Fitness Seller

Alien VS Predator 2 online bekijken..high Q ! (en andere films)

ik heb gratis tickets voor cinema dusja moest er toch iets mee doen :o

volgende week eens naar john rambo aangezien ik nog 2 kaartjes overheb
of zou death sentence iets zijn?

En dat progje wat je moet installen is een dikke virus :D

Nice

• Topic Starter Topic Starter
Rechts boven bij stage6.com niet bij 66stage.com zijn 2 verschillende.....btw ook veel concerten.

Tjah absoluut waardeloos zelfs deel 2, puur uitmelken van alien succes en zelfs daarin falen , zonde van je tijd dit. Als ze mij 10 euro betalen wil ik *misschien* gaan kijken ;)

• Topic Starter Topic Starter
Tjah absoluut waardeloos zelfs deel 2, puur uitmelken van alien succes en zelfs daarin falen , zonde van je tijd dit. Als ze mij 10 euro betalen wil ik *misschien* gaan kijken ;)

Dat AvsP 2 waardeloos is ben ik met je eens....valt mij ook heel erg tegen helaas.Maar AvsP vindt ik een zeer goede film...uitmelken of niet hij is giger waardig & past ook in perfect het verhaal van de Alien reeks imo.

monster film man, gister was 1e deel op tv echt gruwelijk gewoon

die chick was btw ook erg jammie

die chick vond ik het enige jammie.. de rest was beetje slecht gedaan met special effects vond ik...

Ik vind deel 1 k*t, omdat ze de Predators zo afbeelden dat ze zonder die guns niks voorstellen, en het hele verhaal wordt verdraaid van de Predators, dat 't Goden waren etc etc, dat hebben ze zwaar verziekt.

Waarom doet ie het niet trouwens? Of moet ik soms dat taalpakket installeren..

Laatst bewerkt:
boeie man het was gaaf

Ja lame dat de eerste 2 predators zo easy gekillt worden. Een beetje predator teamwork was wel mooi geweest.

oh ja als ik die predator was had ik die chick geboned:hornyna:

ja die Predators zijn echt bruut, 2 meter groot ofzo en buffed.
Aliens tonen geen emotie en zijn skinny.

Jammer dat ie zijn gun niet had, anders had ie het wel overleefd.

ja die Predators zijn echt bruut, 2 meter groot ofzo en buffed.
Aliens tonen geen emotie en zijn skinny.

Jammer dat ie zijn gun niet had, anders had ie het wel overleefd.

ja man in begin dacht ik wat is dit voor shit film , maar naarmate die vorderde werd die echt dope man

heb je ook al deel 2 gezien /

Nee nog niet, ik wacht op een goede kwaliteit dvd of zo'n link. Aangezien die films altijd opgenomen worden in het donker.

Moet thuis even deze link proberen van Enzyme

Terug
Naar boven