MikoB
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 339
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 13%
Heb ik bij jou ookIk begin wel steeds meer het idee te krijgen dat hij een troll is of dat die gewoon niet 100% is

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb ik bij jou ookIk begin wel steeds meer het idee te krijgen dat hij een troll is of dat die gewoon niet 100% is

Begin je het eindelijk door te krijgen?Ik begin wel steeds meer het idee te krijgen dat hij een troll is of dat die gewoon niet 100% is, want er komen echt steeds bizardere filmpjes. Van scheldende politieagenten tot filmpjes van zijn Dior schoenen
Ik begin wel steeds meer het idee te krijgen dat hij een troll is of dat die gewoon niet 100% is, want er komen echt steeds bizardere filmpjes. Van scheldende politieagenten tot filmpjes van zijn Dior schoenen
ik heb al genoeg belasting betaald, dus kan de belasting dienst mij nu helpen?
![]()

Ja dat ligt echt aan Nederland natuurlijk dat hij zijn zaakjes niet op orde heeft. Misschien wel een vette rekening nu maar dat kan snel anders zijn als hij zijn administratie verwaarloosd heeft.
hij is wel hard genaaid
zo zie je maar hoe k*t nederland is![]()
Wat lul jij nou weer dan?
Als inwoner van Nederland wordt je aan alle kanten genaaid door de overheid en de belastingdienst
maar voor grote internationale bedrijven is nederland een belastingparadijs
Als hij zijn papieren niet in orde heeft is hij degene die zichzelf heeft genaaid.
Niemand vraagt hem om hier te blijven, fl**ker lekker op terug naar Erdohan in Turkije.
---------- Toegevoegd om 13:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:15 ----------
Je weet dat je jezelf nu tegenspreekt he? Grote internationale bedrijven zien het als een paradijs aan de ene kant en aan de andere kant zeg je dat ze genaaid worden... Makes no sense bruh
fl**ker op pannekoek, ga lekker naast die schreeuwturk staan hoe Nederland je naait. Misschien kunnen jullie samen terug naar Turkije.
Als inwoner wordt je niet echt genaaid door de belastingdienst alleen als je de regels niet kent en daarom dus niet navolgt. Volgens mij ziet ons kikkerlandje er aardig verzorgd uit, misschien is dat anders in jouw vogelaarswijkie maar over het algemeen ziet alles er knap uit en daar betalen we voor.
Heb jij je administratie niet in orde ben je gewoon de lul, niet mijn probleem.
Ik heb nooit problemen met de belastingdienst en krijg altijd een zakje geld terug van ze en als je ze opbelt en normaal aanspreekt zijn het je beste vrienden, maar ga ff lekker tijdje tegen ze schreeuwen en ze zullen je hetzelfde behandelen.
Misschien eerst ff beetje kennis hebben van de belasting en dan gaan lopen zeiken over hoeveel ze je schijnbaar wel niet naaien. dipshit
70% belasting betalen als hardwerkende burger is niet genaaid worden?
lees ff dit artikel voordat je gaat zeuren dat ik geen kennis heb van belasting...
http://somo.nl/publications-nl/Publication_3464-nl
LOL zie nu pas dat filmpje van die idioot. hij kan niet echt rekenen dat is wel duidelijkje betaalt geen 70% loonbelasting en multinationals betalen hetzelfde als elke andere vennootschapsvorm. als je je zo genaaid voelt begin je maar een bv voor jezelf, betaal je hetzelfde als die grote boze bedrijven. zelfs als je gewoon al in de IB zou gaan ondernemen kan je effectieve druk dankzij aftrekposten zomaar maar een procentje of 20 zijn.
LOL zie nu pas dat filmpje van die idioot. hij kan niet echt rekenen dat is wel duidelijk
100/1,21 * 0,48=39,66
hij houd dus over de duurste schijf nog 40% over, en snapt sait niet dat je btw door rekent aan klanten zodat je zelf effectief wel de volle pond over houd?, en zoals ik al zei met al die aftrekposten en vrijstellingen heb je als ondernemer echt helemaal niks te klagen in Nederland.
Wat lul jij nou weer dan?
Als inwoner van Nederland wordt je aan alle kanten genaaid door de overheid en de belastingdienst
maar voor grote internationale bedrijven is nederland een belastingparadijs
Zo is dat precies. Het belangrijkste voor een bedrijf is: INKOOP, je moet geld blijven uitgeven om je btw te drukken. Hoe je dat invoert of uitvoert moet je zelf weten, maar blijf geld uitgeven!
Op zich heeft hij natuurlijk een punt dat het van de zotte is hoeveel belasting je moet betalen in Nederland.
Hoe zit dat dan als je alleen diensten verleent...?