- Waardering
- 1.446
- Lengte
- 1m89
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
op www.tones.be staat ook een linkje naar waar je de iso op een usb stick kunt laten zetten zodat je een bootable usb hebt vanwaar je kunt opstarten en windows 10 installeren.
Ik ga dit deze avond of morgen eens uitproberen.
Ik gebruik altijd Rufus en dat heeft tot nu toe altijd vlekkeloos gewerkt.
Misschien staat er al wel een windows icoontje rechtsonder op je bureaublad, waarmee je kunt upgraden?ik wacht ook nog steeds tot ik em kan downloaden, terwijl ik wel gereserveerd heb.

Je win7 code werkt ook niet voor win10. Je moet eerst updaten naar win 10 en dan je nieuwe win10 key uitlezen.
Sommige zeggen ook dat als je pc eenmaal win10 er op had dat hij herkend word en automatisch activeerd, maar klinkt niet als iets waar ik op wil vertrouwen.
en anders ga ik morgen even langs de winkel waar ik de laptop gekocht heb... moeten zij het maar fixen
windows 7 home premium terug geinstalleerd en online geactiveerd
man man man
Misschien staat er al wel een windows icoontje rechtsonder op je bureaublad, waarmee je kunt upgraden?

Wanneer ik google chrome opstart en aanklik dat ik chrome als standaardbrowser wil gebruiken, moet ik dit naderhand zelf in een menu regelen ipv dat ie dat gewoon direct doet zoals de button "gebruik als standaard browser" voor bedoelt is. Ik kan dit alleen zo even snel niet vinden in dat menu, hoe stel ik chrome als standaardbrowser in?
heb me er niet echt in verdiept, dus sorry als ik iets stoms vraag, heb het druk![]()