MuscleMeat

Alsof je bekeerd wordt: kuurvoorstel van uw logger

DBC01 zei:
Jeeeeeezus adrbeest, wat maakt het mij uit wat het kost en hoever ik wil gaan??? Als je dat niet weet, read my logs bro, ben ver genoeg gegaan om te weten dat ik vèr ga! :cool:
Ja dat zeg jij ja sth igf insuline t3 as ????????
Misschien een week of 30 a 40 ??????????
Zeg het maar heb wel een leuke schema voor je.

• Topic Starter Topic Starter
LOL Adr, de ingredienten zijn al bekend, lees maar even terug! :D

DBC01 zei:
Nu even inhoudelijk op mijn idee ingaan aub? :rolleyes:

Gewoon doen DBC, je wil toch die magische 100 kg droog overschrijden?
Dan zul je ook een keer iets anders moeten proberen, als die laatste kuur niet gaf wat je verwachte.
In ieder geval zal je keuze de juiste zijn.

DBC01 zei:
Doe dat maar! :)

En wees eens lief en zet es een leuk voorbeeld voor mij neer.
Stats van mij: Veel gespoten, kan er goed tegen, immuun voor aas op langere tijd. Ga uw gang. :D
Deze 2 heb ik nog gevonden, was gemaakt voor maten en ze waren er zéér tevreden over. Ze hadden wel de versie met hoge dosis gedaan.

1.

Week 1-2 : 1000 mg test enth of cyp /wk
Week 3-12 : 500-750 mg test enth of cyp/6-7d
Week 1-12 : 400-500 mg deca /wk
Week 1-6 : 40-50 mg/dag D-bol
Week 7-14: 50-75 mg proviron /dag
Week 12-14: 50-100mg winny depot/dag
Week 5-14: 500-750 IU HCG / 5 dagen
Week 15-16 : 50 mg/dag Nolva of 150 mg/dag Clomid
Week 17-18 : 25 mg/dag Nolva of 100 mg/dag Clomid

2.

Week 1-2 : 1000 mg test enth of cyp /wk
Week 3-12 : 500-750 mg test enth of cyp/6-7d
Week 1-12 : 600-800 mg EQ /wk
Week 1-6 : 100-150 mg/dag Oxy
Week 7-14: 50-75 mg proviron /dag
Week 12-14: 50-100mg winny depot/dag
Week 5-14: 500-750 IU HCG / 5 dagen
Week 15-16 : 50 mg/dag Nolva of 150 mg/dag Clomid
Week 17-18 : 25 mg/dag Nolva of 100 mg/dag Clomid

Resulaten voor jongens zaten rond de +15 kg winst na de kuur
Er zijn er die frontloaden en orals combineren erover vinden maar ik ben het daarmee niet eens. De frontload van de test zorgt voor een snelle piek van test wat juist synergetisch werkt samen met de oxy of d-bol, dit geeft vooral in de eerste weken een dramatische massawinst.

Wil je echt het beest uithangen dan kan je hier de test nog vervangen met 1 op waterbasis voor meer agressie en snelle gewichttoename. Wat ook wel aardig zou zijn is rond de helft van de kuur beginnen met SLIN en tegen het einde aan beginnen met GH mogelijk als bridge voor een volgende cut-cycle. Maar dan wordt het al een kostelijke zaak.

Vind je de duur te lang ivbm je "immuum worden voor AAS", geen probleem, gewoon paar weken weglaten in 1-12...

En voor de newbies: dit is niet voor jullie!!!

Ieder zijn eigen mening Navy, als je goed gelezen had stelde ik SLIN voor vanaf week 6 wat dus wel de dbol/oxy stop opvangt en voor extra massa zorgt icm op dat moment volop werkende deca/test

De provi was overigens niet om een stop van dbol op te vangen, wel om oestrogenen op dat moment onder controle te houden en voor meer vrije testo te zorgen.
6 weken orals is geen probleem, een lever check in week 4-5 kan altijd als je zeker wil zijn. Maar het is de enige 17AA oral in de kuur, want winny injecteer je, dus zeker geen probleem.

Tren, heeft DBC al gezegd, geeft bij hem vooral hardheid, en dat was de reden dat hij het niet wilde gebruiken in een massa kuur, hence waarom ik een alternatief postte.

Persoonlijk houd ik niet van deca hoger dan 600 mg , onderzoek heeft uitgewezen dat deca contraproductief is vanaf 600-700 mg/week. Tren en winny samen in een massa cycle is als dbol en deca in een cut cycle. Maar goed in principe kan het.

Verder denk ik dat dbc hiermee wel 2 goede ideeën heeft van hoe het eruit kan zien.

Navy zei:
Slin is geen AAS. en zal dus niet zorgen voor de opvang van de Oxy.
Wie zegt dat je ineens iets moet opvangen omdat je stop met oxy. Je zit op test/deca dus je AR receptors vallen niet ineens zonder binding van AAS hoor. Het enige verschil is dat Oxy op dat moment niet meer goed werkt omdat je al veel vocht hebt gewonnen. Je AR receptors zijn op dat moment allemaal gebruikt, dus een andere AS toevoegen is zinloos, daarom stappen we over op het andere , meest anabole hormoon in het menselijk elichaam, namelijk insuline. De combi AAS /SLIN heeft zich genoeg bewezen bij de pro's.

Het gaat erom dat je de oxy het liefst opvangt met een ander sterk androgeen middel. Insuline zorgt alleen voor een beter transport en dus opname van de voeding (dit heeft even niets met je test spiegels te maken) .
Nogmaals, opvangen? Je gebruikt op dat moment 2 soorten (zeer anabole en androgene) aas en 1 anti E in mijn kuurvoorbeeld. Je test spiegels zijn hoog genoeg op 750mg test per week. Juist omdat slin zorgt voor een betere aanvoer van glucose en aminozuren naar spieren is het zo anabool icm AAS welke al de eiwitsynthese verhogen.

Trenbolone in combi met test en deca zal heus wel voor massa zorgen. Misschien in combi met test eq zal je idd wat harder worden. En van insuline zal waarschijnlijk toch je BF wel omhoog gaan mits je er een lichte dosis t3 bij neem.
Als je slin na de training neemt en juiste voeding kiest dan kan je vettoename beperken. Maak je de fout om bijvoorbeeld naar de Mc te gaan na een slin spuit, tja...
Persoonlijk ben ik voorstander van tren als mass AS maar zoals ik zei als de gebruiker dit uitdrukkelijk afwijst...

• Topic Starter Topic Starter
Pfff....

SLIN doe ik niet, GH nog even niet, en Tren laat ik even weg.

Ik wil een simpele Test/Deca/Dbol doen.

DBC01 zei:
Pfff....

SLIN doe ik niet, GH nog even niet, en Tren laat ik even weg.

Ik wil een simpele Test/Deca/Dbol doen.
Moet je nou voor zo'n kuurtje met JOU ervaring zo'n ophef maken.

Iedereen dacht dat je HEEL wat ging doen ahahahahahaahhah

Succes met je kuur.

Testo, deca, tren, stromba en igf....knallen maar! :p mmmmmm :D

Terug
Naar boven