AndroidHealthClinic

Nieuws "Allah dwong Morel tot hoofddoek en straft haar in hellevuur"

,.?! zijn leestekens.ik zie niet waar ze ontbreken??
weet je,ik ga mijn tijd niet aan jou verspillen,lees maar wat boekjes,he ;-)

Je mag wel wat hoofdletters aanschaffen bruh.
Hodee, mod vs lid FIGHT!!!???!!!? Lets get ready to rumble.
BAN BAN BAN BAN

Maar goed het ging over Morel en ondanks dat ik zoals aangegeven niks op had met haar gedachtengoed vind ik te ver gaan om zo iemand te haten op basis van dat gedachtengoed. Het gaat nog verder als iemand haar een ziekte gunt waar ze ultimo aan overleden is.

je hebt groot gelijk,laten we allemaal maar links zijn,en nog meer belastingen betalen voor die luierikken,he.
eigenlijk,waarom krijgen we nog een loon,laat het integraal naar hun gaan,he.
probeer maar eens te doen,wat zij hier doen,maar dan jij in hun land,dan zou je anders piepen.eigenlijk is dit verspilling van tijd.ik wacht wel tot de dag komt,dat elke vrouw met een theedoek op haar kop rondloopt en onze kinderen naar een school gaan,waar uit de koran word gelezen ipv de bijbel.en als je vind dat ik overdrijf??ga maar eens na hoeveel moslims er woonden in europa 10 jaar geleden en nu.en bekijk het dan eens 10 jaar verder.die kweken gelijk konijnen.
bij ons zijn scholen ENKEL voor moslims.hoe kunnen zijn nu in godsnaam integreren dan.en doe jij maar eens jou radio in de tuin te hard aan,en de politie staat aan jou deur wegens geluidsoverlast,terwijl die moskee's dat gemekker laten horen daar hele wijken.

hoe wil je dan de Islam in Europa afbouwen? je zegt dat de groei van het aantal moslims te maken heeft met het hoge aantal kinderen in moslimgezinnen die hier al wonen, dus ik zie de link niet met immigratie.

Let daar wel mee op, want N-VA voorzitter De Wever had (ondanks politieke meningsverschillen) ook een hechte vriendschap met Morel. Volgens de RTBF journalist hoort dat echter allemaal op een hoop gegooid te worden, allemaal extremisten en racisten. Een begrafenis gebruiken om haat te zaaien, lager kan men niet vallen. Ik ben verbaast dat je als NVA'er akkoord kunt gaan met zo'n respectloze reportage. Je moet politiek en menselijke drama's gescheiden houden.

Als morgen Di Rupo of Milquet kanker krijgt vind ik dat net zo verschrikkelijk, hoewel ik het totaal niet eens ben met hun politieke ideologie (waarschijnlijk nog minder dan met die van Morel). We gaan dan op de VRT gelijktijdig met hun begrafenis ook geen reportage maken over hoe kwaadaardig ze wel waren, of wel?

die reportage was er idd over en nogal laag bij de grond om vlak na iemands overlijden kritiek gaan spuien, kan enkel begrijpen dat zich achteraf niet excuseerden omdat er ergens wel kleine waarheden in zaten. enfin, dat er maar gauw een splitsing van komt want dat zowel Vlaanderen als Wallonie in 2 verschillende werelden leven is nu wel duidelijk, begrip voor elkaar is ver te zoeken.

hoe wil je dan de Islam in Europa afbouwen? je zegt dat de groei van het aantal moslims te maken heeft met het hoge aantal kinderen in moslimgezinnen die hier al wonen, dus ik zie de link niet met immigratie.

als ze strengere immigratiewetten zouden hebben,zouden ze hier ook niet allemaal kunnen komen wonen om te kweken als konijnen.toch simpel??
doen zoals Australie,je komt het land pas in,als je een meerwaarde kunt betekenen voor het land.

als ze strengere immigratiewetten zouden hebben,zouden ze hier ook niet allemaal kunnen komen wonen om te kweken als konijnen.toch simpel??
doen zoals Australie,je komt het land pas in,als je een meerwaarde kunt betekenen voor het land.

en diegenen die hier zijn? daar doel ik nl. op, de meeste immigranten naar Europa zijn tegenwoordig oostblokkers.

Mag ik trouwens vragen wat jouw meerwaarde is voor het land?

en diegenen die hier zijn? daar doel ik nl. op, de meeste immigranten naar Europa zijn tegenwoordig oostblokkers.

wat mijn meerwaarde is??
ik zit 6 jaar bij defensie en 3 missies gedaan!wat is jou bijdrage???
niet aan de wet houden is deporteren,zo simpel is dat.

Als 'ronny' een immigrant zou zijn en je een meerwaarde moet zijn vooraleer je binnen mag, zou hij het alvast mogen vergeten :roflol:

Laatst bewerkt:
Uit je posts leid ik af die je niet de meest snuggere bent, niet als belediging bedoeld ofzo hoor. Het is gewoon een objectieve vaststelling van mij. Sowieso, wat is een 'meerwaarde' in de maatschappij. Een onopgeleide arbeidskracht kan evengoed een meerwaarde zijn als een hoogopgeleide advocaat om maar een voorbeeld te noemen.

Uit je posts leid ik af die je niet de meest snuggere bent, niet als belediging bedoeld ofzo hoor. Het is gewoon een objectieve vaststelling van mij. Sowieso, wat is een 'meerwaarde' in de maatschappij. Een onopgeleide arbeidskracht kan evengoed een meerwaarde zijn als een hoogopgeleide advocaat om maar een voorbeeld te noemen.

waarom hebben ze in landen waar ze deze regel toepassen minder last van criminaliteit en profiteurs??zoals ik al zei,vorig jaar of 2 jaar geleden was een reportage op canvas,over de motivatie van de Turkse meisjes om naar Belgie te komen.telkens was het antwoord,je krijgt er geld om niet te hoeven te werken.is dit dan een meerwaarde??ik heb respect voor degene die hier komen werken en integreren,maar niet voor die profiteurs die denken dat ze alles "gratis" krijgen.

---------- Toegevoegd om 23:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:03 ----------

by the way,je bent 19 jaar "no offence" maar je gaat mij hier heus niet zeggen of ik snugger ben of niet.ik heb meer dan een jaar in een arabisch land gezeten,en ik weet hoe het daaraan toe gaat.jij hebt heus nog niets gezien of meegemaakt.toen dat jij nog zat leren te rekenen op school,zat ik al op missie,dus kijk maar niet neer op mij.

Natuurlijk zijn er immigranten bij die komen voor de reden die jij aangeeft, maar hoeveel dit procentueel zijn zal je nooit weten. Die reportage van canvas is lekker. Gewoon een paar Turkse meisjes laten zeggen dat ze hier voor het geld komen zodat de Belg vanachter zijn kijkbuis weer lekker kan roepen dat alle Turken komen voor het geld en niet om te werken.

---------- Toegevoegd om 19:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:08 ----------

by the way,je bent 19 jaar "no offence" maar je gaat mij hier heus niet zeggen of ik snugger ben of niet.ik heb meer dan een jaar in een arabisch land gezeten,en ik weet hoe het daaraan toe gaat.jij hebt heus nog niets gezien of meegemaakt.toen dat jij nog zat leren te rekenen op school,zat ik al op missie,dus kijk maar niet neer op mij.

Ik kijk niet neer op je, ik zeg gewoon wat ik hier objectief van je posts waarneem. Kan goed zijn dat je veel hebt meegemaakt, maar ik reageer op 'ronny30' en niet op de man die achter zijn computer zit.

Natuurlijk zijn er immigranten bij die komen voor de reden die jij aangeeft, maar hoeveel dit procentueel zijn zal je nooit weten. Die reportage van canvas is lekker. Gewoon een paar Turkse meisjes laten zeggen dat ze hier voor het geld komen zodat de Belg vanachter zijn kijkbuis weer lekker kan roepen dat alle Turken komen voor het geld en niet om te werken.

---------- Toegevoegd om 19:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:08 ----------

Ik kijk niet neer op je, ik zeg gewoon wat ik hier objectief van je posts waarneem. Kan goed zijn dat je veel hebt meegemaakt, maar ik reageer op 'ronny30' en niet op de man die achter zijn computer zit.

jou antwoord op die reportage is maar zwakjes,he.
het toch feiten die worden aangehaald,die wimpel jij gewoon weg.
ds al die aanslagen in Irak moeten we ook maar met een korreltje zout nemen??want alles wat op tv komt,is overdreven volgens jou.

ik ga liever naar een briefing waarin ik cijfers krijg van staatsveiligheid.

En dan voorgelogen worden?
De nederlandse staat is als de dood dat de moslims(want daar gaat het in dit geval over) zich tegen de nederlanders keren. Dus maakt niet uit wat voor een cijfers je krijgt, je word toch voorgelogen.

jou antwoord op die reportage is maar zwakjes,he.
het toch feiten die worden aangehaald,die wimpel jij gewoon weg.
ds al die aanslagen in Irak moeten we ook maar met een korreltje zout nemen??want alles wat op tv komt,is overdreven volgens jou.

Ik wimpel ze toch niet weg, ik zeg toch dat er ongetwijfeld mensen zijn die hier komen voor het geld zonder te werken.
Het is een feit dat bij veel reportages en dergelijke op tv de negatieve dingen uitvergroot worden omdat dat 'sensationeler' is. Want wie wil er nu bijvoorbeeld horen dat een immigrant in Belgie wilt komen werken omdat hij in zijn vaderland een te lage levensstandaard heeft, dat is toch helemaal niet leuk om te zien!

Laatst bewerkt:
En dan voorgelogen worden?
De nederlandse staat is als de dood dat de moslims(want daar gaat het in dit geval over) zich tegen de nederlanders keren. Dus maakt niet uit wat voor een cijfers je krijgt, je word toch voorgelogen.

:roflol: Ze fokken zeker als konijnen? Verder gewoon even de hele discussie lezen voordat je ergens op reageert. Nu haal je een opmerking er uit terwijl je duidelijk niet beseft in welke context deze is geplaatst.

Terug
Naar boven