Ja maar dit heb je overal.
Wat moet ik zeggen als ik in de krant lees " Pastoor uit Bocholt verkracht jongen en meisje"?
Wilt dit zeggen dat de Christendom slecht is en geen seriues religie is ?,
en dat alle pastoor's slecht zijn ?,
en dat ik hier op Dbb constant topics moet opendoen met negative aspecte van een godsdienst?
De media verkloot gewoon alles.
Waarom zeggen ze nooit iets positief?
Antwoord hier is op mr.ronny30
---------- Toegevoegd om 01:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:18 ----------
+dit dus, het gaat hier meer over de islam dan skinny zijn bulk schema
dit is ook de reden dat ik mijn zoon niet hebben laten dopen.kerkelijk geloof draait om geld.waarom moet je betalen om je kind te laten dopen??en ja,die pedo's zitten er,door die idiote celibaat regel van die achterlijke kerk.de kerk is ook 1 dikke klucht vol leugens om de mens maar iets te geven om in te geloven.geloof is niet elke dag naar een moskee gaan,of mensen opblazen of naar de kerk gaan en 20€ in een offerschaal leggen.geloof komt uit je hart.
ik heb het ook niet over de media,ik heb het over ik heb gezien met MIJN eigen ogen.ik weet goed genoeg dat niemand nog naar het nieuws zou kijken als er enkel happy onderwerpen waren.mensen teren op het negatieve.maar wat ik aanhaal zijn persoonlijke feiten.als jij morgen door 2 nederlanders word overvallen en neergestoken,moet ik dit ook niet ontkennen.