaha nee inderdaad, maar ja ik moest er toch iets aan doen!!!
KRZA Advanced Bodybuilder Lid sinds 29 sep 2003 Berichten 874 Waardering 1 10 dec 2004 Topic Starter Topic Starter #24 Leviathan zei: Iedereen heeft recht op een eerlijke leven . Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Of: Hoeveel moet zal een kind nog lijden
Leviathan zei: Iedereen heeft recht op een eerlijke leven . Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Of: Hoeveel moet zal een kind nog lijden
boogie Huge Freak Lid sinds 10 jan 2003 Berichten 7.249 Waardering 6 10 dec 2004 #25 KRZA mailen met Gordon - Wat zou je doen?
Leviathan aka Jordi Elite Member R.I.P. 10 media-items Lid sinds 7 jan 2004 Berichten 9.350 Waardering 2 10 dec 2004 #26 KRZA zei: Of: Hoeveel moet zal een kind nog lijden Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Hahaha ja goeie, was me nog niet eens opgevallen.
KRZA zei: Of: Hoeveel moet zal een kind nog lijden Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Hahaha ja goeie, was me nog niet eens opgevallen.
Koning Eenoog Incognito Elite Member Lid sinds 16 okt 2002 Berichten 28.231 Waardering 5.498 Lengte 1m80 Massa 84kg Vetpercentage 15% 10 dec 2004 #27 Brutez zei: Tja, mailen met Gorden is ook niet echt zuivere koffie Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen...
Brutez zei: Tja, mailen met Gorden is ook niet echt zuivere koffie Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen...
KRZA Advanced Bodybuilder Lid sinds 29 sep 2003 Berichten 874 Waardering 1 10 dec 2004 Topic Starter Topic Starter #28 Leviathan zei: Hahaha ja goeie, was me nog niet eens opgevallen. Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Of: Je schrikt jezelf rot als je ziet wat ... gebeurd!
Leviathan zei: Hahaha ja goeie, was me nog niet eens opgevallen. Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Of: Je schrikt jezelf rot als je ziet wat ... gebeurd!
CQ_Demolisher Ripped Bodybuilder Lid sinds 19 jan 2003 Berichten 3.267 Waardering 1 10 dec 2004 #29 leuk liedje