Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
DBC01 zei:Fijn en interessant Elmo!
Ik goochel btw niet met AAS, ik laat het bij slechts Deca/test/dbol en eindig met de korte ester van Win. Persoonlijk zou ik niet erg prettig zijn bij 600mg Deca dus breng maar een voorstel.
DBC01 zei:Eh NPP? Was dat? Ik heb vanmiddag nog een Nandrolone-soort besproken die wat korter werkt, wat vinden jullie daarvan?
Elmo zei:Heeft voordelen aan het einde van de kuur omdat je eerder je nakuur kunt srtarten dus in theorie eerder clean bent. De sides/bijwerkingen blijven echter hetzelfde. Het is net als bij testosteron. De "verpakking" dus de esters bepalen de afgifte/release-tijdstip van de stof in je bloedbaan. Het verandert niks aan de werkzaamheid van de stof. Het is dus gewoon de Deca met een phenylpropianate ester (nandrolone phenylpriopionate) met een halfwaardetijd van 3 a 4 dagen.
DBC01 zei:NPP= Nandrolone Phenyl Proprionate, voor de meelezers!
Is dat het zelfde als die psycho-Deca?
DBC01 zei:Wat is de merknaam dan van Nandrolonphenylpropionate? (NPP)
Ben het eens met Elmo dat dit weinig uitmaakt voor de werking. Als je 10 of 12 weken kuurt, neem dan gewoon langwerkend, stop desnoods wat vroeger met injecties als je nakuur snel na de kuur wil starten.DBC01 zei:Eh NPP? Was dat? Ik heb vanmiddag nog een Nandrolone-soort besproken die wat korter werkt, wat vinden jullie daarvan?
DBC01 zei:Ik hoorde vanmiddag weer hele goeie verhalen over Nadrolone Undecanoate, iemand ervaring mee?
DBC01 zei:Nee Nadrolone Undecanoate iets korter juist volgens mij.
En Laurabolin heb ik 2 keer gebruikt en dat zuigt.
Elmo zei:Undeconate is de langste ester maar scheelt bijna niks met deconate ( 1 a 2 dagen)
Nogmaals : de ester zegt niks over de werkzame stof! Het zegt veel meer over de inejectfrequentie die nodig is voor vlakke bloedspiegels.
Er is een theorie die zegt dat lange esters "anaboler" zijn in verband met de effectief langere beschikbaarheid van de AAS in je bloed. Ik zal daar wel eens een post over opzetten.
Greetz

Het is wel leuk dat je om een goeie kuur vraagt maar wat wil je er aan uitgevenDBC01 zei:Doe dat maar!
En wees eens lief en zet es een leuk voorbeeld voor mij neer.
Stats van mij: Veel gespoten, kan er goed tegen, immuun voor aas op langere tijd. Ga uw gang.![]()
??