- Waardering
- 394
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 83kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wtf man wie denk jij dat je bent om zomaar een heel volk van zoveel mensen en hun religie zomaar achterlijk te noemen?
Heb je nooit van je ouders geleerd om iedereen te respecteren? Hoe raar sommige dingen ook zijn?Je mag van mij je mening geven ( voordat we weer zoon k*t discussie krijgen ) maar de manier waarop jij hem geeft bevalt me niet. Om zomaar een volk en religie van miljoenen mensen achterlijk te noemen.
Mijn meningTel me if ur mad sweethart
Wie denk jij dat je bent om mij even te komen vertellen wat ik wel of niet achterlijk moet vinden?Wtf man wie denk jij dat je bent om zomaar een heel volk van zoveel mensen en hun religie zomaar achterlijk te noemen?
Respecteren? Respect moet je verdienen. Heb jij nooit geleerd van je moeder dat je fatsoenlijk moet argumenten en niet ad hominem moet reageren?Heb je nooit van je ouders geleerd om iedereen te respecteren?
Waarom moet je respect hebben voor religie? Ik vind religie een ellendige kanker in de wereld die best volledig verdwijnt.
Dikke pech jongen.Je mag van mij je mening geven ( voordat we weer zoon k*t discussie krijgen ) maar de manier waarop jij hem geeft bevalt me niet.
Ik zal het nog eens doen: achterlijk, van begin tot het einde. Aantal gelovigen boeit geen ene ****.Om zomaar een volk en religie van miljoenen mensen achterlijk te noemen.

wie denk jij dat je bent om mij even te komen vertellen wat ik wel of niet achterlijk moet vinden?
Ik zal het speciaal voor jou nog eens herhalen: Religie is achterlijk. Don't like it? Jammer voor jou.
Respecteren? Respect moet je verdienen. Heb jij nooit geleerd van je moeder dat je moet argumenten en niet ad hominem moet reageren?
Waarom moet je respect hebben voor religie? Ik vind religie een ellendige kanker in de wereld die best volledig verdwijnt.
Dikke pech jongen.
Ik zal het nog eens doen: Achterlijk, van begin tot het einde. Aantal gelovigen boeit geen ene ****.
![]()
Achteraf gezien inderdaad, moet ik rekening mee houden in de toekomst, zeker met al die lange tenen.![]()

Sowieso, maar ik zou niet willen dat sommigen er racisme in zien terwijl dat niet zo bedoeld was.
vrijheid van meningsuiting heeft natuurlijk grenzen. Tegenwoordig lijkt het wel alsof iedereen er maar lukraak overheen mag gaan.
Ach ja, dacht dat we hier een "discussie"-forum hadden. Maar goed, zal het wel fout hebben dan, als je niet mag reageren op posts van iemand anders.