- Waardering
- 54
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tsja, je bedoelt het vast goed, maar daar had ik al wel eens aan gedacht hoor.![]()
Hmm, dippen op een dipmachine werkt bij mij ook aardig, ik ga dan een stukje schuin naar voren hangen.
incline press bij 20 graden meestal, moet je zelf ff voelen denk ik, succes!

probeer anders eens als je tenminste nog niet eerder gedaan hebt incline calbe fly's. Die doe ik nu sinds kort ook omdat mijn bovenkant ook moeilijk mee wilt komen en bij deze oefening heb ik nu meer het gevoel dat ik de bovenkant ook meepak.
Op de site van de fitshow (episode 3 Milos Sarcev-chest training) komt ook de bovenkant van de borst aan bod. Volgens Sarcev kan je, als alternatief voor incline barbell press, ook een flat bench doen waarbij je de halter in de richting van de onderkin beweegt. Op deze manier wordt dus de bovenzijde meer aangesproken. Graag jullie bevindingen hierover, waardig alternatief of toch niet?
Hmm, toch lijkt het bij mij niet aan te slaan, ik hoopte op vernieuwende ideeën maar ik ben bang dat ik gewoon niet zoveel aanleg heb daar. Ik denk namelijk dat incline presses en flyes vooral net daaronder hun werk doen, als je de hoek te zeer vergroot (+30) ga je idd de schouders aanspreken. Ik zie nog steeds wel wat in MP en frontraises.
Toch bedankt mannen.
Ik zou het niet doen deze manier is erg blessure gevoelig. Geen aanrader dus....
Geen plaatje van?nee geen plaatje wel uitleg:je moet simpel weg gewoon je greep om draaien en en je handen verder uit een dan je schouders dit is onderzocht door een wetenschapper en hij zegt dat de activitiet van de bovenste borst spier meer dan 27% toe te nemen dan met gewoon bankdrukken hierbij maakte hij gebruik van electromyografie om te kunnen zien welke spiervezels actiever waren dan met gewoon bankdrukken maar met schuineflyes,schuindumbbelldrukken ,en schuin bankdrukken moet je een heel eind komen
nee geen plaatje wel uitleg:je moet simpel weg gewoon je greep om draaien en en je handen verder uit een dan je schouders dit is onderzocht door een wetenschapper en hij zegt dat de activitiet van de bovenste borst spier meer dan 27% toe te nemen dan met gewoon bankdrukken hierbij maakte hij gebruik van electromyografie mo te kunnen zien welke spiervezels actiever waren dan met gewoon bankdrukken

het staat in muscle & fitness ik heb geen scannervraag die wetenschapper even z'n onderzoek te posten plz. Geloof d'r nog weinig van![]()