wim1988
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
eduardjanssen zei:1.
Inderdaad D. hebben we hier over hetzelfde of ijl je gewoon een eind weg??

wie is "hardcorebuilder"hardcorebuilder zei:

euhhhhh.... het is beide fruit?D. zei:Ja klopt en een appel is vergelijkbaar met een peer.
Bas Hofkens zei:Ah, laat die jongen toch. Het is ook wel héél warm de laatste dagen, hè? Kan de beste overkomen...
.Mikki zei:

Mikki, kan je ook in volzinnen communiceren? Ik vind je posts altijd zo enorm kort en het wordt wat saai.Mikki zei:

Lauw zei:Mikki, kan je ook in volzinnen communiceren? Ik vind je posts altijd zo enorm kort en het wordt wat saai.
Vanwege je uiterlijk heb je mijn onverdeelde aandacht, dat is het niet. Maar ik mis toch wat. Laat eens wat meer van jezelf horen Mikki, geef onze relatie wat diepgang.

Mikki zei:Ach, ik hou ervan om kort antwoord te geven
En anders lees je over mijn posts heen?![]()
Ik vind het een beetje saai worden als ik eerlijk ben. De nieuwigheid raakt er een beetje af. Ik heb nieuwe prikkels nodig om onze relatie spannend te houden. Dus post eens een verhaaltje over jezelf, of poneer een goed onderbouwde stelling, of voer een goed beargumenteerde discussie. Alles beter als de replies die bestaan uitr 1 zin met maximaal 6 woorden met een maximum van 3 lettergrepen.Mikki zei:Ach, ik hou ervan om kort antwoord te geven
En anders lees je over mijn posts heen?![]()
Lauw zei:Ik vind het een beetje saai worden als ik eerlijk ben. De nieuwigheid raakt er een beetje af. Ik heb nieuwe prikkels nodig om onze relatie spannend te houden. Dus post eens een verhaaltje over jezelf, of poneer een goed onderbouwde stelling, of voer een goed beargumenteerde discussie. Alles beter als de replies die bestaan uitr 1 zin met maximaal 6 woorden met een maximum van 3 lettergrepen.
Als dat niet lukt mag je ook (naakt)foto’s posten. Doe wat Mikki, onze relatie dreigt op de klippen te lopen!