AndroidHealthClinic

Als je steriel water injecteerd

Ik heb als kind een keertje 10 ml water in mn arm geinjecteerd, gewoon kraanwater..
Gewoon zonder reden, ik zag een naald liggen en dacht: "wooo ik kan mezelf injecteren ermee!". Ik weet geeneens waarvoor die naald was..ik denk voor anti wormenkuur of antibiotica voor paarden ofzo.

Maar ik heb er geen last van gehad, denk ik.. Later, nu nog steeds, weet ik nog steeds niet waarom de **** ik dat heb gedaan en heb er spijt van ondanks dat ik er geen zichtbare last van heb gehad.

En als kind wist jij hem tot in de puntjes klaar te krijgen (excl. bellen) om een succesvol shot in je arm te bewerkstelligen? :D

Ik was denk ik 7-9, ik heb best wel veel geluk met het injecteren gehad want een paar jaar later hoorde ik dat je aan lucht injecteren doodgaat..
Dus ja, redelijk succesvol.

Ik hield em gewoon onder de kraan, trok dat dingetje naar achter en er liep moeizaam water in. Toen prikte ik em gewoon in m'n arm, met geluk waarschijnlijk in m'n spier, en drukte ik dat dingetje naar beneden. Het deed overigens nog wel een week pijn en ik had ook een grote blauwe plek. M'n ouders weten nog steeds niet dat ik dat heb gedaan.

Natural born juicer, imo.

OMG. :rolleyes: You freak!

ik geloof dat je 10cc lucht in 1 keer moet injecteren als je een redelijk grote kans op hartfalen wil hebben.

één ding is zeker, als je puur H20 drinkt, dat ontploft je inwendig.
Ons lichaamcellen zijn water met zouten gewend, als je dan puur water gaat drinken gaan je cellen erg veel van dat water beginnen opnemen om de zoutconcentratie in de cellen gelijk te stellen aan die buiten de cellen waardoor deze cellen zullen ontploffen

De natriumbalans wordt idd zwaar verstoord in je lichaam met dodelijk hersenoedeem ten gevolge. Was laatst toch nog een vrouw aan overleden? Had teveel water in zeer korte tijd gedronken.

Terug
Naar boven