Marky
Monstrous Giant
- Waardering
- 333
Begint je bloed dan te koken?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb als kind een keertje 10 ml water in mn arm geinjecteerd, gewoon kraanwater..
Gewoon zonder reden, ik zag een naald liggen en dacht: "wooo ik kan mezelf injecteren ermee!". Ik weet geeneens waarvoor die naald was..ik denk voor anti wormenkuur of antibiotica voor paarden ofzo.
Maar ik heb er geen last van gehad, denk ik.. Later, nu nog steeds, weet ik nog steeds niet waarom de **** ik dat heb gedaan en heb er spijt van ondanks dat ik er geen zichtbare last van heb gehad.
Ik was denk ik 7-9, ik heb best wel veel geluk met het injecteren gehad want een paar jaar later hoorde ik dat je aan lucht injecteren doodgaat..
Dus ja, redelijk succesvol.
Ik hield em gewoon onder de kraan, trok dat dingetje naar achter en er liep moeizaam water in. Toen prikte ik em gewoon in m'n arm, met geluk waarschijnlijk in m'n spier, en drukte ik dat dingetje naar beneden. Het deed overigens nog wel een week pijn en ik had ook een grote blauwe plek. M'n ouders weten nog steeds niet dat ik dat heb gedaan.
Natural born juicer, imo.