MuscleMeat

Aller lekerste cheat meal

schepijs behoort bij mn postmaaltijd, lekker veel suiker

Berenklauw en grote friet oorlog zojuist besteld. Was denk ik wel half jaar geleden!

Ik moet het weekend verbeteren, ga meestal vrijdags zuipen en zaterdag krijg ik te weinig kcal binnen, en het is vaak ook nog slecht. Doordeweeks cheat ik nooit

Ik moet het weekend verbeteren, ga meestal vrijdags zuipen en zaterdag krijg ik te weinig kcal binnen, en het is vaak ook nog slecht. Doordeweeks cheat ik nooit

Ik heb juist altijd de dag na het zuipen, dat ik veel eet. Anders voel ik me beroerd :P Meestal inderdaad wel slechter eten. Daarom hou ik ook niet van zuipen, doe dat hooguit 4-5x per jaar.

Zoveel mensen die ik de hele week hard zie trainen en dan vrijdag beginnen met alcohol drinken. Alle spieren worden weer afgebroken en de dag erna uitslapen en amper wat eten. Na het weekend zijn alle gainz weer weg, wat raar :p

1. mix schotel extra vlees döner/gegrilde kipfilet of döner/shoarma knoflook met frietjes mayo, bolletje huzaren en 2 pita broodjes

2. new york 35CM pizza double tasty

3. grote friet stoofvlees/oorlog met bereklauw en gehaktstaaf pinda

4. choco en ijs

owja, gevulde speculaastaart is ook lekker maar daar ben ik mee gekapt, dan blijf k vreten tot ik kotsmisselijk ben. :D

friet zoervleisj :lick:

Ik heb juist altijd de dag na het zuipen, dat ik veel eet. Anders voel ik me beroerd :P Meestal inderdaad wel slechter eten. Daarom hou ik ook niet van zuipen, doe dat hooguit 4-5x per jaar.

Zoveel mensen die ik de hele week hard zie trainen en dan vrijdag beginnen met alcohol drinken. Alle spieren worden weer afgebroken en de dag erna uitslapen en amper wat eten. Na het weekend zijn alle gainz weer weg, wat raar :p

uwotmate

Dus met andere woorden: mensen die alcohol drinken zullen nooit gespierd kunnen worden... :roflol:

Per uitzondering kan ik straks geen 10 Stella's wegtikken zoals andere zondagen. Wow, Ze zullen nogal schrikken morgen aan de band.... alle gainz behouden.

Quarterpounders, en dan niet zomaar 1, wat een momentje voor mezelf is dat dan

elke 2 weken, vrijdags bij de late shift op het werk een frietje

Steak & fries :) Wat niet eens zo een cheatmeal is.

Daarnet entvogel met Luikse siroopsaus en handgesneden fritjes / mayo en 3 L'Achoufe's. ;)

Terug
Naar boven