- Waardering
- 394
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 83kg
ik hoor van talloze moslims dat de koran word gevolgd wanneer het hun uitkomt.
laatst was er een marrokaanse vrouw bij ons thuis en zij zei zelf,vind maar eens 1 echte moslim in Belgie??ze drinken,slaan hun vrouw,gaan naar de h**ren,terwijl dit niet zou mogen!maar ze willen wel opeens hun feestdagen wettelijk maken en tijdens het werk 12 keer bidden om zo extra pauze te krijgen.mij moet je niets leren over moslims,ik ben er tussen opgegroeid,alles naar hun zin,wanneer hun het uitkomt.in de koran staat er nergens dat een hoofddoek verplicht is,terwijl ze hier tegenstrijdig willen doen.en toen ze 2 jaar geleden hoofddoeken wilden verplichten in turkije,kwam het volk in opstand.conclusie:moslims in europa hebben 100 jaar achterstand en zijn simpelweg berggeiten!dat stadsvolk komt niet naar hier.zie reportage op canvas vorig jaar.reden voor verhuis naar Belgie?antwoord:geld krijgen en niet hoeven werken!als je zo een uitspraken deed als sharia in de vs,vonden ze hun nooit meer terug,daar lachen ze er niet mee.maar zo een apenland als Belgie is achterlijk!!en racisme is door die apen uitgevonden om nog meer hun zin te krijgen!!en zij creeren racisme,zo simpel is dat!!
****in' A, that's right...ik respecteer zowiezo geen primitieve moordenaars en vrouwmishandelaars