Fitness Seller

Als je dit filmpje ziet. Wat denk je dan?

Peiling Peiling Wat denk je

• Totaal stemmers
    68
36k3de.jpg

created 5 months and 3 weeks ago, jij bent dus nog een half jaar later

Laatst bewerkt:
Accept da poopoo!

Hahahahaha ik wordt gewoon agressief als ik er naar kijk.

Ik ben geen homo-pro activist ofzo, maar hoe deze man ze neerzet... :roflol:

We moeten ff wat plaatjes van vieze n*gers die elkaars poep eten etc pakken, en dan een reading houden dat we geen n*gers in Amerika willen omdat ze dat soort dingen doen!

Poopoo is a funny word hahaha :p

Ik heb nog beelden op mijn netvlies staan, die poepetende, vuistnkende heterostellen bestaan ook. Brrr

Ja heb je dat irl in je directe omgeving mogen aanschouwen?

Kom nou, als je dit soort dingen wilt zien moet je er specifiek naar zoeken.
Of het nou real live of internetz is.

Wat ik probeer te zeggen is dat meneer in het filmpje een echte liefhebber is van het aller ruigste en goorste werk.
Dat kan je zien aan hoe gepassioneerd en gedetailleerd hij het allemaal vertelt.

Afschieten dus deze mafkees.

Op de middelbare school tovert iemand nog wel is zon vreemde site op je scherm. Dan valt dit nog mee.
En idd, zoals hij dat verteld heeft ie er wel heel aandachtig naar gekeken. t voorvocht droop vast zn pik al uit toen hij het 'ijsje' ging likken.

What a r*tard

i could fap to this

Hahahahaha ik wordt gewoon agressief als ik er naar kijk.

Ik ben geen homo-pro activist ofzo, maar hoe deze man ze neerzet... :roflol:

We moeten ff wat plaatjes van vieze n*gers die elkaars poep eten etc pakken, en dan een reading houden dat we geen n*gers in Amerika willen omdat ze dat soort dingen doen!

Noemen ze een strawman.

Komt regelmatig voor in politiek/religie/whatever. Je valt een perserve vermorming(strooien pop van een mens, vandaar de naam) aan die je zelf gemaakt hebt van iets ipv het principe zelf.

Het is zielig dat niemand in het publiek het iq/reasoning heeft om te zeggen dat dit niet klopt. Want alle aanwezigen doen net of ze nog nooit een homo gezien hebben, mathematisch vrijwel onmogelijk.

Vind het al goed dat je dit doorziet.

Laatst bewerkt:
wou eerst zeggen: "hij vertelDDDDDD de waarheid", maar toen ik die spelfout zag toch maar voor: "haha funny" gegaan

Terug
Naar boven