XXL Nutrition

Amanda Knox opnieuw voor de rechtbank voor moord

Peiling Peiling Schuldig of onschuldig?

• Totaal stemmers
    26
Om een goed beeld te krijgen van de zaak en een weloverwogen vonnis te kunnen vellen hierbij nog wat bewijsmateriaal:

Hayden-Panettiere-As-Amanda-Know.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik stem alvast: ze is schuldig en als straf mag ze de rest van haar leven geen kleren dragen, alleen een paar boterhammetjes met honing om zedelijk over straat te kunnen met haar secundaire geslachtskenmerken bedekt.

Interessant pcvyper, dit werpt in ieder geval een nieuw licht op de zaak.

---------- Post toegevoegd 30 September 2013 om 21:47 ----------

Hier moeten we ook rekening mee houden:

knox_2138474b.jpg

Ze mag dan wel knap zijn, het blijft een geschift die vast hoort te zitten.

Het is een rasechte autist of sociopaat:o Ik vind haar echt cool.

60% zegt dus guilty until proven innocent?

Maakt weinig uit of iemand er schuldig uitziet, je moet het buiten redelijke twijfel kunnen aantonen.

60% zegt dus guilty until proven innocent?

Maakt weinig uit of iemand er schuldig uitziet, je moet het buiten redelijke twijfel kunnen aantonen.

Dat gold voor OJ Simpson ook. Mag dan wel onschuldig zijn verklaard door de jury maar er waren genoeg aanwijzingen dat OJ schuldig was. Knox is onschuldig verklaard door een rechtbank maar dat maakt haar nog niet onschuldig aan de moord op Kercher.

Nu is er zeker druk gezet op Knox door de politie tijdens haar verhoringen maar ook tijdens de rechtszaak presteerde ze het nog om een amper steekhoudende verklaring af te leggen.

Ik zie een potentiële MILF en GILF in haar.

---------- Post toegevoegd 1 October 2013 om 12:10 ----------

Wat is überhaupt het nut van zo'n proces in absentia?

Ze kan wel degelijk veroordeeld worden. Op zich gaat die veroordeling niet veel nut hebben, want de VS gaat haar niet uitleveren. Moest ze ooit zo dom zijn om Italië te bezoeken, dan kunnen ze haar natuurlijk wel de gevangenis in gooien :D.

Hoewel ze haar waarschijnlijk niet de gevangenis in kunnen krijgen, kunnen ze er met een veroordeling wel voor zorgen dat niemand nog contact met haar wilt hebben. Daar zal ze nu ongetwijfeld al last van hebben, ook al is ze toen uiteindelijk vrijgesproken, maar een veroordeling zal het zeker versterken.

O, ik wil wel contact hebben met zo'n soort vrouw:o Lekker spannend:nanner:

---------- Post added 1 October 2013 at 14:11 ----------

Brrrr, wat een vrouw. Haar blik is geschift:roflol:

Mij mag ze ook wel neersteken naar dat ik d'r puna helemaal heb volgeblaft met saus.

Olie en peper erop en gaan met die banaan.

:hornyna:

---------- Post toegevoegd 1 October 2013 om 14:22 ----------

Hoewel ze haar waarschijnlijk niet de gevangenis in kunnen krijgen, kunnen ze er met een veroordeling wel voor zorgen dat niemand nog contact met haar wilt hebben. Daar zal ze nu ongetwijfeld al last van hebben, ook al is ze toen uiteindelijk vrijgesproken, maar een veroordeling zal het zeker versterken.

Dan nog vind ik het nutteloos. Als het 100% zeker zou zijn dat Amerika haar niet zal uitleveren dan zou ik het begrijpen.

Terug
Naar boven