MuscleMeat

Alternatief dutchpirate.blogspot.com?

el smurfo

Huge Freak
Waardering
481
Lengte
1m78
Massa
71kg
Vetpercentage
11%
Vroeger vond je op dutchpirate.blogspot.com altijd een overzicht van de recentste dvdrips of bluerayrips. Heel handige site maar helaas wordt die al sinds 19 januari niet meer geupdate. Bestaan er alternatieve blogs/websites?
Forums vind ik nogal onoverzichtelijk. Alles staat er 10 keer en er staan ook massa's TS of Cams bij.

Karma voor goede links!

Ik zoek liever eerst een film op waar ik benieuwt naar ben en ga dan gewoon zoeken. Op die manier kan je ook gewoon film blogs zoeken en dan als je iets tegen komt even de torrent zoeken. Als er een goede torrent bestaat vindt je die al na 5 minuten.

nfohump.com

kat.ph en dan browse :)

op piratebay.se heb je ook top100 lijsten en je kan bijv. films-hd selecteren en dan op seeders sorteren.. heel handig als je snel een torrent wil en zonder inspiratie zit.. ze zijn ook nog eens in no time binnen met duizenden seeds :D

ben ik ook pas een paar dagen geleden achtergekomen.. :p

Gebruik altijd piratebay.se of http://publichd.se werkt ook goed en is van dezelfde makers als piratebay.
Piratebay gewoon naar top 100 gaan en kan je alles vinden en heeft vaak veel seeders. Gebruik die het vaakst.

Succes ;)

pirateproxy.net - zoeken op YIFY, altijd goede kwaliteit en in x264 en 720 of 1080p

Itorrent.tv

Alleen rips in 720/1080p en goede kwaliteit.

Private trackers > public

Registration Closed.

zoals bij zoveel, dus je hebt daar geen zak aan

Terug
Naar boven