AndroidHealthClinic

Allochtonen plegen meer misdrijven

Big_T zei:
Misschien meer allochtonen binnenlaten, dan daalt misschien het % criminelen onder allochtonen met wat geluk, tja van deze regering kan je alles verwachten haha :)

Dit is echt diep triest. Ik heb nog een leuk logo voor dbb.com

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Veel plezier met deze onzin, mij zie je hier niet meer.

axestream zei:

huh? omdat ik de regering als overdreven links bestempel, omdat ik vind dat ze een verkeerde aanpak hebben voor de huidige problemen, is plots heel dbb een extreem rechtse organisatie? Wat een misinterpretatie van mijn post vriend, misschien nog eens goed lezen wat er staat?

axestream zei:

eh?? ik mis hier iets geloof ik :scratch:

Axestream vat het allemaal een beetje persoonlijk op. Moet hij niet doen. :)

Om DBB te linken aan Stormfront gaat wel erg ver. T maakte een grapje, that's all.

Idd was een grapje, over de regering, meer niet. :)

Allochtonen plegen meer misdrijven...

Als ik de kraan opendraai komt er water uit...

EricR zei:
Lekker creatief met cijfers Jordees, alleen klopt er geen ruk van. Weet niet waar je cijfers vandaan komen, maar in ieder geval niet van het CBS.

Het totaal aantal geregistreerde misdrijven per jaar is over 2003 : 10.456 per 100.000 inwoners. Uitgaande van een bevolking van 16.193.000 personen betekent dat dus 1,69 miljoen delicten per jaar. Een wezenlijk verschil al.

Verder ga je uit van 3,5 miljoen allochtonen, terwijl het aantal 3 miljoen is. Maar dat is voor de helft opgebouwd uit Westerse allochtonen die veel minder criminaliteit plegen en dus niet dienen meegerekend te worden.

De rest van je berekeningen zijn over the top, hoe je ook wilt voorstellen. Meeste criminelen zijn veelplegers en ook al zitten er dan onder die niet Westerse allochtonen meer criminelen, dat betekent niet dat alle allochtonen verantwoordelijk zijn voor die gepleegde delicten.

Oh, dat betekent dus dat even zien...

helft minder delicten over minder allochtonen... even denken, sorry, je hebt gelijk... maar 60% van alle allochtonen crimineel is? Er weer vanuitgaande dat we het aantal delicten door het aantal inwoners delen.

Kom op zeg, alsof dat het minder erg maakt.

ik zou zeggen tis tijd voor lijfstraffen!!!

MrJ zei:
Axestream vat het allemaal een beetje persoonlijk op. Moet hij niet doen. :)

Om DBB te linken aan Stormfront gaat wel erg ver. T maakte een grapje, that's all.

Doet me denken aan de linkse doofpot van de afgelopen tientallen jaren. Ze gooien het altijd meteen op "racisme"

tja en autochtonen hebben kleine penissen, :who:

maar die kunnen er wel mee omgaan :rolleyes:

algemeen bekend natuurlijk nu moet er nog wat aan gedaan worden misschien lijfstraffen?! dat schrikt de mensen wel af. het hele rechtsysteem is hier gewoon k*t... er moeten gewoon zwaardere straffen komen!

kees1985 zei:
maar die kunnen er wel mee omgaan :rolleyes:

algemeen bekend natuurlijk nu moet er nog wat aan gedaan worden misschien lijfstraffen?! dat schrikt de mensen wel af. het hele rechtsysteem is hier gewoon k*t... er moeten gewoon zwaardere straffen komen!

Wat is er mis met het rechtssysteem? De rechters hebben alle vrijheid om mensen jaren zoniet levenslang op te sluiten voor geweldspleging. Ze doen het alleen niet omdat ze medelijden hebben met de daders.

Een aantal jaren geleden is er in de buurt van Brussel een Rijkswachter buiten dienst doodgeslagen door een Marrokaanse jongen van 14 of 15 jaar. Zonder enige aanleiding had die jongen een ijzeren staaf van de grond gepakt en die tegen die mens zijne kop gegooid. Op slag dood. Het gerecht beslist die jongen in een jeugdgevangenis te steken en heel Vlaams Marokko sta op straat te betogen da ze hem moeten vrijlaten.
De ouders van die jongen laten hem zeggen dat het hem spijt en da het ni de bedoeling was voor ne camera, en er wordt ni meer over gesproken?! Die jongen is vrij.

Wa is die rijkswachter zijn familie me ne sorry? Het minste da ze konden verwachten is dat de dader een straf krijgt, evenredig me zijn misdaad en zelfs da krijgen ze ni. Tekent daar beroep tegen aan en ge wordt uitgescheten voor racist.

Where is this world coming to? :mad:

sanniejj zei:
Wat is er mis met het rechtssysteem? De rechters hebben alle vrijheid om mensen jaren zoniet levenslang op te sluiten voor geweldspleging. Ze doen het alleen niet omdat ze medelijden hebben met de daders.

Het rechtssysteem moet gewoon radicaal aangepakt worden. Het is namelijk grotendeels samengesteld na de oorlog, toen er veel solidariteit en voldoende werk was. Criminelen waren toen slachtoffer van het kapitalisme en werden als slachtoffers gezien. Die houding heeft ons rechtssysteem nu nog.

Daders zijn daders en moeten gestraft worden, ongeacht jeugd/opvoeding of afkomst.

Een heel goed systeem zou zijn als burgers mogen aangeven hoeveel jaar een misdadiger moet krijgen. Hiervoor selecteer je 10 of 15 neutrale burgers en berekent het gemiddelde. Dat geeft je de dader.

100-37=63.

Reden waarom vroeger de achtergrond van iemand afkomst niet vermeld werd, moge nu wel duidelijk zijn.

Het enige waar ik over geschokt ben is dat die schijnheil van een Donner hierover verbaasd is. :rolleyes:

Ditweet iedereen die wel eens buiten komt toch al 20 jaar.

Jongens hou op met mensen in hokjes plaatsen.

Regering in Nederlands is overigens al rechts, moet die nog rechtser worden dan nu dan kom je bij de lijn van Wilders uit. Grenzen dicht voor alle niet Westere allochtonen de komende 5 jaar. Niet dat het veel inhoud overigens, de instroom is netto al nul of negatief.

EricR zei:
Grenzen dicht voor alle niet Westere allochtonen de komende 5 jaar. Niet dat het veel inhoud overigens, de instroom is netto al nul of negatief.

Nee. In 2003 nog een positief migratiesaldo van 19244 niet-westerse allochtonen. Westerse allochtonen hebben inderdaad wel een negatief saldo.

Terug
Naar boven