XXL Nutrition

Shocking News Binnenkort waarschijnlijk geen Youtube meer op DBB

Dan zet je toch gewoon een link ???:eek:
Triest hoe sommigen gewoon alles proberen om geld te kunnen verdienen

zijn echt lijers, grootste deel van dat geld zal ook wel in het management van buma blijven hangen.

Ze verzieken de wereld goed met hun idiote gedachtes.. ! LOSERS .. Zijn ze vroeger gepest ofzo door jongetjes die veelal gebruik maakten van het internet..? Snap die lui niet alsof die lui dat soort dingen niet doen.. Wat een losers zeg.. ****ing moraalridders.. had ik als gezegt LOSERS ?

---------- Toegevoegd om 00:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:39 ----------

LOSERS hoor

• Topic Starter Topic Starter
Ze verzieken de wereld goed met hun idiote gedachtes.. ! LOSERS .. Zijn ze vroeger gepest ofzo door jongetjes die veelal gebruik maakten van het internet..? Snap die lui niet alsof die lui dat soort dingen niet doen.. Wat een losers zeg.. ****ing moraalridders.. had ik als gezegt LOSERS ?

---------- Toegevoegd om 00:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:39 ----------

LOSERS hoor

Even toevoegen Europe vind Buma Losers :D

Wat ik helemaal irritant vind is dat als je een originele DVD koopt dat je dan soms een spotje krijgt met 'you wouldn't download a car' ' you wouldn't steal blabla' etc. Deze spotjes zijn vaak ook niet door te spoelen.

Ik KOOP die DVD, dan ben ik toch juist niet de doelgroep voor dat k*tspotje.

Wat ik helemaal irritant vind is dat als je een originele DVD koopt dat je dan soms een spotje krijgt met 'you wouldn't download a car' ' you wouldn't steal blabla' etc. Deze spotjes zijn vaak ook niet door te spoelen.

Dat komt omdat deze dvd's meestal geripped worden en dan op internet gezet;)

Dat komt omdat deze dvd's meestal geripped worden en dan op internet gezet;)

Vaak rippen ze alleen de film toch en niet het menu en de voorstukjes?
Ik vind het in ieder geval irritant als ik een film netjes in de winkel koop dat ik dan alsnog het gezeur moet aanhoren over downloaden :).

Embedding uitzetten is snel gefixed, maar wat een klootzakjes daar bij Buma.

I would if I could :cool:

^Ik wou het net zeggen. Als ik een auto kon downloaden had ik er morgen 20.

Dom vergelijk ook die auto. Inderdaad zou iedereen die downloaden als het toch gemakkelijk gaat zonder dat je risico loopt om gearresteerd te worden. Als ze willen dat hun muziek/video's niet gedownload worden dan moeten ze het ofwel beter beveiligen en pakkans verhogen ofwel internet afschaffen.

Maar veel artiesten vinden dat illegaal downloaden helemaal niet erg. Er was laatst een nieuwsbericht dat aantoonde dat dat illegaal downloaden de artiesten ook helpt omdat de muziek zo populairder gemaakt wordt. Dus de kans dat ze er meer door verdienen is groter dan de kans dat ze er minder door verdienen.

Dom vergelijk ook die auto. Inderdaad zou iedereen die downloaden als het toch gemakkelijk gaat zonder dat je risico loopt om gearresteerd te worden. Als ze willen dat hun muziek/video's niet gedownload worden dan moeten ze het ofwel beter beveiligen en pakkans verhogen ofwel internet afschaffen.

Maar veel artiesten vinden dat illegaal downloaden helemaal niet erg. Er was laatst een nieuwsbericht dat aantoonde dat dat illegaal downloaden de artiesten ook helpt omdat de muziek zo populairder gemaakt wordt. Dus de kans dat ze er meer door verdienen is groter dan de kans dat ze er minder door verdienen.

Precies wat ik al zei. Het hele kromme aan dit gebeuren met Brein en Bumra is dat er eigenlijk een gedoogbeleid gehanteerd wordt. Alle apparatuur wordt tegenwoordig gebouwd voor mp3. Wat verwachten ze dan dat mensen gaan doen? De mp3 spelers van tegenwoordig hebben zoveel gig geheugen dat wanneer je deze legaal wilt vullen het je vele tienduizenden euro's zal kosten.
Onmogelijk dus voor de gemiddelde persoon, dus waarom dan zoveel gig geheugen geven als we het niet kunnen vullen?

Pff, sabam wilde overlaatst een wet invoeren zodat bedrijven moeten betalen als ze de radio opzetten:rolleyes:
Proberen dus uit alles geld te slaan.

bedrijven moeten zowiezo al een bedrag per jaar betalen aan sena buma/stemra. en dan wordt het ook nog eens berekend per vierkante meter. bijv een bedrijf met een showroom betalen per m2 + nog voor de werknemers in de kantoren.

Prachtige wending. Het begin van het einde. Misschien dat we over 20 jaar liedjes niet eens meer mogen neurien op straat zonder auteursrechten te bezitten

Wat een onzin, dit is gewoon devolutie van het internet.

Zonder het internet zouden artiesten nooit zo'n groot publiek kunnen bereiken. Buma, Brein & co zijn een stel hypocrieten.

Edit:

En ondertussen is het nog steeds mogelijk om via een Google zoekopracht een directe link te vinden naar een torrent. Maar the almighty Google wordt niet bestempeld als de zogehete 'internet-criminelen', daar is Google veel te goed voor.

Laatst bewerkt:
Ik kijk uit naar de dag wanneer ze de BUMA en BREIN privé computers van de oprichters gaan onderzoeken op illegale content

Nog meer mensen die door dit topic alleen maar de Jeugd luisteren de hele dag :O ?

Terug
Naar boven