MuscleMeat

Allochtonen plegen meer misdrijven

Brutez zei:
Geen verrassing maar wel nieuws. Als je vroeger naar opsporing verzocht keek, waar 90% van de daders licht getint waren, en je zei dat dan was het discriminatie. Nu staat het eindelijk open en bloot op teletekst.
Compleet mee eens :)

Brutez zei:
Geen verrassing maar wel nieuws. Als je vroeger naar opsporing verzocht keek, waar 90% van de daders licht getint waren, en je zei dat dan was het discriminatie. Nu staat het eindelijk open en bloot op teletekst.

Maar d'r zijn wel es vaker onderzoeken naar gedaan, ik weet bijna zeker dat er vorig jaar net zoiets werd gepubliceerd, misschien wat lagere getalletjes, maar het kwam op hetzelfde neer.

Toch altijd grappig dat de politiek zo opmerkelijk en doortastend is.

Echt, ik kan er alleen nog maar om lachen.

Misschien dat ze over een jaar of tien eens over maatregelen gaan nadenken

:roflol:

Tegen dat ze er iets aan gaan doen, hebben we geen koning of koningin meer. Dan is het nen emir of ne sultan die hier regeert...
Wij gaan de vreemdelingen worden in ons eigen land...

Weet je dit soort onderzoekjes zij leuk en aardig ook al valt er te twisten over de opzet en interpretatie van de resultaten, maar wanneer gaat er daadwerkelijk iets tegen ondernomen worden? Ik hoor dit gezeik van onze rechtse kameraden nu al jaren aan, maar ook zij doen er geen fl**ker aan.

Niet dat ik geloof in zo'n harde aanpak als velen hier, maar "allochtonen" zitten ook niet te springen om de huidige ellendige situatie waarin ze verkeren wat uiteindelijk alleen maar leidt tot meer criminaliteit die vooral gekenmerkt wordt door overlast. Laten we eerlijk zijn, een gebrek aan moreel besef tussen goed en slecht komt niet alleen bij de lagere klassen voor, maar ook bij mensen uit de betere milieus. Alleen heeft niemand direct last van mensen die miljoenen stelen van de maatschappij. Nee, Ali met lange vingers en een grote bek die is de oorzaak van alle ellende. Aannemers die de maatschappij voor miljarden benadelen daar hoor je Wilders niet over.

N.a.v. dit onderzoek komt er een werkgroep die gaat onderzoeken wat er tegen gedaan kan worden. Dus over een jaar of 2 horen we er weer iets van. Zo gaat het altijd :(

pat21 zei:
N.a.v. dit onderzoek komt er een werkgroep die gaat onderzoeken wat er tegen gedaan kan worden. Dus over een jaar of 2 horen we er weer iets van. Zo gaat het altijd :(

:roflol:

..en weet je wat die shit allemaal wel niet kost?

Veel te veel bro..... veel te veel

Dat ze het uit hun linkse strot hebben kunnen krijgen bij het NOS. Wat hebben we als brave rechtse burger hier lang op moeten wachten zeg... Wat een genot om nu eindelijk gelijk te krijgen voor datgeen we al jaren roepen (en voor gedemoniseerd worden door de linkse 'vrinden').

Het probleem is veel groter dan ons wordt voorgehouden:

Stel, 1 op de 1000 inwoners van Nederland is crimineel, dat betekent dat we 16.000 criminelen hebben.

Per jaar, volgens de laatste cijfers, worden zo'n 5 miljoen delicten gepleegd, die gemeld zijn (blijven natuurlijk nog de niet gemelde delicten over, maar ach wie telt dan nog?)

Dat betekent dus dat elke crimineel 5.000.000 / 16.000 = 312.5 delicten pleegt :eek:. Bekijk je het reeel, dan is het percentage criminelen per 1000 inwoners dus vele malen hoger dan we dachten.

Er zijn op dit moment, volgens de laatste cijfers, zo'n 3,5 miljoen allochtonen in Nederland, die volgens dit gemelde bericht gemiddeld 3x crimineler zijn dan Autochtonen. (75% van de delicten zou dus door allochtonen worden gepleegd)

Oke,

75% van 5 miljoen = 3.750.000 delicten worden door allochtonen gepleegd.

relatief gezien pleegt dus elke allochtoon per jaar een misdrijf (generaliseren ten top! is niet zo bedoeld, maar geeft wel een reeel beeld) en hebben we dus 100% criminelen op allochtone inwoners.

Van de 13 miljoen resterende Nederlanders blijft over 1.250.000 misdrijven, wat neer komt op zo'n 10% criminelen. Oftewel, op de 100 inwoners zijn er 10 crimineel. Wat natuurlijk niet minder erg en evengoed bestreden moet worden. Maar een beduidend minder aantal.

Zou je de percentages gelijk trekken, waarbij dus allochtonen even crimineel zijn als autochtonen, dan komen we op:

10% van 3.5 milj. = 350.000 --> 3.750.000 delichten, maakt per allochtoon 1000 delicten op jaarbasis, allememachies adriaantjuh, dat kan je niet aan de binnenkant van je ogen bekijken...

10% van 13 milj. = 1.300.000 --> 1.250.000 delicten, maarkt per jaar wel 1 heel delict
per autochtone crimineel.

En ons kabinet maar aanmoedigen om meer allochtonen aan te trekken om de vergrijzing te kunnen betalen. Ik denk dat we naast de vergrijzing ook voldoende kosten hebben aan deze geimporteerd 'last'. Nog meer binnen halen? Nee, zorg eerst maar eens voor vermindering van de huidige ballast, voordat we ook maar 1 stap verder zetten.

Vandale web geeft hier een mooi voorbeeld van:

pa·ra·siet (de ~ (m.), ~en)
1 iem. die ten koste van anderen leeft => klaploper
2 dier of plant, levend op of in en zich voedend ten koste van andere wezens

Jordees zei:
75% van 5 miljoen = 3.750.000 delicten worden door allochtonen gepleegd.

relatief gezien pleegt dus elke allochtoon per jaar een misdrijf (generaliseren ten top! is niet zo bedoeld, maar geeft wel een reeel beeld) en hebben we dus 100% criminelen op allochtone inwoners.

hier gaat het betoog scheef...het geeft alleen aan dat er ongeveer net zo veel delicten zijn als allochtonen maar niet dat iedere allochtoon een delict heeft gepleegd - ook niet relatief

mja.. ze hebben het hier wederom om verdachten. Als je verdachte bent, ben je nog niet schuldig. Maar, dat allochtonen 4x vaker een misdrijf plegen... dat was denk ik al wel bekend :D

edit:
daarnaast nog het feit, dat het hier om personen gaan die VAKER in aanraking zijn geweest... dus als ze 1x een misdrijf plegen, dat ze dan in de herhaling vallen. Maar zoals ik net al zei, dit is al algemeen bekend toch, jongs?

Laatst bewerkt:
Rhinemann zei:
hier gaat het betoog scheef...het geeft alleen aan dat er ongeveer net zo veel delicten zijn als allochtonen maar niet dat iedere allochtoon een delict heeft gepleegd - ook niet relatief

Je hebt gelijk, maar ik gaf het aan als een mogelijkheid, waarbij ik dus generaliseer (zoals ook tussen haakjes beschreven is). Het is dus niet generaliserend bedoeld.

Agent%20schiet%20Marokkaan%20dood-450.gif

Ik illustreer deze thread alleen maar jongens let maar niet op mij.

Laatst bewerkt:
Lekker creatief met cijfers Jordees, alleen klopt er geen ruk van. Weet niet waar je cijfers vandaan komen, maar in ieder geval niet van het CBS.

Het totaal aantal geregistreerde misdrijven per jaar is over 2003 : 10.456 per 100.000 inwoners. Uitgaande van een bevolking van 16.193.000 personen betekent dat dus 1,69 miljoen delicten per jaar. Een wezenlijk verschil al.

Verder ga je uit van 3,5 miljoen allochtonen, terwijl het aantal 3 miljoen is. Maar dat is voor de helft opgebouwd uit Westerse allochtonen die veel minder criminaliteit plegen en dus niet dienen meegerekend te worden.

De rest van je berekeningen zijn over the top, hoe je ook wilt voorstellen. Meeste criminelen zijn veelplegers en ook al zitten er dan onder die niet Westerse allochtonen meer criminelen, dat betekent niet dat alle allochtonen verantwoordelijk zijn voor die gepleegde delicten.

Nou, hier sta ik wel van te kijken... :rolleyes:

en wat gaan ze er nu aan doen?

Frenkpie zei:
en wat gaan ze er nu aan doen?
Misschien meer allochtonen binnenlaten, dan daalt misschien het % criminelen onder allochtonen met wat geluk, tja van deze regering kan je alles verwachten haha :)

De buitenlanders hebben het ook altijd gedaan he.

Terug
Naar boven