Fitness Seller

Alles wat je kwijt wil over Windows 10

Omdat via de andere methode met de ''tool'', ik bang ben voor driver problemen etc. aangezien ik op een tablet zit.

---------- Toegevoegd om 13:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:34 ----------

Windows 8.x and Windows 10 Pre-installed: You can download and use media from this site on your device and it will install correctly. In most cases you will not be asked for a product key during installation, the product key is included on the motherboard. However, after installation, the device will NOT contain the specialized drivers and software that came pre-installed from your manufacturer. *If you are prompted for a product key during installation, refer to How do I find my Windows product key? question above.

Windows 7 Pre-installed: We strongly recommend you contact the device manufacturer for support.
.

Voor diegenen die het icoontje niet kregen, maar toch willen upgraden:

Open commandprompt (zoek CMD) en typ dan dit: wuauclt.exe/updatenow

Veel succes iedereen ;).

Ik had de melding maar nog niet gereserveerd. Nu is de melding weg maar wel te vinden via windows update. Alleen als ik daar wil reserveren gebeurt er niets. Lekker begin Microsoft.

Ik kan het wel via EricR's methode doen maar ik wil nog niet meteen upgraden dus ik wacht het eerst wel een weekje af.

• Topic Starter Topic Starter
hoe kan ik die hap activeren ? heb geen key. Kms activator werkt niet

Vage zooi..

Ik heb de Engelstalige versie van Windows 8.1, ik installeer de Engelstalige MediaCreationTool. Na het downloaden van Windows 10 schakelt ie opeens over naar Nederlands ??? Kan dat nergens wijzigen.

qpgihe.png

ik wacht ook nog steeds tot ik em kan downloaden, terwijl ik wel gereserveerd heb.

Zie mijn post van een paar uur terug Realist :)

Oke, heb nu windows 10 geinstalleerd maar mijn bureaublad ziet er zo vaag en groot uit.
Kan geen enkele Nvidia driver erop installeren ook niet die van windows 10 beta driver..

Weet iemand een oplossing?

Oke, heb nu windows 10 geinstalleerd maar mijn bureaublad ziet er zo vaag en groot uit.
Kan geen enkele Nvidia driver erop installeren ook niet die van windows 10 beta driver..

Weet iemand een oplossing?

Weet je zeker dat je een Nvidia kaart hebt dan? Er is gister nog een nieuwe driver uitgekomen in ieder geval (353.6), heb je die al geprobeerd?

Zojuist ook een gecrackte win 7 ultimate geupdate naar 10pro. Lijkt gevalideerd te zijn, als hij na een paar dagen nog geactiveerd is, nog maar wat 10 pro keys activeren voor mezelf.

Heb em uiteindelijk toch via de tool geinstalleerd, alles lijkt prima te werken.
Ga nu een verse install erop zetten, zodat ie mooi schoon is.

Heb em. Zie tot nu toe nog niet echt bijzonderheden.

Oke, heb nu windows 10 geinstalleerd maar mijn bureaublad ziet er zo vaag en groot uit. Kan geen enkele Nvidia driver erop installeren ook niet die van windows 10 beta driver.. Weet iemand een oplossing?

Beeldschermadapter updaten? Ik had juist het omgekeerde bij mij werd het beeld klein.

Terug
Naar boven