Fitness Seller

Allochtonen plegen meer misdrijven

Als er 4x zoveel misdaden door allachtonen worden gepleegd, hoe kan het dan dat 75+% allachtoon is in de bajes ? (althans, dat heb ik wel eens gehoord)

sanniejj zei:
Wat is er mis met het rechtssysteem? De rechters hebben alle vrijheid om mensen jaren zoniet levenslang op te sluiten voor geweldspleging. Ze doen het alleen niet omdat ze medelijden hebben met de daders.

levenslange opsluiting kan je in nederland pas krijgen wanneer je meerdere mensen heb vermoord hoor... de straffen moeten gewoon hoger worden je word tegenwoordiger zwaarder beboet als je te hard rijd dan wanneer je iets steelt.

het is de bedoeling dat de straffen de mensen afschrikken en in de niet westerse landen gebeurd dat ook als je daar iets steelt hakken ze gewoon je klauwen eraf en hier?!!....ja hier krijg je 45eu boete...wat is dat nou!?

er moeten gewoon veel zwaardere straffen komen!!!

Laatst bewerkt:
kees1985 zei:
er moeten gewoon veel zwaardere straffen komen!!!

Dat is waar. Ze lachen ons vierkant uit met onze prul straffen. Als schiet je 5 mensen neer op een publieke plaats.... Wat krijg je dan? 20 tot 25 jaar? en als je je goed gedraagd in de bak ben je op 15 jaar terug buiten. In Marokko enzo krijgen zware misdadigers 600 tot 700 jaar! Die sterven in gevangenschap en als hun straf om is worden de botten er pas uitgehaald!

Deze cijfers verbaasd natuurlijk niemand maar dat is niet eens iets waar ik me druk om maak.

Wat mij irriteert is dat onze regering zo gek is om iedereen die hier het land binnen komt een uikering te geven en dat de ouderen (de mensen die ons land hebben groot gemaakt)
maar 1x in de 2 weken worden gewassen en bijna geen verzorging krijgen omdat daar zogenaamd geen geld voor is. :mad:

Dit is dus iets wat ik niet begrijp ??? ??? ???

Laatst bewerkt:
dit wordt weer een "hoe kan ik het beste botvieren op een allochtoon?" topic.
zelfde posts als in alle andere botvier topics. Zelfde feiten, zelfde onzin en het blijft bij onderhandelen. Als nederlanders zo'n grote bek hebben, laat ze dan in actie komen. Dat kan ik meer waarderen dan zielig als een so called gangster achter je pc'tje groot gaan doen wat je allemaal wel niet met een criminele allochtoon moet gaan doen, en hoe de straffen hier in nederland zijn. Kom op, dat weten we onderhand toch wel.

Ik geloof dat er geen behoefte is naar extreem rechts, als dat wel zo was dan zouden we nu met een extreem rechtse regering te maken hebben. Dit is dus niet het geval. Het is makkelijk om te zeggen wat een crimineel fout doet(kroeg praatjes), maar daar hebben we een rechtsysteem voor(die er toch nog voor zorgt dat criminelen opde een of andere manier gestraft worden). Je kan beter oordelen op een persoon. Als je ziet dat iemand al 4x in zijn oude gewoontes vervalt, dan weet je toch dat er wat mis is met die persoon en niet zijn afkomst.. ik las trouwens nog iemand iets posten er stond dit:
"Een koe is een dier, maar een dier is geen koe", mooi gezegd daar zocht ik al een heletijd naar :D

Wat mij irriteert is dat onze regering zo gek is om iedereen die hier het land binnen komt een uikering te geven en dat de ouderen (de mensen die ons land hebben groot gemaakt)
maar 1x in de 2 weken worden gewassen en bijna geen verzorging krijgen omdat daar zogenaamd geen geld voor is.

Ik vind het zelf ook niet echt kloppen maar ja als je naar buitenland kijkt in Spanje is het normaal dat de familie in verzorgingstehuizen hun moeder vader tante of oom wast en te eten geeft.
In Frankrijk is het de gewoonten dat je naar apotheker gaat in plaats van de huisarts, want die hebben ze bijna niet en als je een dokter wilt komt die naar je huis en dan wordt het een dure grap.

Het andere is, als je veel blauw wilt op straat zal er op iets moeten worden bezuinigd.

Het leven is hard maar dat is Silva ook.

Terug
Naar boven