AndroidHealthClinic

alleen compound ?

bulldozer

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m95
Massa
95kg
Is het mogelijk om met alleen de compounds echt (vrijwel) alles mee te pakken ?

Hierbij wil ik de nadruk leggen op kuiten en borst en wil verder wel iets vet verbranden bij me buik en de billen.

Welke oefeningen zijn het beste om te doen, en welke oefeningen passen samen goed in 1 training en hoe vaak trainen om toch nog wat groei te pakken ?

Ik train thuis met drukbank, halterstang, halterrek, dumbbells en kabelmachine.

bij voorbaat dank

ik doe standaard: squat, military, bench press, deadlift en barbell rows.

werkt prima

Je zal wss niet groeien tijdens het cutten. Wil je je borst meer belasten kan je bijv. kiezen om weighted push ups te doen ipv bench, of dips / db press. Kuiten gewoon veel reps doen elke dag en rusten als ze gaar beginnen te worden.

Kuiten zal moeilijk zijn met alleen compounds. Misschien dat ze met jumpsquat of powerlunges groeien maar veel mensen moeten ze wat gerichter pakken met isolatie.

Ik denk wel dat je met compound veel voor elkaar krijgt. Ik ben wel van mening dat je bepaalde delen als kuiten moet isoleren.

Ik denk wel dat je met compound veel voor elkaar krijgt. Ik ben wel van mening dat je bepaalde delen als kuiten moet isoleren.

Inderdaad, behalve dat kan je prima groeien op alleen compounds. Toen ik begon met trainen deed ik ook alleen compounds, helaas mijn kuiten daarom ook niet gericht getraint :o
Maar de rest groeide goed.

Terug
Naar boven