- Waardering
- 5.498
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
moest ook niks hebben van Morel, venijnig wijfje met extreem-rechts gedachtengoed dat niet op haar mondje gevallen was, kan ik echt geen sympathie voor opbrengen. haar kanker heeft ze na de eerste chemokuur wel degelijk uitgespeeld om zieltjes te winnen, poserend met haar sjaaltje op haar hoofd. voor de camera een beetje zielig staan doen ipv in bed te blijven. die gasten van de rtbf hadden daarin wel deels gelijk, goed dat ze zich hiervoor niet excuseerden. neemt niet weg dat er wel mee te leven valt in hetgeen ze is overkomen, kanker is een b*ch, rip.
*Huge facepalm*Hoe kan je over iets oordelen als je het zelf nooit heb meegemaakt ?
Jij bent naïef
Waarom licht er zoveel haat richting de gelovigen, het is zo mooi iets, mensen die geloven (wat voor geloof dan ook) hebben iets om voor te leven iets om te vertrouwen iets om hun door moeilijke tijden heen te halen (ipv drank drugs ect). ik vind het naïef van mensen om gelovigen naïef te noemen omdat je niet kan bewijzen dat iets er is betekend niet dat het er niet is. maar verder dan dat staat ieder geloof vol met richting lijnen voor het leven en als we die allemaal wat strenger zouden volgen dan zouden er ook geen oorlogen en misdaad zijn.
Verder over de moslims omdat 5% het slechte voorbeeld geeft en door hun uitbundige gedrag in het nieuws komt betekend niet dat de andere 95% ook zo is.. de echte gelovigen leven een vredig leventje en je zal nooit wat over hun horen.
Een beroemde southpark quote wat ik persoonlijk heel mooi vind
"Maybe science is the reason how, not the reason why"
mensen stop met de haat aan alle bij de kanten terug naar OT ik vind dat ze haar verdiende loon heeft gekregen ze brengt haat en boontje komt om zen loontje

mja, ze koos toch duidelijk voor een extreem-rechtse partij of zij gematigder was doet er in mijn ogen dan weinig toe. voor extreem-rechtse mensen kan ik gewoon geen sympathie opbrengen, da's alles.
je hebt groot gelijk,laten we allemaal maar links zijn,en nog meer belastingen betalen voor die luierikken,he.
eigenlijk,waarom krijgen we nog een loon,laat het integraal naar hun gaan,he.
probeer maar eens te doen,wat zij hier doen,maar dan jij in hun land,dan zou je anders piepen.eigenlijk is dit verspilling van tijd.ik wacht wel tot de dag komt,dat elke vrouw met een theedoek op haar kop rondloopt en onze kinderen naar een school gaan,waar uit de koran word gelezen ipv de bijbel.en als je vind dat ik overdrijf??ga maar eens na hoeveel moslims er woonden in europa 10 jaar geleden en nu.en bekijk het dan eens 10 jaar verder.die kweken gelijk konijnen.
bij ons zijn scholen ENKEL voor moslims.hoe kunnen zijn nu in godsnaam integreren dan.en doe jij maar eens jou radio in de tuin te hard aan,en de politie staat aan jou deur wegens geluidsoverlast,terwijl die moskee's dat gemekker laten horen daar hele wijken.
waaruit concludeer jij dat ik links ben ? ben nva-stemmer, da's gematigd rechts.ik weet het jong daar kun je niet aan uit. ik ben hier alleen maar om te discussieren over bodybuilding en niet over ander dingens! de rest trek ik me toch niet aan

Let daar wel mee op, want N-VA voorzitter De Wever had (ondanks politieke meningsverschillen) ook een hechte vriendschap met Morel. Volgens de RTBF journalist hoort dat echter allemaal op een hoop gegooid te worden, allemaal extremisten en racisten. Een begrafenis gebruiken om haat te zaaien, lager kan men niet vallen. Ik ben verbaast dat je als NVA'er akkoord kunt gaan met zo'n respectloze reportage. Je moet politiek en menselijke drama's gescheiden houden.rustig aan, manwaaruit concludeer jij dat ik links ben ? ben nva-stemmer, da's gematigd rechts.
rustig aan, manwaaruit concludeer jij dat ik links ben ? ben nva-stemmer, da's gematigd rechts.
je hebt groot gelijk,laten we allemaal maar links zijn,en nog meer belastingen betalen voor die luierikken,he.
eigenlijk,waarom krijgen we nog een loon,laat het integraal naar hun gaan,he.
probeer maar eens te doen,wat zij hier doen,maar dan jij in hun land,dan zou je anders piepen.eigenlijk is dit verspilling van tijd.ik wacht wel tot de dag komt,dat elke vrouw met een theedoek op haar kop rondloopt en onze kinderen naar een school gaan,waar uit de koran word gelezen ipv de bijbel.en als je vind dat ik overdrijf??ga maar eens na hoeveel moslims er woonden in europa 10 jaar geleden en nu.en bekijk het dan eens 10 jaar verder.die kweken gelijk konijnen.
bij ons zijn scholen ENKEL voor moslims.hoe kunnen zijn nu in godsnaam integreren dan.en doe jij maar eens jou radio in de tuin te hard aan,en de politie staat aan jou deur wegens geluidsoverlast,terwijl die moskee's dat gemekker laten horen daar hele wijken.
1. The Islamic baby boom. The great sine qua non of Mr. Steyn's argument is the idea that Muslims have more children than the rest of us. His article is based on a claim he has made repeatedly, including in a bestselling book, that Europe will have a plurality of Muslims, perhaps 40 per cent of the population, by 2020.
This number appears to have been plucked from space. Here's the reality, which you can easily look up: Slightly more than 4 per cent of Europe's population is “Muslim,” as defined by demographers (though about 80 per cent of these people are not religiously observant, so they are better defined as secular citizens who have escaped religious nations).
It is possible, though not certain, that this number could rise to 6 per cent by 2020. If current immigration and birth rates remain the same, it could even rise to 10 per cent within 100 years.
But it won't, because “Muslims” don't actually have more babies than other populations do under the same circumstances. The declining population-growth rates that will lead Europe to a falling overall population in seven years – as I documented here two weeks ago – are not confined to native populations. In fact, immigrants from Muslim countries are experiencing a faster drop in reproduction rates than the larger European population.
A recent study, Religiousness and Fertility among European Muslims, by demographers Charles Westoff and Tomas Frejka, documents this. Populations need to have 2.1 children per family to keep from shrinking. Among Turks in Germany – one of the longest-standing Muslim immigrant populations in Europe – the rate has fallen to 1.9 children from 4.4 in 1970. Turks in Switzerland also have 1.9, while those in the Netherlands have 1.6, fewer than white British people do. Muslim women in France have 2.2 children, barely more than non-Muslim women there, and that number is falling.
Justin Vaisse of France's Foreign Ministry has shown that fertility rates among immigrant populations (wherever they're from) fall to the same levels as the host country within two generations. In Europe's long-standing Muslim-majority countries of Albania and Kosovo, fertility rates are 1.8 and populations are shrinking. Religious faith often acts as a prophylactic: In revolutionary Iran, rates have plunged to less than 2.1 from almost 6 in the 1980s. Wherever people are educated and prosperous, fertility falls to the same low level.
bullshit,er zijn genoeg studies waar het tegendeel word bewezen!!
op mijn werk tijdens een opleiding anti terrorisme hebben we de cijfers gekregen,en voor Belgie alleen al was dat verontrustend!!en dat zijn cijfers van staatsveiligheid.
Laat de cijfers zien dan, aan dit soort emotionele uitspraken hebben we weinig. Al die woede kan je beter beter loslaten op de gewichten. Oh ja, leestekens juist gebruiken maakt alles een beetje leesbaarder.
mijn leestekens staan correct,als je een beetje nederlands kunt.
je denkt toch zeker niet dat ik hun info hier ga vrijgeven.
je hoeft me niet te geloven,daar lig ik niet wakker van,maar met een uit de lucht gegrepen artikel moet je niet afkomen.
als er morgen iemand een artikel plaatst dat er meer parkieten leven dan mensen,ga je dat ook nog geloven.
Ah maar met uit de lucht gegrepen onzin van 'staatsveiligheid' moeten we maar voor waar aannemen. Klinkt logisch, demografische cijfers gebaseerd op feiten doen we af als onzin en niet te verifieren cijfers zijn de waarheid.
Laat het bestuderen van dit soort cijfers nou mijn beroep zijn, ik neem dus niet zomaar iets voor waar aan. Ik heb ook geen briefing nodig over niet te verifieren cijfers, ik maak gebruik van bronnen die voor een ieder inzichtelijk zijn. Het CBS in Nederland heeft niet veel andere cijfers qua demografische ontwikkelingen als in het artikel staan dat ik gepost heb.
ik heb het over Belgie en Europa in het geheel.
als jij staatsveiligheid niet serieus neemt,tja,dan ben je ook niet zo snugger,he.
die personen kennen hun job heus wel,hoor.
ja hoor ik ben niet zo snugger en degenen die demografie bestuderen en daar cijfers over publiceren zijn natuurlijk ook niet zo snugger.allemaal linkse honden natuurlijk je kan beter bouwen op staatsveiligheid en een niet te verifieren briefing die de almachtige ronny heeft meegemaakt met volgens hem cijfers van staatsveiligheid. heb je uberhaupt wel het stuk gelezen of roep je maar gewoon wat. best leuk trouwens dat doortypen zonder te denken aan hoofdletters of leestekens ook al leest het wel wat lastig terug.