MuscleMeat

Alleen in Den Haag: De stad waar alles kan!

Zo daar word je ook niet vrolijk van. Heftig dude.

Heftig. Lijkt mij dat je zit te trillen van de adrenaline of was dat niet het geval?

geloofer niks van.

wat de fak! dat verzin je toch niet bij elkaar :D Dat kan alleen in films :D vage shit. geloof het wel hoor!

Natuurlijk gelooft hij het niet. Hij woont in Zwolle! Daar is het plaatselijk groot nieuws als de brandweer een schaap red dat op zijn ruggetje ligt.

hé hé wij hadden laatst een dode op de grote markt he!

Sodeknetter, das niet niks spiertje!

Wel vreselijk dat zoiets zomaar gebeurt tegenwoordig... bij elke poep en een scheet word je in elkaar geramd/neergestoken/weetikveelwatnogmeer

t*ring wat een ellende. gelukkig ga je er goed mee om voor zover ik het kan beoordelen. gelukkig woon ik lekker rustig in Nijmegen alleen willen me ouders ws. naar Almere verhuizen. Volgens mij ook zo'n k*tstad

k*t messentrekkers.
nog even en ik durf zelfs de kleinste ecto niets meer te zeggen als er mij iets niet zint want voor je het weet lig je daar. Op deze wereld kun je beter een mietje zijn en alles maar pikken lijkt het wel dan kom je er nog beter van af. dan maar geen "eer" maar wel slim.
Laatst liep ik savonds nog alleen in de stad en kwam er een of ander wazig figuur aan met een hand in zijn zak en een hand op zijn arm, hij kwam me tegemoet en liep schuin richting mij maar hij botste zachtjes tegen me op ik dacht al bijna dat hij me wou neersteken om niks. komt daar al die k*tverhalen die je overal hoort.

• Topic Starter Topic Starter
Onrust na steekpartij
Den Haag Een 24-jarige Hagenaar is gisteravond ernstig gewond geraakt bij een steekpartij op het Paul Krugerplein. Het slachtoffer liep omstreeks 20.00 uur met zijn partner over het plein toen hij door een nog onbekende man meerdere keren in zijn buik werd gestoken. De verdachte maakte zich daarna uit de voeten. Omdat zich kort na de steekpartij ook nog een aanrijding op het Paul Krugerplein voordeed, ontstond de nodige commotie en ruzie. Daarop kwamen veel mensen af en werd de politie het werken onmogelijk gemaakt. Zo reed er een scooter rond op de plek waar de technische recherche sporenonderzoek deed na de steekpartij.
De hondenbrigade van de politie was aanwezig en er zijn een aantal mensen aangehouden in verband met de vechtpartij....

Foto's
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven