XXL Nutrition

Als je steriel water injecteerd

GHB alert!

medicijnen injecteren ze ook regelmatig met steriel water

Ik heb als kind een keertje 10 ml water in mn arm geinjecteerd, gewoon kraanwater..
Gewoon zonder reden, ik zag een naald liggen en dacht: "wooo ik kan mezelf injecteren ermee!". Ik weet geeneens waarvoor die naald was..ik denk voor anti wormenkuur of antibiotica voor paarden ofzo.

Maar ik heb er geen last van gehad, denk ik.. Later, nu nog steeds, weet ik nog steeds niet waarom de **** ik dat heb gedaan en heb er spijt van ondanks dat ik er geen zichtbare last van heb gehad.

• Topic Starter Topic Starter
En als kind wist jij hem tot in de puntjes klaar te krijgen (excl. bellen) om een succesvol shot in je arm te bewerkstelligen? :D

Ik was denk ik 7-9, ik heb best wel veel geluk met het injecteren gehad want een paar jaar later hoorde ik dat je aan lucht injecteren doodgaat..
Dus ja, redelijk succesvol.

Ik hield em gewoon onder de kraan, trok dat dingetje naar achter en er liep moeizaam water in. Toen prikte ik em gewoon in m'n arm, met geluk waarschijnlijk in m'n spier, en drukte ik dat dingetje naar beneden. Het deed overigens nog wel een week pijn en ik had ook een grote blauwe plek. M'n ouders weten nog steeds niet dat ik dat heb gedaan.

Natural born juicer, imo.

kan geen kwaad. ( @ topicstarter)

whahaha waarom zou je dat doen Marky rare dingen doe je trouwens tegenwoordig???

dan word je misschien wel buf, probeer het anders eens een paar weken :D

Mag je natuurlijk niet te veel doen, want dan verstoor je de zoutconcentratie in het bloed.

Ik heb als kind een keertje 10 ml water in mn arm geinjecteerd, gewoon kraanwater..
Gewoon zonder reden, ik zag een naald liggen en dacht: "wooo ik kan mezelf injecteren ermee!". Ik weet geeneens waarvoor die naald was..ik denk voor anti wormenkuur of antibiotica voor paarden ofzo.

Maar ik heb er geen last van gehad, denk ik.. Later, nu nog steeds, weet ik nog steeds niet waarom de **** ik dat heb gedaan en heb er spijt van ondanks dat ik er geen zichtbare last van heb gehad.

OK ''mr Bullshit'' haha.

ghb niet goed genoeg? nu wil je aan de hardere sjit? H2O :cool:

Wat ben je grappig jonko

Ik was denk ik 7-9, ik heb best wel veel geluk met het injecteren gehad want een paar jaar later hoorde ik dat je aan lucht injecteren doodgaat..
Dus ja, redelijk succesvol.

Ik hield em gewoon onder de kraan, trok dat dingetje naar achter en er liep moeizaam water in. Toen prikte ik em gewoon in m'n arm, met geluk waarschijnlijk in m'n spier, en drukte ik dat dingetje naar beneden. Het deed overigens nog wel een week pijn en ik had ook een grote blauwe plek. M'n ouders weten nog steeds niet dat ik dat heb gedaan.

Natural born juicer, imo.

Valt wel mee hoor. Het klopt wel dat je daar dood aan kunt gaan, maar dan moet je behoorlijk wat lucht inspuiten. Dus om een paar belletjes hoef je je geen zorgen te maken

Terug
Naar boven