- Waardering
- 5.132
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 11%
Ik wacht nog steeds op een melding van de ''get windows 10'' app.![]()
waarom?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik wacht nog steeds op een melding van de ''get windows 10'' app.![]()
.Windows 8.x and Windows 10 Pre-installed: You can download and use media from this site on your device and it will install correctly. In most cases you will not be asked for a product key during installation, the product key is included on the motherboard. However, after installation, the device will NOT contain the specialized drivers and software that came pre-installed from your manufacturer. *If you are prompted for a product key during installation, refer to How do I find my Windows product key? question above.
Windows 7 Pre-installed: We strongly recommend you contact the device manufacturer for support.
Voor diegenen die het icoontje niet kregen, maar toch willen upgraden:
Open commandprompt (zoek CMD) en typ dan dit: wuauclt.exe/updatenow
Veel succes iedereen.
Oke, heb nu windows 10 geinstalleerd maar mijn bureaublad ziet er zo vaag en groot uit.
Kan geen enkele Nvidia driver erop installeren ook niet die van windows 10 beta driver..
Weet iemand een oplossing?
Weet je zeker dat je een Nvidia kaart hebt dan? Er is gister nog een nieuwe driver uitgekomen in ieder geval (353.6), heb je die al geprobeerd?
Welke kaart, welk merk?
Oke, heb nu windows 10 geinstalleerd maar mijn bureaublad ziet er zo vaag en groot uit. Kan geen enkele Nvidia driver erop installeren ook niet die van windows 10 beta driver.. Weet iemand een oplossing?