XXL Nutrition

Nieuws "Allah dwong Morel tot hoofddoek en straft haar in hellevuur"

Ja maar dit heb je overal.
Wat moet ik zeggen als ik in de krant lees " Pastoor uit Bocholt verkracht jongen en meisje"?
Wilt dit zeggen dat de Christendom slecht is en geen seriues religie is ?,
en dat alle pastoor's slecht zijn ?,
en dat ik hier op Dbb constant topics moet opendoen met negative aspecte van een godsdienst?

De media verkloot gewoon alles.
Waarom zeggen ze nooit iets positief?
Antwoord hier is op mr.ronny30

---------- Toegevoegd om 01:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:18 ----------

+dit dus, het gaat hier meer over de islam dan skinny zijn bulk schema

dit is ook de reden dat ik mijn zoon niet hebben laten dopen.kerkelijk geloof draait om geld.waarom moet je betalen om je kind te laten dopen??en ja,die pedo's zitten er,door die idiote celibaat regel van die achterlijke kerk.de kerk is ook 1 dikke klucht vol leugens om de mens maar iets te geven om in te geloven.geloof is niet elke dag naar een moskee gaan,of mensen opblazen of naar de kerk gaan en 20€ in een offerschaal leggen.geloof komt uit je hart.
ik heb het ook niet over de media,ik heb het over ik heb gezien met MIJN eigen ogen.ik weet goed genoeg dat niemand nog naar het nieuws zou kijken als er enkel happy onderwerpen waren.mensen teren op het negatieve.maar wat ik aanhaal zijn persoonlijke feiten.als jij morgen door 2 nederlanders word overvallen en neergestoken,moet ik dit ook niet ontkennen.

ach niet alle turken zijn hetzelfde, ik zou zeggen dat 35 % goed is en al de anderen kwaadaardig en naïef. Wil niet bot zijn maar dit lijken wel kankerstats en trust me, i know my stats when i see em

zeker weten:D

---------- Toegevoegd om 01:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:40 ----------

ik ga er gewoon niet op in .

Is het beste denk ik. Sorry en ik weet dat het slecht en totaal bevooroordelend van mijn kant is om zo'n cijfers erop te plakken, maar in tegenstelling tot de rest van mijn fellowmen hier (niet op dbb maar woonplaats) ben ik nog vrij gul. Hier moet men al bijna helemaal niets van de turken weten. Ik wel, als zij aardig zijn of mijn gegroet kunnen appreciëren dan ben ik reuzeblij.

Maar net zoals ontelbare anderen van mijn landgenoten heb ik "toevallig" alleen bijna nare slechte ervaringen met mannen van turkse origine. Ik heb welgeteld twee turkse kerels in de kenniskring waar ik vrienden mee kan zijn, niet zo'n goeie maar toch iets...al de rest uit meteen weer dreigementen en al die nest...GOD, what the ****. De helft van de turkse mannen wil me zelfs onthoofden naar het schijnt omdat ik een voorkeur draag voor turkse/marrokaanse vrouwen en zegt dat allah me wel zal weten te vinden...WAAR THE **** SLAAT DAT NOU OP? Godzijdank is dat volk alleen internet hero's en heb ik zo geen fools in mijn buurt...en dan nog. Wie zijn zij om te zeggen welke vrouwen ik mag leuk vinden of niet....

Heb laatst een beetje intolerant tegen turken geweest in Gent ja, en dat was met reden. Die klojo's stapten uit en achtervolgden ons en steeds van die k*tgeluiden maken en doen of zo op ons gaan lopen...als ik me dan omdraai en zeg "ZWETZAK" of in het hollands "ZWARTZAK" dan ben ik weer de racist die voor geen reden scheld...ach loop toch even wil je..

Point being, play nice with me and nothing's the matter :)

ps: voor ik het nog vergeet, die turkse vriend steunt me zelfs als ik zaken als dit zeg, want hij zegt het zelf, respecteer je naasten ook al zijn ze van een ander geloof en dergelijke..maar je hebt gelijk, mijn turkse broeders zijn nogal pure klootzakken die wel een schop verdienen...

Laatst bewerkt:
ik weet het jong daar kun je niet aan uit. ik ben hier alleen maar om te discussieren over bodybuilding en niet over ander dingens! de rest trek ik me toch niet aan

Laatst bewerkt:
Waarom licht er zoveel haat richting de gelovigen, het is zo mooi iets, mensen die geloven (wat voor geloof dan ook) hebben iets om voor te leven iets om te vertrouwen iets om hun door moeilijke tijden heen te halen (ipv drank drugs ect). ik vind het naïef van mensen om gelovigen naïef te noemen omdat je niet kan bewijzen dat iets er is betekend niet dat het er niet is. maar verder dan dat staat ieder geloof vol met richting lijnen voor het leven en als we die allemaal wat strenger zouden volgen dan zouden er ook geen oorlogen en misdaad zijn.
Verder over de moslims omdat 5% het slechte voorbeeld geeft en door hun uitbundige gedrag in het nieuws komt betekend niet dat de andere 95% ook zo is.. de echte gelovigen leven een vredig leventje en je zal nooit wat over hun horen.

Een beroemde southpark quote wat ik persoonlijk heel mooi vind
"Maybe science is the reason how, not the reason why"

mensen stop met de haat aan alle bij de kanten terug naar OT ik vind dat ze haar verdiende loon heeft gekregen ze brengt haat en boontje komt om zen loontje

Waarom licht er zoveel haat richting de gelovigen, het is zo mooi iets, mensen die geloven (wat voor geloof dan ook) hebben iets om voor te leven iets om te vertrouwen iets om hun door moeilijke tijden heen te halen (ipv drank drugs ect). ik vind het naïef van mensen om gelovigen naïef te noemen omdat je niet kan bewijzen dat iets er is betekend niet dat het er niet is. maar verder dan dat staat ieder geloof vol met richting lijnen voor het leven en als we die allemaal wat strenger zouden volgen dan zouden er ook geen oorlogen en misdaad zijn.
Verder over de moslims omdat 5% het slechte voorbeeld geeft en door hun uitbundige gedrag in het nieuws komt betekend niet dat de andere 95% ook zo is.. de echte gelovigen leven een vredig leventje en je zal nooit wat over hun horen.

mensen stop met de haat aan alle bij de kanten terug naar OT ik vind dat ze haar verdiende loon heeft gekregen ze brengt haat en boontje komt om zen loontje

Jij bent ook lekker bezig, eerst oproepen tot minder haat tegen gelovigen en dan aan het einde vind je het wel mooi dat iemand op zeer pijnlijke aan haar einde komt.

Nu was ik het zeker niet eens met het gedachtengoed van Morel maar wat haar is overkomen gun je niemand.

ik weet het jong daar kun je niet aan uit. ik ben hier alleen maar om te discussieren over bodybuilding en niet over ander dingens! de rest trek ik me toch niet aan

Wat doe je dan in dit topic?

---------- Toegevoegd om 09:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:04 ----------

Mensen gebruiken alleen hun geloof wanneer het hun uitkomt. IEDER GELOOF!
Of je nou moslim bent, christen, boeddhist of een mormoon etc. Maakt nix uit.
Geloof is iets waar je op terug valt als het minder met je gaat. En als het goed gaat? Nee, dan drinken ze, verkrachtten ze(Ja ook de andere gelovigen doen dat. Niet alleen de Katholieken!), slaan ze mensen in elkaar zonder reden, bidden ze niet meer etc.
Maar zodra het puntje bij paaltje komt!? NEE DAN MOET IEDEREEN INEENS WEER GAAN GELOVEN! Want stel dat je nix hebt om op terug te vallen? Stel dat je zwak in je schoenen gaat staan? "Dan maar even 10 schietgebedjes. Oef, ik voel me er stukken beter door!"
Wat een grote onzin is dat zeg. En vervolgens gewoon doorgaan waar ze mee bezig zijn.
Gedetineerden die ineens het "Licht" hebben gezien! Wie koopt die onzin nou?
De nederlandse regering. Andere "mede" gelovigen? Noem ze maar op.
Religie is een grote schuilplaats voor zwakheid.

moest ook niks hebben van Morel, venijnig wijfje met extreem-rechts gedachtengoed dat niet op haar mondje gevallen was, kan ik echt geen sympathie voor opbrengen. haar kanker heeft ze na de eerste chemokuur wel degelijk uitgespeeld om zieltjes te winnen, poserend met haar sjaaltje op haar hoofd. voor de camera een beetje zielig staan doen ipv in bed te blijven. die gasten van de rtbf hadden daarin wel deels gelijk, goed dat ze zich hiervoor niet excuseerden. neemt niet weg dat er wel mee te leven valt in hetgeen ze is overkomen, kanker is een b*ch, rip.

Waarom ligt er zoveel haat richting de gelovigen, het is zo naïef iets, mensen die geloven (wat voor geloof dan ook) hebben iets nodig om voor te leven iets nodig om te vertrouwen iets nodig om hun door moeilijke tijden heen te halen (ipv drank drugs ect). ik vind het naïef van mensen om te geloven omdat je niet kan bewijzen dat iets er is betekend niet dat het er niet is. (lol, niet dat argument weer)maar verder dan dat staat ieder geloof vol met richting lijnen voor het leven en als we die allemaal wat minder strenger zouden volgen dan zouden er ook geen oorlogen en misdaad zijn.
Verder over de moslims omdat 5% het slechte voorbeeld geeft en door hun uitbundige gedrag in het nieuws komt betekend niet dat de andere 95% ook zo is.. de echte gelovigen leven een vredig en angstig voor hun godje leventje en je zal nooit wat over hun horen, behalve als je iets doet wat van hun sprookjes god niet mag, of hun niet zint, want dan moet het verboden worden.

Je weet dat de makers van SP dat niet menen he?

mensen stop met de haat aan alle bij de kanten terug naar OT ik vind dat ze haar verdiende loon heeft gekregen ze brengt haat en boontje komt om zen loontje ach ja, het vredelievende oog om oog, tand om tand.

Waarom ligt er zoveel haat richting de gelovigen, het is zo naïef iets, mensen die geloven (wat voor geloof dan ook) hebben iets nodig om voor te leven iets nodig om te vertrouwen iets nodig om hun door moeilijke tijden heen te halen (ipv drank drugs ect). ik vind het naïef van mensen om te geloven omdat je niet kan bewijzen dat iets er is betekend niet dat het er niet is. (lol, niet dat argument weer)maar verder dan dat staat ieder geloof vol met richting lijnen voor het leven en als we die allemaal wat minder strenger zouden volgen dan zouden er ook geen oorlogen en misdaad zijn.
Verder over de moslims omdat 5% het slechte voorbeeld geeft en door hun uitbundige gedrag in het nieuws komt betekend niet dat de andere 95% ook zo is.. de echte gelovigen leven een vredig en angstig voor hun godje leventje en je zal nooit wat over hun horen, behalve als je iets doet wat van hun sprookjes god niet mag, of hun niet zint, want dan moet het verboden worden.

Je weet dat de makers van SP dat niet menen he?

mensen stop met de haat aan alle bij de kanten terug naar OT ik vind dat ze haar verdiende loon heeft gekregen ze brengt haat en boontje komt om zen loontje ach ja, het vredelievende oog om oog, tand om tand.

dus haar kinderen hebben dit dan ook verdiend??
je antwoord is ronduit belachelijk!!
als je vader of moeder zegt morgen,pfff weeral die bruinen die moeilijk deden,en ze ontdekken een week later kanker bij haar,dan ga jij zeggen:mooi,dat heb jij verdiend.

Hoe kan je over iets oordelen als je het zelf nooit heb meegemaakt ?
Jij bent naïef

"het nooit hebt meegemaakt" Wat bedoel je?

O, en het is toch echt duidelijk dat ik lang niet zo naïef als jij ben.

---------- Toegevoegd om 12:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:10 ----------

dus haar kinderen hebben dit dan ook verdiend??
je antwoord is ronduit belachelijk!!
als je vader of moeder zegt morgen,pfff weeral die bruinen die moeilijk deden,en ze ontdekken een week later kanker bij haar,dan ga jij zeggen:mooi,dat heb jij verdiend.

Ik weet niet waar jij het over hebt, maar je hebt duidelijk mijn post niet begrepen. Ik reageerde gewoon op de post van Anu.

"het nooit hebt meegemaakt" Wat bedoel je?

O, en het is toch echt duidelijk dat ik lang niet zo naïef als jij ben.

---------- Toegevoegd om 12:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:10 ----------

Ik weet niet waar jij het over hebt, maar je hebt duidelijk mijn post niet begrepen. Ik reageerde gewoon op de post van Anu.

ah ja,nu lees ik het goed,sorry vriend ;-)

Terug
Naar boven