- Waardering
- 851
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 15%
Ik train niet om vet kwijt te rakenDus dat gaat niet op. Ik denk meer door de energie van de koolhydraten
![]()
Merk je daar nog wat van dan volgende dag?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik train niet om vet kwijt te rakenDus dat gaat niet op. Ik denk meer door de energie van de koolhydraten
![]()
Chips, vind dat zo zonde van je kcal :')
Geef mij maar een lekkere hap van de cafetaria of iets met chocolade of suiker![]()

Ik vind cafetaria en chocolade dus zondeSmaken verschillen he
![]()

en gelukkig maar, als iedereen alleen maar kapsalon eet is
1: alle kebab uitverkocht
2: elke Turk miljonair![]()

en gelukkig maar, als iedereen alleen maar kapsalon eet is
1: alle kebab uitverkocht
2: elke Turk miljonair![]()
True 
Sushi, heel, heel veel! Dikke boterhammen met roomboter en hagelslag (zo ongeveer mee opgegroeid helaas).
+ Potje Nutella

wat is jullie favoriete cheat meal?
dit is toch wel mijn favoriet:
http://www.youtube.com/watch?v=6SVCZ-SjiQ8
EDIT: titel moest natuurlijk lekkerste zijn, sorry!
je kan je zelf pas bodybuilder noemen als je er zo uit ziet natuurlijk.. "personal stats: 1,86 Meter 93 KG 17 years old " joke? ziet er uit als 1,86 met 65kg BW of telde je die bank erbij ofso klopt nooit, je mag die cheat meal wel als normale meal gaan beschouwen als ik je zo zie en als dat je echte stats zijn lach ik je kapot hard uit want zie geen ene mass off muscle/.

Je moet wel even de titel van je YouTube video aanpassen, zo denk dadelijk elke ecto dat ze zichzelf bodybuilder kunnen noemen.
je kan je zelf pas bodybuilder noemen als je er zo uit ziet natuurlijk..
"personal stats:
1,86 Meter
93 KG
17 years old "
joke? ziet er uit als 1,86 met 65kg BW of telde je die bank erbij ofso klopt nooit, je mag die cheat meal wel als normale meal gaan beschouwen als ik je zo zie en als dat je echte stats zijn lach ik je kapot hard uit want zie geen ene mass off muscle/.