AndroidHealthClinic

Nieuws "Allah dwong Morel tot hoofddoek en straft haar in hellevuur"

ik hoor van talloze moslims dat de koran word gevolgd wanneer het hun uitkomt.
laatst was er een marrokaanse vrouw bij ons thuis en zij zei zelf,vind maar eens 1 echte moslim in Belgie??ze drinken,slaan hun vrouw,gaan naar de h**ren,terwijl dit niet zou mogen!maar ze willen wel opeens hun feestdagen wettelijk maken en tijdens het werk 12 keer bidden om zo extra pauze te krijgen.mij moet je niets leren over moslims,ik ben er tussen opgegroeid,alles naar hun zin,wanneer hun het uitkomt.in de koran staat er nergens dat een hoofddoek verplicht is,terwijl ze hier tegenstrijdig willen doen.en toen ze 2 jaar geleden hoofddoeken wilden verplichten in turkije,kwam het volk in opstand.conclusie:moslims in europa hebben 100 jaar achterstand en zijn simpelweg berggeiten!dat stadsvolk komt niet naar hier.zie reportage op canvas vorig jaar.reden voor verhuis naar Belgie?antwoord:geld krijgen en niet hoeven werken!als je zo een uitspraken deed als sharia in de vs,vonden ze hun nooit meer terug,daar lachen ze er niet mee.maar zo een apenland als Belgie is achterlijk!!en racisme is door die apen uitgevonden om nog meer hun zin te krijgen!!en zij creeren racisme,zo simpel is dat!!

****in' A, that's right...ik respecteer zowiezo geen primitieve moordenaars en vrouwmishandelaars

Tsjonge jonge, dat is dan 29 jaar en kan niet eens een tekstje deftig neerpennen.

Goed zo, nu nog je hoofdletters niet vergeten. Ik ga zo mijn bed wel in, je moeder is er al op mij aan het wachten.

Hij is begonnen :(

het zijn zo een gasten die elk weekend tegen mij groot komen doen en dan de slaag van hun leven krijgen.en achteraf doen ze het dan maar via internet.

ik hoor van talloze moslims dat de koran word gevolgd wanneer het hun uitkomt.
laatst was er een marrokaanse vrouw bij ons thuis en zij zei zelf,vind maar eens 1 echte moslim in Belgie??ze drinken,slaan hun vrouw,gaan naar de h**ren,terwijl dit niet zou mogen!maar ze willen wel opeens hun feestdagen wettelijk maken en tijdens het werk 12 keer bidden om zo extra pauze te krijgen.mij moet je niets leren over moslims,ik ben er tussen opgegroeid,alles naar hun zin,wanneer hun het uitkomt.in de koran staat er nergens dat een hoofddoek verplicht is,terwijl ze hier tegenstrijdig willen doen.en toen ze 2 jaar geleden hoofddoeken wilden verplichten in turkije,kwam het volk in opstand.conclusie:moslims in europa hebben 100 jaar achterstand en zijn simpelweg berggeiten!dat stadsvolk komt niet naar hier.zie reportage op canvas vorig jaar.reden voor verhuis naar Belgie?antwoord:geld krijgen en niet hoeven werken!als je zo een uitspraken deed als sharia in de vs,vonden ze hun nooit meer terug,daar lachen ze er niet mee.maar zo een apenland als Belgie is achterlijk!!en racisme is door die apen uitgevonden om nog meer hun zin te krijgen!!en zij creeren racisme,zo simpel is dat!!

maar jij bent een held seg
koekje hebben ?

ik haal hier feiten aan,en als je hier niet deftig op kunt reageren,kun je beter je mond houden!

t'feit is dat je geen enkel moslim kent, je kent die dat zeggen dat ze moslim zijn (fail dus)
Voor 29jaar is dat toch erg dat je iedreen in't zelefde zak steekt
Maar goed daar kan je niks aan doen de media kan veel zwakjes Manipuleren.

ik reageerde normaal hoor , dit verdiend een koekje

Laatst bewerkt:
Feit: racisme is uitgevonden door apen:p

idd,om altijd als slachtoffer over te komen.
vraag:meneer Hassan,waarom sloeg u de buschauffeur dood??
antwoord:meneer de rechter,ik heb geen kansen gekrijgt in Belgie en ik geen geld voor ticket,en die man zegt:geen zwartrijders.die vuile racist,ik ben gaan slaan.
en ze kunnen weer gaan lopen,omdat ze zogezegd "kansarm" zijn.en benadeeld worden.ze zijn niet allemaal slecht,dat zeg ik niet,maar degene die het verkloten,verkloten het BIG TIME voor al de rest!

---------- Toegevoegd om 05:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 05:11 ----------

t'feit is dat je geen enkel moslim kent, je kent die dat zeggen dat ze moslim zijn (fail dus)
Voor 29jaar is dat toch erg dat je iedreen in't zelefde zak steekt
Maar goed daar kan je niks aan doen de media kan veel zwakjes Manipuleren.

ik reageerde normaal hoor , dit verdiend een koekje

snulleke van 20 jaar,ga jij mij hier zeggen wie ik ken of niet ken??
ik heb 3 missies gedaan in arabische landen,je moet mij dat volk niet leren kennen.

Racisten zijn dom. gewoon dom niets meer niets minder

jongen jongen toch wat een haat!!!! we zijn hier wel voor andere dingen te bespreken.

antwoord:meneer de rechter,ik heb geen kansen gekrijgt in Belgie en ik geen geld voor ticket,en die man zegt:geen zwartrijders.die vuile racist,ik ben gaan slaan.
en ze kunnen weer gaan lopen,omdat ze zogezegd "kansarm" zijn.en benadeeld worden.ze zijn niet allemaal slecht,dat zeg ik niet,maar degene die het verkloten,verkloten het BIG TIME voor al de rest!

Ja maar dit heb je overal.
Wat moet ik zeggen als ik in de krant lees " Pastoor uit Bocholt verkracht jongen en meisje"?
Wilt dit zeggen dat de Christendom slecht is en geen seriues religie is ?,
en dat alle pastoor's slecht zijn ?,
en dat ik hier op Dbb constant topics moet opendoen met negative aspecte van een godsdienst?

De media verkloot gewoon alles.
Waarom zeggen ze nooit iets positief?
Antwoord hier is op mr.ronny30

---------- Toegevoegd om 01:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:18 ----------

Racisten zijn dom. gewoon dom niets meer niets minder

+dit dus, het gaat hier meer over de islam dan skinny zijn bulk schema

Laatst bewerkt:
jongen jongen toch wat een haat!!!! we zijn hier wel voor andere dingen te bespreken.

dit heeft niets met haat te maken.
maar met het feit,dat zo een uitspraken over the top zijn.
stel nu:een belangrijke iman was gestorven aan kanker.
en vlaams belang of eender welke partij of gewoon een groepje mensen zou zo een uitspraken doen.
dan weet jij evengoed als ik dat er rellen waren uitgebroken.
remember de cartoon uit denemarken van die moslim met zijn tulban en een bom erop.wat had dat allemaal veroorzaakt??
want als je sharia4belgium moet geloven,is kanker een straf van allah,net alsof er geen moslims sterven aan kanker.

Ja maar dit heb je overal.
Wat moet ik zeggen als ik in de krant lees " Pastoor uit Bocholt verkracht jongen en meisje"?
Wilt dit zeggen dat de Christendom slecht is en geen seriues religie is ?,
en dat alle pastoor's slecht zijn ?,
en dat ik hier op Dbb constant topics moet opendoen met negative aspecte van een godsdienst?

De media verkloot gewoon alles.
Waarom zeggen ze nooit iets positief?
Antwoord hier is op mr.ronny30

doet toch gewoon niet mee man, jaag u niet op.je weet toch beter !!!

---------- Toegevoegd om 05:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 05:11 ----------

snulleke van 20 jaar,ga jij mij hier zeggen wie ik ken of niet ken??
ik heb 3 missies gedaan in arabische landen,je moet mij dat volk niet leren kennen.

snulleke? ik ben je maat niet oké, praat zo tegen je kat,vrouw of je kinderen
3 missies? dus dit wilt zeggen dat je alles weet over de moslims?

Laatst bewerkt:
dit heeft niets met haat te maken.
maar met het feit,dat zo een uitspraken over the top zijn.
stel nu:een belangrijke iman was gestorven aan kanker.
en vlaams belang of eender welke partij of gewoon een groepje mensen zou zo een uitspraken doen.
dan weet jij evengoed als ik dat er rellen waren uitgebroken.
remember de cartoon uit denemarken van die moslim met zijn tulban en een bom erop.wat had dat allemaal veroorzaakt??
want als je sharia4belgium moet geloven,is kanker een straf van allah,net alsof er geen moslims sterven aan kanker.

kan mij allemaal niet schelen vriend, wat belanrijk voor mij is: mijn familie en mensen die ik graag heb daar hou ik mij mee bezig. ik ga echt niet discussieren met u hier over

Terug
Naar boven