MuscleMeat

Alles over de regeringscrisis in België

aangezien ze nu al worden afgestempeld als volksverraders, zou het echt verschrikkelijk debiel zijn om met deze nota een akkoord te vormen. Dan krijgt de NVA een monsterscore volgende verkiezingen. En volledig terecht.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Een ezel stoot zich geen twee keer aan dezelfde steen zou je denken, maar je zou er ook van staan kijken hoeveel sommige partijen over hebben om het Belgisch regime in stand te houden. Al was het maar voor de 4 jaar macht en postjes. Misschien is de kiezer het alweer vergeten over 4 jaar, al betwijfel ik of ze dat halen. Met zo'n monstercoalitie zal het al moeilijk worden om überhaupt tot een evenwichtig akkoord te komen. In elk geval is de evolutie zo dat dit niet voor herhaling vatbaar zal zijn. Telkens men de kiezer heeft bedrogen is het Vlaams-nationalisme sterker geworden. Ik zie niet in hoe dat nog om te keren is. Dit is wat mij betreft dan ook uitstel van executie voor België.

splitten den handel en stoppen met zagen.

Als ons landje zo blijft doorgaan zullen er ook wel dingen gebeuren zoals in Oslo, Noorwegen.
Was vermoedelijk om een politieke reden dat die het gedaan had.
En hier blijft de spanning tussen Vlaanderen en Wallonië maar stijgen.

Het ergste van alles is dat het volk er niets aan kan doen en afhankelijk is van enkele debielen die elkaar niet kunnen luchten.

Als ons landje zo blijft doorgaan zullen er ook wel dingen gebeuren zoals in Oslo, Noorwegen.
Was vermoedelijk om een politieke reden dat die het gedaan had.
En hier blijft de spanning tussen Vlaanderen en Wallonië maar stijgen.
Als er aan het grondgebied geprutst gaat worden dan zou dat zeker kunnen gebeuren. Daarom is het ook zo gevaarlijk dat men daar nog maar aan denkt.

BHV gesplitst?
Blijft nog altijd een "privilege" dat die burgemeesters ander beroep voor niet benoeming kunnen aantekenen dan de rest van het land?
Ik weet niet ofdat het "gelijkheidsbeginsel" wordt geschonden maar daar lijkt het op?

Afschaffing van de senaat > senaat van de gemeenschappen, is toch geen afschaffing?

Laatst bewerkt:
ale, we zullen zien of een Vlaming in Moeskroen ooit op een Vlaamse lijst zal mogen stemmen, ik betwijfel het alleszins. Dit monsterverbond was uberhaupt al een zielige vertoning maar ja, ze krijgen uiteindelijk hun zin

Een 'historisch akkoord' roepen alle Vlaamse onnozelaars. Blijkbaar begrijpt de Vlaamse pers niet dat de Vlaamse onderhandelaars zwaar verloren hebben: ze hebben bestaande rechten opgegeven om hun normale rechten te bekomen. De broek af en tot op de enkels zoals Jambon van N-VA al zei. Het BHV-akkoord is een schande voor Vlaanderen en een overwinning voor de franstaligen. De enige hoop die we nog hebben is dat de rest van de akkoorden er niet doorkomen, zodat dit akkoord alsnog vervalt.

Een 'historisch akkoord' roepen alle Vlaamse onnozelaars. Blijkbaar begrijpt de Vlaamse pers niet dat de Vlaamse onderhandelaars zwaar verloren hebben: ze hebben bestaande rechten opgegeven om hun normale rechten te bekomen. De broek af en tot op de enkels zoals Jambon van N-VA al zei. Het BHV-akkoord is een schande voor Vlaanderen en een overwinning voor de franstaligen. De enige hoop die we nog hebben is dat de rest van de akkoorden er niet doorkomen, zodat dit akkoord alsnog vervalt.

Niet om het lullige maar wordt je heel die kolere zooi regering niet eens beu? Hoelang zijn ze nu wel niet bezig? Het lijken wel kinderen man.. Vind je het gek dat er echt helemaal niets van dat land terecht komt? Waar staat Belgie nou op de wereldkaart vergeleken met Nederland?

ik zag een foto in de krant bij het artikel dat bhv gesplitst was, met wat leek mij een meerderheid aan waalse politici aan de tafel..

Niet om het lullige maar wordt je heel die kolere zooi regering niet eens beu? Hoelang zijn ze nu wel niet bezig? Het lijken wel kinderen man.. Vind je het gek dat er echt helemaal niets van dat land terecht komt? Waar staat Belgie nou op de wereldkaart vergeleken met Nederland?
Ik ben al lang voorbij beu... maar goed je wordt als kiezer toch genegeerd. Verkiezingen in België zijn louter een schijnvertoning.

ik woon zelf dan in Nederland en het is hier ook altijd een zooi met de regering,
Maar Belgie spant toch echt wel de kroon dit is echt niet normaal meer (no offence)
ik snap best dat onze buren hier op het forum behoorlijk ziek worden van dit gedoe.

een echte pyrrusoverwinning is het weer. we hebben nog steeds geen regering, hoop alsnog dat ze falen.

hoe lang is dit nou al aan de gang dan?
ben niet helemaal thuis in de politiek van Belgie maar ik meen dat dit nog nooit zo lang geduurd heeft toch?

Het belangrijkste moet nog komen... de centen.
Dit zie ik nog minder snel goed komen.

hoe lang is dit nou al aan de gang dan?
ben niet helemaal thuis in de politiek van Belgie maar ik meen dat dit nog nooit zo lang geduurd heeft toch?

De economische crisis is begonnen in 2007, maar wanbeleid was al wel langer aan de gang hoor :cool:

Ik ging reageren op bepaalde zaken hier, maar wat maakt het uit.

De winkels gaan nog altijd open en sluiten
De bussen en treinen (+-) rijden nog altijd op hun schema
De files s'morgens zijn er ook nog altijd door de mensen die gaan werken

...

die homo heeft bhv kunnen regelen, eens je ze toegeeft wordt het moeilijk(er)....

de strijd heeft niks uitgehaald, we leeuwen hebben verloren

Er zit maar één ding op...

Burgeroorlog!

Akkoord over BHV is er, Vlaanderen heeft moeten toegeven.
Nu de financiering, als de Walen niet toegeven gaan we verder zoals de afgelopen 485 dagen.

En nu zal het niet meer lukken om met slaande deuren weg te gaan en de koning te laten overkomen. (over Leterme laat ik het in het midden)

Terug
Naar boven