Fitness Seller

Aller lekerste cheat meal

Ook al heeft het niks te maken met dit topic heb je wel een beetje gelijk :o

Iemand moest het hem vertellen..

Uiteraard ziet hij er niet uit als een bodybuilder die deelneemt aan wedstrijden, maar staat bodybuilden niet voor werken aan je lichaam... Als hij werkt aan zijn lichaam is hij een bodybuilder, al heeft hij waarschijnlijk zijn doel nog niet bereikt. Het is een proces!

Nah wat je zegt klopt maar hij wilt kennelijk graag opscheppen en daarom zei ik dat..die stats kloppen voor geen meter, daarom mijn reactie..plus ik zie geen enkele mass of muscle dus vind bodybuilder iets te ver gegrepen. toen ik 70kg woog riep ik ook niet in de rondte ben een bodybuilder dit dat nu nog steeds niet als ie zo graag wilt showen/opscheppen ken ie dit soort reacties verwachten vind je niet

Iemand moest het hem vertellen.. Nah wat je zegt klopt maar hij wilt kennelijk graag opscheppen en daarom zei ik dat..die stats kloppen voor geen meter, daarom mijn reactie..plus ik zie geen enkele mass of muscle dus vind bodybuilder iets te ver gegrepen. toen ik 70kg woog riep ik ook niet in de rondte ben een bodybuilder dit dat nu nog steeds niet als ie zo graag wilt showen/opscheppen ken ie dit soort reacties verwachten vind je niet

Tuurlijk, snap je reactie ook wel! Maar is niet nodig man. Waarschijnlijk heeft hij die titel gebruikt om meer kijkers te trekken op youtube. Ik denk dat hij heust wel realistisch genoeg is om te zien dat hij zelf niet het fysiek heeft van een pak 'm beet Jay Cutler ;)

Alsof een pot pindakaas cheaten is.

Pizza, Kapsalon, McDonalds etc. dat is cheaten.

Nou ja, ik heb geen voedingsschema met nog ruimte voor ongeveer 4500 kcal waarvan 75g carbs, 385g vet en 170g eiwit... En dat alleen met een potje pindakaas.
De 40g vezels zijn dan wel weer mooi meegenomen.

Daarjuist nog even gecheat: reuzelap kalfslever met uiensaus, veel gebakken ui & redelijk wat rijst. Laat ons zeggen "Light cheat". :D

Alsof een pot pindakaas cheaten is.

Pizza, Kapsalon, McDonalds etc. dat is cheaten.

Een cheatmeal houdt in dat je buiten je schema om maaltijden nuttigd. Dus inderdaad als een pot pindakaas niet in je schema staat is het gewoon een cheatmeal.

Btw: ieder zijn eigen cheatmeal

• Topic Starter Topic Starter
je kan je zelf pas bodybuilder noemen als je er zo uit ziet natuurlijk..

"personal stats:
1,86 Meter
93 KG
17 years old "

joke? ziet er uit als 1,86 met 65kg BW of telde je die bank erbij ofso klopt nooit, je mag die cheat meal wel als normale meal gaan beschouwen als ik je zo zie en als dat je echte stats zijn lach ik je kapot hard uit want zie geen ene mass off muscle/.

Lach dan maar lekker , mocht je me stats niet geloven nodig ik je uit om een dagje met me mee te eten/trainen. Ik trakteer.

Iemand moest het hem vertellen..

Nah wat je zegt klopt maar hij wilt kennelijk graag opscheppen en daarom zei ik dat..die stats kloppen voor geen meter, daarom mijn reactie..plus ik zie geen enkele mass of muscle dus vind bodybuilder iets te ver gegrepen. toen ik 70kg woog riep ik ook niet in de rondte ben een bodybuilder dit dat nu nog steeds niet als ie zo graag wilt showen/opscheppen ken ie dit soort reacties verwachten vind je niet

Hoe weet jij zo zeker dat die stats niet kloppen huh? huh mirin huh

Lach dan maar lekker , mocht je me stats niet geloven nodig ik je uit om een dagje met me mee te eten/trainen. Ik trakteer.

hahaha ik lach zeker..94kg? denk dat je een nieuwe weegschaal moet kopen, mee te trainen met een 17jarig broekie die alleen maar opschept en alles verzint..Nee dankje en by the way je bent de type niet waar ik mee train denk dat je ook zo een type bent die zo sloom traint die geen zak snapt van wat ie aan het doen is want als ik dat filmpje zie zie ik een 17jarige broekie die alleen maar uitslooft voor ze vriendjes..

Ik zou zeggen train nog wat jaartjes door eet 4 van die maaltijden op je video per dag en stuur me dan een prive berichtje om te komen trainen dan kom ik met je trainen/eten knul

Hoe weet jij zo zeker dat die stats niet kloppen huh? huh mirin huh

omdat ik genoeg mensen ken rond zijn lengte en er 10x zo goed uit zien op al 75kg, dus ze stats kloppen voor geen drol of hij heeft stalen benen laten zetten maar dat betwijfel ik..

---------- Toegevoegd om 23:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:40 ----------

Tuurlijk, snap je reactie ook wel! Maar is niet nodig man. Waarschijnlijk heeft hij die titel gebruikt om meer kijkers te trekken op youtube. Ik denk dat hij heust wel realistisch genoeg is om te zien dat hij zelf niet het fysiek heeft van een pak 'm beet Jay Cutler ;)

Dat zou kunnen..

Jay Cutler hoeft ook niet, maar hij heeft ook het fysiek niet van 93kg ;) misschien heeft ie stalen benen he who knows

u jelly m8?

hate.jpg

Psychoville hahaha beetje last van rage? Waar een mens zich druk om kan maken. En stats kloppen wel can confirm.

Lekker belangrijk of die stats kloppen of niet. OT: [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Geen eigenlijk, hamburger van de MC eens per jaar :p

What? !

All you can eat, all in wok: 26 € pp

vorige zaterdag nog geweest: 2 borden tepanyaki zalm met rijst, 2 borden steak met rijst, 1 bord kip met rijst, nog wat desserts... zat proppensvol

hahaha ik lach zeker..94kg? denk dat je een nieuwe weegschaal moet kopen, mee te trainen met een 17jarig broekie die alleen maar opschept en alles verzint..Nee dankje en by the way je bent de type niet waar ik mee train denk dat je ook zo een type bent die zo sloom traint die geen zak snapt van wat ie aan het doen is want als ik dat filmpje zie zie ik een 17jarige broekie die alleen maar uitslooft voor ze vriendjes..

Ik zou zeggen train nog wat jaartjes door eet 4 van die maaltijden op je video per dag en stuur me dan een prive berichtje om te komen trainen dan kom ik met je trainen/eten knul

omdat ik genoeg mensen ken rond zijn lengte en er 10x zo goed uit zien op al 75kg, dus ze stats kloppen voor geen drol of hij heeft stalen benen laten zetten maar dat betwijfel ik..

---------- Toegevoegd om 23:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:40 ----------

Dat zou kunnen..

Jay Cutler hoeft ook niet, maar hij heeft ook het fysiek niet van 93kg ;) misschien heeft ie stalen benen he who knows

u wot m8
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Witte boterham met een kroket en een flinke dot mayo :nanner:
En roze koeken natuurlijk, maar dat telt niet echt als maaltijd (tegenwoordig).

Ik vind trouwens een liter schepijs op z'n tijd ook wel lekker

Terug
Naar boven