MuscleMeat

all natural, baby.

En als je naaktfoto's post dan heeft dit topic tenminset nog zin gehad. Dus doe het niet voor mij, Mikki. Doe het voor D.! Doe het voor DBB!
Plaats naaktfoto's en wij zulen je vereren als de Jeane 'd Arc van DBB. :)

Mikki zei:
Trouwens het is nu niet mijn schuld dat we offtopic gaan...
wat was het onderwerp van dit Topic überhaupt dan?

Je replie telde 11 woorden, er is dus toch nog hoop voor onze relatie. Dat is fijn. Moet jij overigens niet op het strand ronddartelen met dit weer, i.p.v. op een bb board rond te hangen?

Mikki zei:
Jongen... welke relatie? :rolleyes:

@ Sinlath: ik heb maar 4 topics geopend ???

en al die andere topics die op jouw naam staan, of de topics waarin iedereen offtopic gaat omdat jij er post.

je bent een plaag voor dit board, ik stel voor dat je bij Lauw een behandeling op therapeutische basis gaat volgen. 5 dagen per week. na een maand of 9 moet je wel in staat zijn terug te keren in de samenleving.

Dat hoef ik niet, vereerd worden.

Sinlath zei:
en al die andere topics die op jouw naam staan, of de topics waarin iedereen offtopic gaat omdat jij er post.

je bent een plaag voor dit board, ik stel voor dat je bij Lauw een behandeling op therapeutische basis gaat volgen. 5 dagen per week. na een maand of 9 moet je wel in staat zijn terug te keren in de samenleving.

Ik reageer alleen maar, en dat het daarna over mij gaat is niet mijn schuld. Dus lul niet zo stom.

Lauw het is te warm om buiten te zijn, ik kan er niet goed tegen..

Mikki zei:
Ik reageer alleen maar, en dat het daarna over mij gaat is niet mijn schuld. Dus lul niet zo stom.

popje!, het is gare niet te serieus.. het is te warm om serieus te zijn.
Mikki zei:
Lauw het is te warm om buiten te zijn, ik kan er niet goed tegen..

:eek: ik stond vanmiddag te tanken toen er eentje tegen de vlakte ging in het tankstation, die kon de warmte kou overgang niet zo goed hebben.

Sinlath zei:
Dat eerste vind ik van niet, dat laatste van wel.
Het stikt van de leden die louter en alleen nutteloze bijdragen leveren (zoals ikzelf bijvoorbeeld).

Maar ik zie dat er duidelijk verbetering in zit bij Mikki. Zojuist een replie die op een heuse zin leek, en net een replie met passie (gericht aan jou Sinlath! goed, ze schold tegen je, maar passie is passie dus ik zou er als ik jouw was gewoon een stijve lul van krijgen). Ja, ik denk dat het heus wel goed komt met Mikki.

Vrouwen popje noemen is zo jaren 70.

Lauw zei:
Het stikt van de leden die louter en alleen nutteloze bijdragen leveren (zoals ikzelf bijvoorbeeld).

Maar ik zie dat er duidelijk verbetering in zit bij Mikki. Zojuist een replie die op een heuse zin leek, en net een replie met passie (gericht aan jou Sinlath! goed, ze schold tegen je, maar passie is passie dus ik zou er als ik jouw was gewoon een stijve lul van krijgen). Ja, ik denk dat het heus wel goed komt met Mikki.

1.
Lauw, hoe lang sta je al droog?

geen idee, zo lang dat ik in ieder geval vergeten ben hoe nken voelt.

Ik vrees dat ik alles weer opnieuw kan leren. :(

En jij? jij doet nog wel?

• Topic Starter Topic Starter
Lauw zei:

lauwmans.. ik hou van je dat weet je. maar dat je me nu al doorhebt :(
maargoed beter goed gerukt dan slecht genomen :thumbup:

Lauw zei:

ik ben van de 70's :cool: ;)

Lauw zei:
geen idee, zo lang dat ik in ieder geval vergeten ben hoe nken voelt.

Ik vrees dat ik alles weer opnieuw kan leren. :(

En jij? jij doet nog wel?

1.

Ja ik wel, ik kan mij geen week meer voor me halen dat ik niet heb gedoet. Ik zou wel wat vaker willen maar goed. Maar jij bent intussen alweer een knaap? Best klote kerel, ik was altijd in de veronderstelling dat jij een vriendin had.

D. zei:
Kun jij uit mijn thread gaan als je er toch niks van weet?

Zijn er geen andere leden of mods die even kunnen vertellen wat er gebeurd is?

1.

Misschien moet je in de "foto request" topic vragen of ze een foto van jou kunnen plaatsen?

rustig aan mensen

Terug
Naar boven