Fitness Seller

Shocking Allah Akbar drive-by shootings (+ een uur aan allah killybar dood en verderf)

ik meen dat hij doelt op gewapende rechtse moslimextremistische milities

---------- Toegevoegd om 23:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:25 ----------

die hebben hun rationeel denkvermogen nog terug kunnen krijgen, zij blijven dus intact
Cool!
In dat geval: watch out for friendly fire :D

En dat baseer jij op...? Just asking.

---------- Toegevoegd om 19:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:36 ----------

De huidige generatie moslims, mensen jonger dan 35, die leven in islamitische landen zijn aan een ware religieuze revolutie bezig die gestart is door de evolutie van de sociale media;
Als je het hebt over de moslims die zich gedragen zoals de christenen in de 11de en 12de eeuw, heb je gelijk... als je het zou hebben over de salafisten. Onder de salafisten heb je dan de extreme radicale moordenaars die bijvoorbeeld in Syrië een levensdoel hebben gevonden;
De overgrote meerderheid beschouwd deze mensen als zo gek als een staldeur.
Ik ken tientallen moslims, en heb dagelijks contact met hen, via Facebook, in Libanon, Irak, Palestina, Syrië, Iran, Marokko, Tunesië, Jordanië, ..en de meesten onder de 35 jaar beschouwen de islam een beetje zoals wij het christendom nu zien: maakt deel uit van ons collectief bewustzijn en identiteit, we gaan nog naar de kerk voor bepaalde feestdagen, maar echt geloven doen ze niet meer;
Doe de test: Zoek via Facebook contact met deze mensen en je zal zien dat hun leven niet meer draait rond god en zo, maar muziek, dans, film, vrienden, lachen, dansen, feesten,...net zoals onze jongeren.
Die aanname van mij komt voort uit het feit dat in het Midden-Oosten er een schrikbarende hoeveelheid militante moslimbewegingen is/lijkt te zijn, en dat die bewegingen (ogenschijnlijk) ook nog eens (zeer) veel aanhangers hebben. Ook zijn er landen daar met fundamentalistisch islamitische regeringen en landen met shariawetgeving. Om zulke dingen in stand te kunnen houden, heb je een bepaalde hoeveelheid steun vanuit het volk nodig. Natuurlijk snap ik dat niet iedereen daar die dingen ondersteunt, maar ik heb toch hevig het gevoel dat een groot deel van de mensen daar óf militant moslim is, óf op z'n minst de denkbeelden van die groeperingen en regeringen ondersteunt.

Ik wil best geloven dat jij meer daadwerkelijke kennis hebt van de zaken daar dan ik, en als je onderbouwd aan kan tonen dat mijn aannames fout zijn, ben ik zeker niet te lullig om mijn mening bij te stellen. Maar op dit moment heb ik persoonlijk het gevoel dat er een groot aantal, mogelijk zelfs een meerderheid, (militante) moslimfundamentalisten en mensen die hen steunen zich in het Midden-Oosten bevinden. En die groepen vind ik levensgevaarlijk. Net zoals (militante) fundamentalisten van elke andere religie.

Overigens was dat met die bom met een korreltje zout te nemen, ik ben zelf vaak vrij nonchalant/lomp met zulke uitspraken. Hoewel ik volledig begrijp als mensen het serieus namen, had ik het maar niet moeten zeggen haha.

Die laatste dude zag er toch wel alpha as **** uit, door z'n knieschijf geschoten oid. en lekker rustig blijven...

Iemand die Arabisch praat en kan vertalen wat ze in de laatste clip zijden?

Heeft iemand nog een levende link naar het volledige filmpje?

Slechte vergelijkingen. Het percentage pedofielen is christelijke landen ligt veel lager dan het percentage (gewelddadige) moslimfundamentalisten in het Midden-Oosten.
Daarnaast kun je het gedrag van de mensen in ghetto's verbeteren als je hun levensomstandigheden etc. verbetert. Ik wens je succes met ervoor zorgen dat (gewelddadige) moslimfundamentalisten daar opeens vanaf stappen.

Stopped reading, lol ben je retarded wtf? :roflol:

1. Kom maar op met de cijfers pedofielen in christelijke landen en de cijfers moslimfundamentalisten... oh wait die heb je niet.

2. Levensomstandigheden verbeteren gaat niet werken, wtf? bommen droppen wel zeker.

De ghetto situatie is heel vergelijkbaar met het midden-oosten.
Waarom gaan al die jongens in de ghetto de criminaliteit in?
Heel simpel omdat ze geen vader hebben, want die zit vast of is dood.
En die crimineel krijgt ook weer kids en zo is de cirkel rond.

In het Midden-Oosten is het nog veel erger, aangezien het daar bommen regent en kids raken hele families kwijt.

Ik heb nog altijd de stiekeme hoop dat er ooit iemand die bij de atoombommen van een land als Rusland of Amerika kan, doordraait en het volledige arsenaal op het Midden-Oosten neergooit. Jammer voor de paar procent daar die wél normaal is, maar dan ben je in ieder geval van al die compleet geflipte moslimfundamentalisten af.

ik hoop het zelfde maar dan op heel het westen

grappige topic :P btw je hebt overal gekken die zomaar dingen doen (gelovig of ongelovig) nu heb je in t middenoosten wel iets meer gekken, maar heus niet zo dat ze het land helemaal kunnen verranderen naar sharia. Wat wel het land kan verranderen is het gevoel dat die mensen hebben. Moet je nagaan hoe het voor de mensen in de 2de wereld oorlog voelde toen Duitsland Nederland binnen viel.. ik bedoel maar.. iedereen was decenia lang streng christelijk geworden.. zuilvorming.. geen TV zenders kijken van andere stromingen. En nu, vergelijk het eens met landen als afghanistan en syrie, Irak, Iran, en alle andere arabisch sprekende landen. Ze worden bijna dagelijks binnengevallen in hun teritorium. Niemand praat over Saudi Arabie omdat zij netjes de contracten hebben met Amerika. Landen die niet zo graag met Amerika willen werken zijn dan ook allemaal op zn minst 1 keer binnengevallen door het westen. Je zou maar een Palestijn zijn en ineens je hele land moeten inleveren. Je zou maar Iraans zijn en ineens geboycot worden op alles. Of afghaans zijn en dagelijks Amerikanen op je vloer hebben. Het is niet zo heel raar dat mensen terug trekken naar hun geloof. Niet veel mensen hebben een IQ boven de 120, maar dat wilt niet zeggen dat iedere arabier/moslim, terroristisch of slecht bezig is. Ze willen met rust gelaten worden, en dan gaan wij zien of er iemand nog omkijkt naar Al Qaida of andere groeperingen. Dus please, voordat mensen zomaar hele bevolkingsgroepen willen uitroeien hier op DBB kijk ook naar je eigen achtergrond en vooral naar wat de invloed van je eigen wereld is op de Arabische wereld. Zover ik weet zijn alle wapens daar of van Rusland of van Amerika (andere westerse wereld).

Dat mag, als lezen blijkbaar zo intensief en vermoeiend voor je is dat nog even 30 seconden de tijd nemen om de rest van mijn berichten te lezen te zwaar voor je is. Maar dan voel ik mij ook niet geroepen om nog verder op jouw vragen/opmerkingen in te gaan.
ik hoop het zelfde maar dan op heel het westen
Dat mag je hopen. Voor de planeet zou het in ieder geval niet erg zijn als de gehele mensheid uit zou sterven.

Dat mag, als lezen blijkbaar zo intensief en vermoeiend voor je is dat nog even 30 seconden de tijd nemen om de rest van mijn berichten te lezen te zwaar voor je is. Maar dan voel ik mij ook niet geroepen om nog verder op jouw vragen/opmerkingen in te gaan.

Dat mag je hopen. Voor de planeet zou het in ieder geval niet erg zijn als de gehele mensheid uit zou sterven.
Behalve de primitieve mensen die nog in de bossen wonen, (Aboriginals, bosnegers, Indianen, etc.)

Wel een goede editor. Alleen het gebrabbel hadden ze er uit mogen laten of op ze minst ondertitelen.

Laat wel weer is goed zien hoe slecht het daar allemaal is. Iedereen die de woorden "allah akbar" zegt per direct neerknallen met een super mega deathray vanuit de ruimte.
Allah akbar!:D
:trollfacex:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Haha, gemist :D

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven