Fitness Seller

AMA Bodybuilding na longkanker

  • Topic starter dannyz
  • Startdatum
  • Reacties 24
  • Weergaven 9K
  • Volgers 12

Bezoekers in dit topic

dannyz

Freaky Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
20 jun 2010
Berichten
5.938
Waardering
1.781
Lengte
1m94
Massa
101kg
Vetpercentage
8%
Zoals sommigen van jullie wel weten ben ik een aantal jaren terug meerdere keren geopereerd voor kwaadaardige longkanker.
Hierna heb ik mijn passie voor bodybuilding weer opgepakt en wil ik in 2020 mijn eerste wedstrijd draaien.
Ik train nu bijna 10 jaar in totaal en m'n stats zijn momenteel
1m92
98kg
 
Zoals sommigen van jullie wel weten ben ik een aantal jaren terug meerdere keren geopereerd voor kwaadaardige longkanker.
Hierna heb ik mijn passie voor bodybuilding weer opgepakt en wil ik in 2020 mijn eerste wedstrijd draaien.
Ik train nu bijna 10 jaar in totaal en m'n stats zijn momenteel
1m92
98kg
Amai respect,was je roker?
 
En ben je nu volledig genezen?

Succes met je verdere voorbereidingen iig!
 
Welkom terug :thumbs:
 
Positief om te lezen!

Goed fysiek kerel, ga je ook je log weer bijhouden?
 
Positief om te lezen!

Goed fysiek kerel, ga je ook je log weer bijhouden?
Thanks man! Als er een beetje animo voor is wil ik best m'n logje weer gaan gebruiken.
Al zijn mijn trainingen door het cutten nu niet bepaald je van het.
 
Thanks man! Als er een beetje animo voor is wil ik best m'n logje weer gaan gebruiken.
Al zijn mijn trainingen door het cutten nu niet bepaald je van het.
Zeker in:thumb:
 
Ja ook in dan :).
 
Is er geen extra negatief advies inzake kuren voor een kankerpatiënt welke in remissie is eigenlijk?
 
Ga ik hem weer opstarten


Nope, heb alles langs m'n behandelend arts laten gaan. Wel probeer ik altijd alles zo laag mogelijk te doseren.

En GH?
 
Aangezien ik geen "actieve" kankercellen meer heb zou dat in moderatie ook wel kunnen.

Zal ook weinig onderzoek naar zijn, als dat er überhaupt al is. Ik zou er toch wel mixed feelings aan over houden.
 
In je andere log gelezen, dat je moe was en slijm ophoesten. Zat er bloed bij? Dus op een rx is het niet altijd te zien?
 
Zal ook weinig onderzoek naar zijn, als dat er überhaupt al is. Ik zou er toch wel mixed feelings aan over houden.
Mee eens hoor. Er is ook een reden dat ik heel m'n cut maar op 500 test ew en 20mg ostarine ew zit
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Yess! Ben nu 2.5 jaar helemaal clean, begin 2020 heb ik weer een check up

Wat fijn!
Nogmaals, veel succes verder! :thumb:
 
In je andere log gelezen, dat je moe was en slijm ophoesten. Zat er bloed bij? Dus op een rx is het niet altijd te zien?
Klopt. Er zat ook bloed bij maar dat was pas toen ik echt heel ziek begon te worden. Op een rx kunnen ze een longontsteking (die ik op dat moment ook had) moeilijk onderscheiden van wat er daadwerkelijk in zat.
 
Respect en welkom terug!
 
Back
Naar boven