Fitness Seller

Altijd geslaagd

Op zich heeft hij natuurlijk een punt dat het van de zotte is hoeveel belasting je moet betalen in Nederland.

Ik begin wel steeds meer het idee te krijgen dat hij een troll is of dat die gewoon niet 100% is, want er komen echt steeds bizardere filmpjes. Van scheldende politieagenten tot filmpjes van zijn Dior schoenen
Begin je het eindelijk door te krijgen?

Ik begin wel steeds meer het idee te krijgen dat hij een troll is of dat die gewoon niet 100% is, want er komen echt steeds bizardere filmpjes. Van scheldende politieagenten tot filmpjes van zijn Dior schoenen

Beter zeg je niet tegen hem dat hij een vieze inteeltkop heeft want dan gaat hij je een vieze geerwilders racist noemen.

ik heb al genoeg belasting betaald, dus kan de belasting dienst mij nu helpen?

:roflol:

Ja dat ligt echt aan Nederland natuurlijk dat hij zijn zaakjes niet op orde heeft. Misschien wel een vette rekening nu maar dat kan snel anders zijn als hij zijn administratie verwaarloosd heeft.

Wat lul jij nou weer dan?

Als inwoner van Nederland wordt je aan alle kanten genaaid door de overheid en de belastingdienst
maar voor grote internationale bedrijven is nederland een belastingparadijs

hij is wel hard genaaid :roflol:

zo zie je maar hoe k*t nederland is :trollface:

Als hij zijn papieren niet in orde heeft is hij degene die zichzelf heeft genaaid.

Niemand vraagt hem om hier te blijven, fl**ker lekker op terug naar Erdohan in Turkije.

---------- Toegevoegd om 13:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:15 ----------

Als inwoner van Nederland wordt je aan alle kanten genaaid door de overheid en de belastingdienst

Je weet dat je jezelf nu tegenspreekt he? Grote internationale bedrijven zien het als een paradijs aan de ene kant en aan de andere kant zeg je dat ze genaaid worden... Makes no sense bruh

Als hij zijn papieren niet in orde heeft is hij degene die zichzelf heeft genaaid.

Niemand vraagt hem om hier te blijven, fl**ker lekker op terug naar Erdohan in Turkije.

---------- Toegevoegd om 13:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:15 ----------

Je weet dat je jezelf nu tegenspreekt he? Grote internationale bedrijven zien het als een paradijs aan de ene kant en aan de andere kant zeg je dat ze genaaid worden... Makes no sense bruh

Leer misschien lezen debiel

fl**ker op pannekoek, ga lekker naast die schreeuwturk staan hoe Nederland je naait. Misschien kunnen jullie samen terug naar Turkije.

Als inwoner wordt je niet echt genaaid door de belastingdienst alleen als je de regels niet kent en daarom dus niet navolgt. Volgens mij ziet ons kikkerlandje er aardig verzorgd uit, misschien is dat anders in jouw vogelaarswijkie maar over het algemeen ziet alles er knap uit en daar betalen we voor.
Heb jij je administratie niet in orde ben je gewoon de lul, niet mijn probleem.

Ik heb nooit problemen met de belastingdienst en krijg altijd een zakje geld terug van ze en als je ze opbelt en normaal aanspreekt zijn het je beste vrienden, maar ga ff lekker tijdje tegen ze schreeuwen en ze zullen je hetzelfde behandelen.

Misschien eerst ff beetje kennis hebben van de belasting en dan gaan lopen zeiken over hoeveel ze je schijnbaar wel niet naaien. dipshit

fl**ker op pannekoek, ga lekker naast die schreeuwturk staan hoe Nederland je naait. Misschien kunnen jullie samen terug naar Turkije.

Als inwoner wordt je niet echt genaaid door de belastingdienst alleen als je de regels niet kent en daarom dus niet navolgt. Volgens mij ziet ons kikkerlandje er aardig verzorgd uit, misschien is dat anders in jouw vogelaarswijkie maar over het algemeen ziet alles er knap uit en daar betalen we voor.
Heb jij je administratie niet in orde ben je gewoon de lul, niet mijn probleem.

Ik heb nooit problemen met de belastingdienst en krijg altijd een zakje geld terug van ze en als je ze opbelt en normaal aanspreekt zijn het je beste vrienden, maar ga ff lekker tijdje tegen ze schreeuwen en ze zullen je hetzelfde behandelen.

Misschien eerst ff beetje kennis hebben van de belasting en dan gaan lopen zeiken over hoeveel ze je schijnbaar wel niet naaien. dipshit

70% belasting betalen als hardwerkende burger is niet genaaid worden?

lees ff dit artikel voordat je gaat zeuren dat ik geen kennis heb van belasting...

http://somo.nl/publications-nl/Publication_3464-nl

70% belasting betalen als hardwerkende burger is niet genaaid worden?

lees ff dit artikel voordat je gaat zeuren dat ik geen kennis heb van belasting...

http://somo.nl/publications-nl/Publication_3464-nl

Naast die 70% nog steeds niets te klagen. En iets posten wat in 2007 is geschreven... Nice...

En je weet waar de deur is man, je bent vrij om te gaan. Beetje gaan stampen op de grond gaat niet helpen, misschien vroeger toen je bij Bart Smit stond met je ouders. Schijnbaar zijn er zat andere landen waar je niet genaaid wordt met belastingen...... Qatar ofzo, waar je 10% hoeft te betalen, succes daar he?

Hoe denk je anders dat we die oostblok landen moeten betalen die steun vragen? En al die andere steuntrekkers hier in Nederland? Dat kan niet zonder dat de rest er voor gaat bloeden.

je betaalt geen 70% loonbelasting en multinationals betalen hetzelfde als elke andere vennootschapsvorm. als je je zo genaaid voelt begin je maar een bv voor jezelf, betaal je hetzelfde als die grote boze bedrijven. zelfs als je gewoon al in de IB zou gaan ondernemen kan je effectieve druk dankzij aftrekposten zomaar maar een procentje of 20 zijn.

je betaalt geen 70% loonbelasting en multinationals betalen hetzelfde als elke andere vennootschapsvorm. als je je zo genaaid voelt begin je maar een bv voor jezelf, betaal je hetzelfde als die grote boze bedrijven. zelfs als je gewoon al in de IB zou gaan ondernemen kan je effectieve druk dankzij aftrekposten zomaar maar een procentje of 20 zijn.
LOL zie nu pas dat filmpje van die idioot. hij kan niet echt rekenen dat is wel duidelijk

100/1,21 * 0,48=39,66

hij houd dus over de duurste schijf nog 40% over, en snapt sait niet dat je btw door rekent aan klanten zodat je zelf effectief wel de volle pond over houd?, en zoals ik al zei met al die aftrekposten en vrijstellingen heb je als ondernemer echt helemaal niks te klagen in Nederland.

LOL zie nu pas dat filmpje van die idioot. hij kan niet echt rekenen dat is wel duidelijk

100/1,21 * 0,48=39,66

hij houd dus over de duurste schijf nog 40% over, en snapt sait niet dat je btw door rekent aan klanten zodat je zelf effectief wel de volle pond over houd?, en zoals ik al zei met al die aftrekposten en vrijstellingen heb je als ondernemer echt helemaal niks te klagen in Nederland.

Zo is dat precies. Het belangrijkste voor een bedrijf is: INKOOP, je moet geld blijven uitgeven om je btw te drukken. Hoe je dat invoert of uitvoert moet je zelf weten, maar blijf geld uitgeven!

Die tarieven voor brievenbusmaatschappijen zijn best wel onderhevig aan concurrentie met andere landen. Als sommige van die tarieven 0,1% omhoog gaan wijken al die bedrijven uit naar Luxemburg en Engeland. Dus wat heb je liever...

---------- Toegevoegd om 14:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:42 ----------

Zo is dat precies. Het belangrijkste voor een bedrijf is: INKOOP, je moet geld blijven uitgeven om je btw te drukken. Hoe je dat invoert of uitvoert moet je zelf weten, maar blijf geld uitgeven!

Hoe zit dat dan als je alleen diensten verleent...?

Op zich heeft hij natuurlijk een punt dat het van de zotte is hoeveel belasting je moet betalen in Nederland.

Hmm ja en nee.

Ja, we betalen redelijk wat belasting en nee we betalen niet te veel voor wat wij Nederlanders willen.
Ik denkt dat het hem ook daar in zit. Heb hier best een andere kijk op gekregen sinds ik in Swansea ben geweest.

Daar lag overal rotzooi, niks werd door de gemeente opgeruimt, wegen zijn slecht onderhouden en ga zo maar door.
Hier in Nederland hebben we het wel goed voor elkaar. De straten zijn schoon, wegen zijn goed over het algemeen en vuil wordt gewoon opgehaald.

We willen allemaal wel minder betalen, maar niet inleveren..
Dat gaat natuurlijk niet, het moet allemaal ergens van betaald worden.

Hoe zit dat dan als je alleen diensten verleent...?

Die situatie zit ik zelf... Dan ga je kosten maken; benzine, telefonie/internet, gas/water/licht, verzekeringen, aankopen doen via de zaak, onderhoud auto, alles om maar kosten te maken. Als je vanuit huis werkt kun je huur aan je zelf gaan vragen, hiermee kun je zelf bepalen hoe hoog je de huur legt om je btw te drukken.

Terug
Naar boven