- Waardering
- 9
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wat was het onderwerp van dit Topic überhaupt dan?Mikki zei:Trouwens het is nu niet mijn schuld dat we offtopic gaan...
Mikki zei:Jongen... welke relatie?
@ Sinlath: ik heb maar 4 topics geopend![]()
Sinlath zei:en al die andere topics die op jouw naam staan, of de topics waarin iedereen offtopic gaat omdat jij er post.
je bent een plaag voor dit board, ik stel voor dat je bij Lauw een behandeling op therapeutische basis gaat volgen. 5 dagen per week. na een maand of 9 moet je wel in staat zijn terug te keren in de samenleving.
Mikki zei:Ik reageer alleen maar, en dat het daarna over mij gaat is niet mijn schuld. Dus lul niet zo stom.
Mikki zei:Lauw het is te warm om buiten te zijn, ik kan er niet goed tegen..
ik stond vanmiddag te tanken toen er eentje tegen de vlakte ging in het tankstation, die kon de warmte kou overgang niet zo goed hebben.Mikki zei:
Dat eerste vind ik van niet, dat laatste van wel.Sinlath zei:je bent een plaag voor dit board, ik stel voor dat je bij Lauw een behandeling op therapeutische basis gaat volgen. 5 dagen per week. na een maand of 9 moet je wel in staat zijn terug te keren in de samenleving.
Lauw zei:Dat eerste vind ik van niet, dat laatste van wel.
Het stikt van de leden die louter en alleen nutteloze bijdragen leveren (zoals ikzelf bijvoorbeeld).
Maar ik zie dat er duidelijk verbetering in zit bij Mikki. Zojuist een replie die op een heuse zin leek, en net een replie met passie (gericht aan jou Sinlath! goed, ze schold tegen je, maar passie is passie dus ik zou er als ik jouw was gewoon een stijve lul van krijgen). Ja, ik denk dat het heus wel goed komt met Mikki.
Vrouwen popje noemen is zo jaren 70.
eduardjanssen zei:2.
Maak je alsjeblieft geen illusies schat, dat staat zo dom.
Kun jij uit mijn thread gaan als je er toch niks van weet?Mikki zei:
D. zei:Kun jij uit mijn thread gaan als je er toch niks van weet?
Zijn er geen andere leden of mods die even kunnen vertellen wat er gebeurd is?

Lauw zei:Dat eerste vind ik van niet, dat laatste van wel.
Het stikt van de leden die louter en alleen nutteloze bijdragen leveren (zoals ikzelf bijvoorbeeld).
Maar ik zie dat er duidelijk verbetering in zit bij Mikki. Zojuist een replie die op een heuse zin leek, en net een replie met passie (gericht aan jou Sinlath! goed, ze schold tegen je, maar passie is passie dus ik zou er als ik jouw was gewoon een stijve lul van krijgen). Ja, ik denk dat het heus wel goed komt met Mikki.

Lauw zei:

Lauw zei:geen idee, zo lang dat ik in ieder geval vergeten ben hoe nken voelt.
Ik vrees dat ik alles weer opnieuw kan leren.
En jij? jij doet nog wel?
Mikki zei:
D. zei:Kun jij uit mijn thread gaan als je er toch niks van weet?
Zijn er geen andere leden of mods die even kunnen vertellen wat er gebeurd is?
eduardjanssen zei:1.
Dat maakt het er niet minder triest om "lieverd".
Mikki zei: