MuscleMeat

Alles wat je kwijt wil over Windows 10

Heb de update gereserveerd voor mijn tablet, maar nog geen melding gehad.
Wat mij het meest tegenstaat, is dat updates automatisch geinstalleerd worden.
Microsoft kan zo alles wat zij willen in je pc planten, geen fijne gedachten in deze tijden.

Jij denkt dat dat eerder niet het geval was?:roflol:

"Wat mij het meest tegenstaat, is dat updates automatisch geïnstalleerd worden."

Is dat nieuw in Win10? Want dit had ik in Win7 altijd uitstaan.

Jij denkt dat dat eerder niet het geval was?:roflol:

Dat denk ik in ieder geval niet nee. Verwijder al jaren updates uit de lijst nadat ik via google problemen tegenkom, zijn er genoeg die zo'n beetje elke maand opnieuw aangeboden worden maar ik blijf ze gewoon weigeren. Zijn ook meestal opvallende updates met of een opvallende omschrijving of niet standaard aangevinkt maar toch in de lijst met belangrijke updates. Dit soort updates google ik altijd voordat ik ze überhaupt installeer. Voor de duidelijkheid, ik draai geen originele windows. Is daarom nogal belangrijk dat ik weet wat ik installeer omdat ik geen zin heb elke keer opnieuw te moeten activeren. Win10 sla ik voor alsnog dus maar lekker over.

lol het maakt niet uit of je een illegale windows draait, ik draaoi ook altijd illegaal ,maar je kan nu gewoon updaten naar win10 wat microsoft gewoon goed vind:P

download duurt wel erg lang

denk dat mijn laptop sloom gaat worden van windows 10 (heb nu 7 en dat gaat al niet zo soepel meer) teveel zooi erop

mooi tijd voor een fresh install dan :D

ik denk dat windows 10 niet zwaarder zal zijn, laptops enzo zijn juist de laatste tijd niet meer echt krachtiger geworden

lol het maakt niet uit of je een illegale windows draait, ik draaoi ook altijd illegaal ,maar je kan nu gewoon updaten naar win10 wat microsoft gewoon goed vind:P

Dat had ik al begrepen maar geen invloed hebben op installeren van updates is voor mij direct een no go.

10 lijkt een mooi cijfer om er een eind aan te maken voor MS.

Krijg de foutmelding "Something happened" :rolleyes:

het is weer als vanouds :rolleyes:

Die link had ik toen straks al gepost:p

Ze zijn van plan om 10 gewoon telkens van updates te voorzien en niet een heel nieuw os uittebrengen.

Probleemloos geïnstalleerd ook al werd wel mijn Norton suite gekilld omdat deze niet compatible is met Windows 10.

Ga het op mijn laptop installeren waar 2 weken geleden Win7 nog op geïnstalleerd werd, dus als het kapot is, dan installeer ik gewoon Win7 terug.

Kan de update nog niet binnenhalen blijkbaar...

denk dat ik er nog even mee wacht

veel gezeik met die automatische xbox compatibility die vsync forced en fps capped

no thanks jeffrey

Voor de mensen waarbij de beeldschermresolutie niet meer goed is na het opstarten.
Had ik vanochtend namelijk last van.
Configuratiescherm --> Apparatenbeheer --> Beeldschermadapter updaten

Ik wacht nog steeds op een melding van de ''get windows 10'' app. :(

Terug
Naar boven