sic
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 15
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 92kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zat net even op die site van BREIN, kwam dit tegen:
http://www.anti-piracy.nl/meld_piraterij/meld_piraterij.asp
De NSB is er niks bij.![]()
Ze verzieken de wereld goed met hun idiote gedachtes.. ! LOSERS .. Zijn ze vroeger gepest ofzo door jongetjes die veelal gebruik maakten van het internet..? Snap die lui niet alsof die lui dat soort dingen niet doen.. Wat een losers zeg.. ****ing moraalridders.. had ik als gezegt LOSERS ?
---------- Toegevoegd om 00:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:39 ----------
LOSERS hoor

Wat ik helemaal irritant vind is dat als je een originele DVD koopt dat je dan soms een spotje krijgt met 'you wouldn't download a car' ' you wouldn't steal blabla' etc. Deze spotjes zijn vaak ook niet door te spoelen.
Ik KOOP die DVD, dan ben ik toch juist niet de doelgroep voor dat k*tspotje.

Dat komt omdat deze dvd's meestal geripped worden en dan op internet gezet![]()
.I would if I couldWat ik helemaal irritant vind is dat als je een originele DVD koopt dat je dan soms een spotje krijgt met 'you wouldn't download a car' ' you wouldn't steal blabla' etc. Deze spotjes zijn vaak ook niet door te spoelen.
Ik KOOP die DVD, dan ben ik toch juist niet de doelgroep voor dat k*tspotje.

Dom vergelijk ook die auto. Inderdaad zou iedereen die downloaden als het toch gemakkelijk gaat zonder dat je risico loopt om gearresteerd te worden. Als ze willen dat hun muziek/video's niet gedownload worden dan moeten ze het ofwel beter beveiligen en pakkans verhogen ofwel internet afschaffen.
Maar veel artiesten vinden dat illegaal downloaden helemaal niet erg. Er was laatst een nieuwsbericht dat aantoonde dat dat illegaal downloaden de artiesten ook helpt omdat de muziek zo populairder gemaakt wordt. Dus de kans dat ze er meer door verdienen is groter dan de kans dat ze er minder door verdienen.
Pff, sabam wilde overlaatst een wet invoeren zodat bedrijven moeten betalen als ze de radio opzetten
Proberen dus uit alles geld te slaan.