MuscleMeat

Alsof je bekeerd wordt: kuurvoorstel van uw logger

Wat dacht je van

1-8 600 mg NPP (veel voordelen boven decanoate)
1-10 500 enantaat
9-12 50 mg winny p/d

4cc

Laatst bewerkt:
Zie je schroef zat wel juist met zijn gedachten !

maar ik zou STH pakken :D

Dat goochelen was algemeen gesteld en dus niet specifek op jou gericht.
Deca raadt ik nooit boven de 200-400 mg aan en dan alleen voor beginnende BB'ers of als icing on the cake in een bulkkuur. De bijwerkingen van testosteron kun je goed in de hand houden . Bij Deca heb echter additioneel progesteron vorming welke niet met anti-oestro's voorkomen kunnen worden.
En om nu weer hoge levels progesteron te gaan bestrijden wordt een beetje te veel van het goede.

Ik ken je kuurverleden/ervaringen niet en daarom kan ik niet zo uit de losse pols wat aanbevelen.

DBC01 zei:
Fijn en interessant Elmo! :)

Ik goochel btw niet met AAS, ik laat het bij slechts Deca/test/dbol en eindig met de korte ester van Win. Persoonlijk zou ik niet erg prettig zijn bij 600mg Deca dus breng maar een voorstel.

• Topic Starter Topic Starter
Eh NPP? Was dat? Ik heb vanmiddag nog een Nandrolone-soort besproken die wat korter werkt, wat vinden jullie daarvan?

Heeft voordelen aan het einde van de kuur omdat je eerder je nakuur kunt starten dus in theorie eerder clean bent. De sides/bijwerkingen blijven echter hetzelfde. Het is net als bij testosteron. De "verpakking" dus de esters bepalen de afgifte/release-tijdstip van de stof in je bloedbaan. Het verandert niks aan de werkzaamheid van de stof. Het is dus gewoon de Deca met een phenylpropianate ester (nandrolone phenylpriopionate) met een halfwaardetijd van 3 a 4 dagen.

DBC01 zei:
Eh NPP? Was dat? Ik heb vanmiddag nog een Nandrolone-soort besproken die wat korter werkt, wat vinden jullie daarvan?

Laatst bewerkt:
Elmo zei:
Heeft voordelen aan het einde van de kuur omdat je eerder je nakuur kunt srtarten dus in theorie eerder clean bent. De sides/bijwerkingen blijven echter hetzelfde. Het is net als bij testosteron. De "verpakking" dus de esters bepalen de afgifte/release-tijdstip van de stof in je bloedbaan. Het verandert niks aan de werkzaamheid van de stof. Het is dus gewoon de Deca met een phenylpropianate ester (nandrolone phenylpriopionate) met een halfwaardetijd van 3 a 4 dagen.

klopt ...maar ook sneller optimale bloedwaardes ..

4cc

NPP= Nandrolone Phenyl Proprionate, voor de meelezers! :D

Is dat het zelfde als die psycho-Deca?

Heren alstublieft even deze beantwoorden: Psychobolan=zelfde als NPP???

Let op of dit correct is:

Psychobolan is Nandrolone Undecanoate
Wat is de merknaam dan van Nandrolonphenylpropionate? (NPP)

Welke van de 2 is passend voor mij?

Laatst bewerkt:
DBC01 zei:
Wat is de merknaam dan van Nandrolonphenylpropionate? (NPP)

Durabolin. Komt doorgaans in 25 mg/ml en 50mg/ml.

Ik neem NPP in mn volgende kuur omdat ik hier veel hoor over een zeer lange herstelperiode van decanoate. Ik ben benieuwd of deze met een kortwerkend middel als NPP minder lang zal zijn.

DBC01 zei:
Ben het eens met Elmo dat dit weinig uitmaakt voor de werking. Als je 10 of 12 weken kuurt, neem dan gewoon langwerkend, stop desnoods wat vroeger met injecties als je nakuur snel na de kuur wil starten.

Ik hoorde vanmiddag weer hele goeie verhalen over Nadrolone Undecanoate, iemand ervaring mee?

DBC01 zei:
Ik hoorde vanmiddag weer hele goeie verhalen over Nadrolone Undecanoate, iemand ervaring mee?

Werkt geloof ik nog weer langer als decanoate.

Verder heb je nog nandrolone laurate, deze werkt n paar weken langer als gewone deca. Merknaam: Laurabolin.

Nee Nadrolone Undecanoate iets korter juist volgens mij.

En Laurabolin heb ik 2 keer gebruikt en dat zuigt.

Weeks 1-10 Deca 400mg
Weeks 1-10 Test enanth. 500mg
Weeks 1-3 Dbol 35mg/dag of weeks 2-4 35mg/dag
Weeks 9-13 Winstrol 50mg EOD

ha Dbc01, ik heb ongeveer deze kuur gedaan zoals jij hierboven hebt beschreven en ik moet zeggen dat het mij perfect is mee gevallen , ik heb een hoop kilo's aan overgehouden.
Het nadeel vind ik alleen dat je veel vocht vasthoud en dat je een plofkop krijgt.
Kijk maar ergens op dit forum staat nog ergens een kuur log van mij.

Greetz

CCNP da's de klassieke kuur die ik jaren terug heb gedaan en jah, je krijgt er een plofkop van, áls ik die al niet behoorlijk heb overgehouden van het kuren. Ik keek zojuist naar wat foto's van mezelf van '99, 2000 en 2001 en ik heb daar echt een smaller koppie.

Schroefje is ook al vierkant van die Deca maar een goeie massapakker in de winter heeft dat soort nadelen nou eenmaal...
Waar is de link van je log?

Undeconate is de langste ester maar scheelt bijna niks met deconate ( 1 a 2 dagen)
Nogmaals : de ester zegt niks over de werkzame stof! Het zegt veel meer over de inejectfrequentie die nodig is voor vlakke bloedspiegels.
Er is een theorie die zegt dat lange esters "anaboler" zijn in verband met de effectief langere beschikbaarheid van de AAS in je bloed. Ik zal daar wel eens een post over opzetten.

Greetz

DBC01 zei:
Nee Nadrolone Undecanoate iets korter juist volgens mij.

En Laurabolin heb ik 2 keer gebruikt en dat zuigt.

Elmo zei:
Undeconate is de langste ester maar scheelt bijna niks met deconate ( 1 a 2 dagen)
Nogmaals : de ester zegt niks over de werkzame stof! Het zegt veel meer over de inejectfrequentie die nodig is voor vlakke bloedspiegels.
Er is een theorie die zegt dat lange esters "anaboler" zijn in verband met de effectief langere beschikbaarheid van de AAS in je bloed. Ik zal daar wel eens een post over opzetten.

Greetz

Doe dat maar! :)

En wees eens lief en zet es een leuk voorbeeld voor mij neer.
Stats van mij: Veel gespoten, kan er goed tegen, immuun voor aas op langere tijd. Ga uw gang. :D

DBC01 zei:
Doe dat maar! :)

En wees eens lief en zet es een leuk voorbeeld voor mij neer.
Stats van mij: Veel gespoten, kan er goed tegen, immuun voor aas op langere tijd. Ga uw gang. :D
Het is wel leuk dat je om een goeie kuur vraagt maar wat wil je er aan uitgeven?????
Denk daar maar eerst eens aan en hoever wil je gaan.

Jeeeeeezus adrbeest, wat maakt het mij uit wat het kost en hoever ik wil gaan??? Als je dat niet weet, read my logs bro, ben ver genoeg gegaan om te weten dat ik vèr ga! :cool:

Terug
Naar boven