XXL Nutrition

all natural, baby.

lol D. laat is wat fotos van jou zien dan ...

Ik $NaP Er gEeN H0L VaN! kAn iEmAnD Me uItLeGgEn \/\/aAr hEt 0VeR GaAt¿ :D

1.

Inderdaad D. hebben we hier over hetzelfde of ijl je gewoon een eind weg??

1.

Ja mijn lichaam wordt altijd schokkend wakker en verlangt dan naar DBB.

Ah, laat die jongen toch. Het is ook wel héél warm de laatste dagen, hè? Kan de beste overkomen...

D. zei:
Ja klopt en een appel is vergelijkbaar met een peer.
euhhhhh.... het is beide fruit?

wat heb ik gewonen?

Maargoed, ik heb ook niks gezien. Geen monster fysiek. Geen pinkshots van je oma, helemaal niks.

Een schreeuw om aandacht :D

Niemand heeft iets gezien dus moet ik hieruit concluderen dat D. niks voorstelt. Hij is als de wind: hij is er wel maar je ziet hem niet:D

Mikki zei:
Mikki, kan je ook in volzinnen communiceren? Ik vind je posts altijd zo enorm kort en het wordt wat saai. :(

Vanwege je uiterlijk heb je mijn onverdeelde aandacht, dat is het niet. Maar ik mis toch wat. Laat eens wat meer van jezelf horen Mikki, geef onze relatie wat diepgang.

Lauw zei:
Mikki, kan je ook in volzinnen communiceren? Ik vind je posts altijd zo enorm kort en het wordt wat saai. :(

Vanwege je uiterlijk heb je mijn onverdeelde aandacht, dat is het niet. Maar ik mis toch wat. Laat eens wat meer van jezelf horen Mikki, geef onze relatie wat diepgang.

Ach, ik hou ervan om kort antwoord te geven :D
En anders lees je over mijn posts heen?;)

Mikki zei:
Ach, ik hou ervan om kort antwoord te geven :D
En anders lees je over mijn posts heen?;)
Ik vind het een beetje saai worden als ik eerlijk ben. De nieuwigheid raakt er een beetje af. Ik heb nieuwe prikkels nodig om onze relatie spannend te houden. Dus post eens een verhaaltje over jezelf, of poneer een goed onderbouwde stelling, of voer een goed beargumenteerde discussie. Alles beter als de replies die bestaan uitr 1 zin met maximaal 6 woorden met een maximum van 3 lettergrepen.

Als dat niet lukt mag je ook (naakt)foto’s posten. Doe wat Mikki, onze relatie dreigt op de klippen te lopen!

Lauw zei:
Ik vind het een beetje saai worden als ik eerlijk ben. De nieuwigheid raakt er een beetje af. Ik heb nieuwe prikkels nodig om onze relatie spannend te houden. Dus post eens een verhaaltje over jezelf, of poneer een goed onderbouwde stelling, of voer een goed beargumenteerde discussie. Alles beter als de replies die bestaan uitr 1 zin met maximaal 6 woorden met een maximum van 3 lettergrepen.

Als dat niet lukt mag je ook (naakt)foto’s posten. Doe wat Mikki, onze relatie dreigt op de klippen te lopen!

Jongen... welke relatie? :rolleyes:

@ Sinlath: ik heb maar 4 topics geopend ???

Trouwens het is nu niet mijn schuld dat we offtopic gaan...

Terug
Naar boven